سلام و ممنون از راهنمایی شما.من همه این چیزا رو میدونم و کارهایی کرده که خیلی راحت میتونم ازش شکایت کنم گرفتارش کنم با جریمه سنگین! ولی اون بیماره و من اینو میدونم و دنبال راه حلی برای بهبودشم
- - - Updated - - -
اون بیش از حد تشنه توجه و محبت تحت هر شرایطی!! انتظار داره حتی بعد دعوا من همچی رو زود بیخیال بشم و بهش محبت کنم! ولی مگه میشه؟
- - - Updated - - -
نمیدونم شاید من همه تلاشمون برای بهبودیش نکردم! یوقتایی یه کارایی میکنه که خودمم بکشم نمیتونم باهاش مهربون باشم! تو همه چیزم و همه کارم دخالت میکنه و همش بهم استرس میده! لباس پوشیدن آرایش کردن نشستن راه رفتن حرف زدن خندیدن همه چی! بهش میگم آگه من آنقدر عیب دارم باهام نباش خوب چرا ولم نمیکنی؟!!!!
- - - Updated - - -
و هی طعنه میزنه بهم تیکه میندازه و هی دوست داره با طعنه هاش خوردم کنه. مثلا که تو تنبلی بی عرضه ای داری چاق میشی به فکر آیندت نیستی و... بهش میگم ممنونم واقعا اونوقت قبل این دوسال حتما تو درس و زندگی تو بودی منو حل میدادی!!!!!
و خودشو که پر از ایراده بی ایرادترین آدم رو زمین میدونه! در حالیکه من هیچوقت اشتباهاتشو بروش نمیارم . مثلا من آگه غذارو بسوزوتم کلی بمن دری وری میگه و تیکه میندازه و عصبی میشه.ولی آگه اون اینکار و بکنه من عادی رفتار میکنم و حتی کمک میکنم گند کاریشو جمع کنه!!!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)