به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 14 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 11 مرداد 95 [ 00:06]
    تاریخ عضویت
    1395-5-04
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    100
    سطح
    1
    Points: 100, Level: 1
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    عصبی و بد دهن بودن شوهر

    سلام دوستان. من همسری دارم بسیار عصبی و بد دهن و انتقاد ناپذیر. تقریبا دو ساله که باهم زندگی میکنیم در خارج از ایران. البته از قبل همو نمیشناختیم و اینجا باهم آشنا شدیم. من در حالی که تنها و افسرده و شکست خورده از رابطه قبلی بودم و ایشون هم مدتی بود که از همسر سابقش جدا شده بود البته حاصل ازدواج قبلش هم یک پسر هست که با همسر سابقش در ایران زندگی میکنند. زمانی که باهم آشنا شدیم ایشون بسیار آروم و معقول به نظر میرسید و به من گفت که میخوام زندگی کنم باهات و علاقه دارم بهت و آرامش میخوام دنبال هیچ چیز دیگه هم نیستم.
    اما بعد یکی دو ماه که کم کم اختلاف نظراتمان شروع شد دیدم اصلا نمیتونه خودشو تو عصبانیت کنترل کنه !! همون اول تصمیم گرفتم تا دیر نشده جدا بشم ولی با ابتدا تهدید و بعد عذرخواهی و خواهش و التماس روبرو شدم که به هر صورت باعث موندنم شد! هی موندم و گفتم درست میشه هی بدتر شد!تا به الان.. . منی که همیشه شاد و بشاش بود الان تبدیل به یه آدم عصبی و افسرده شدم و در ضمن متوجه شدم که ناراحتی قلبی پیدا کردم از استرس زیاد!!!

    - - - Updated - - -

    ایشون تحمل هیچ نظر و انتقادی رو نداره هیچی!تا کلمه ای بهش میگم عصبی میشه و قاطی میکنه و دعوا درست میکنه. بماند که تو دعوا هم من فقط از حق دفاع میکنم و هیچ بی احترامی نمیکنم و اون همش وسیله هارو میشکونه و بی احترامی میکنه و حرفی زشت میزنه و الان دیگه وقتی به دعوا میکشه به خانوادمم بی احترامی میکنه! بعد مدتی که آروم میشه از کاراش پشیمون میشه و اونقدر بیچاره به نظر میاد که دلم براش میسوزه!!

    - - - Updated - - -

    آخرین بار آنقدر بی احترامی کرد که اصلا نمیتونستم حضمش کنم گفتم هرچه باداباد جدا میشم میرم یه شهر دیگه که حتی نبینمش یک لحظه و منطقی باهاش صحبت کردم که ما بدرد هم نمیخوریم باید جدا بشیم. باز شروع کرد به هارت و پورت و حرفای بد که برو هری بعد که دید من بی تفاوت واقعا دارم میرم بهم حمله کرد و شروع کرد به تهدید. منم که مثل همیشه مث ابر بهاری اشک میریختم عین بدبختانه یه گوشه نشستم و هیچی نگفتم تا موقعی که آروم شد ابراز بدبختی و پشیمانی کردو من باز دلم به رحم اومد و باز موندم و ازش خواهش کردم که بی احترامی رو کنار بزاره دعوا نکنه و بجاش حرف بزنه. ولی فکر نکنم که تغییر کنه!

    - - - Updated - - -

    در ضمن همیشه هم منو مقصر میدونه میگه تو دنبال شری و گیر میدی ولی خدا شاهد که من نه شرم نه اهل گیر دادن و بسیار منطقی هستم و فقط میخوام نظرمو بگم و از حقم دفاع کنم اونم محترمانه. وقتی کاری میکنه که ناراحت میشم به کی باید بگم؟از کی باید انتقاد کنم. اون از من میخواد که مثل دیوار باشم کور و کر

    - - - Updated - - -

    ایشون تحصیلات دانشگاهی نداره فقط یمدت موزیک کار کرده. منم لیسانس مترجمی دارم و یمدتم حسابداری خوندن. همش فکر میکنه من خودمو از اون بالاتر میدونم ولی اصلا اینطور نیست

  2. کاربر روبرو از پست مفید Mahima تشکرکرده است .

    Amina (دوشنبه 04 مرداد 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. فشار عصبی و فکری در مورد کارم
    توسط bb12 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 20 خرداد 94, 01:33
  2. اعصاب فوق العاده ناراحت خواهرم
    توسط نازنین 2 در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: سه شنبه 15 اردیبهشت 94, 21:17
  3. خواهر و برادر ناسازگار و اعصاب خورد کن
    توسط من راضیه هستم در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 اردیبهشت 94, 13:12
  4. چرا اینقدر عصبی؟چرا اینقدر عصبانی؟
    توسط کاربر19 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 24 مرداد 93, 12:06
  5. چگونه با همسر عصبانی و پرخاشگر کنار بیایم؟
    توسط دختر بیخیال در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 اسفند 92, 09:16

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.