سلام دوستای عزیز وگرامی
نمیدونم چرا مسافر زمان محترم تاپیک منو بستن.ارامش با حرف زدن بدست میاد.دوستان کمک و همدردی و همصحبتی میکنند.و با حرفاشون دل گرمی میدند.دست همشون درد نکنه.
مجداد از خانوم مصباح الهدی و خانوم دختر بیخیال و سحر خانوم و اترین خانوم و خانوم دختر حوان و داداش بیت الله و خانوم نانا خانوم یاس پاییزی و خانیه خانوم
در جواب خانوم نانا ک گفتن شیاد کسیه ک مهریه میگیره نفقه میگیره تیغ میزنه.بگم ک درسته همه اون حرفا درست.ولی حیا کجا رفته منظورم از حیله گریشون این بود ک بهم گفته بود من یه بار رفتم خونشون اونم با مامانم.نمیشه ک اینجا همه چیرو توضیح داد چون این سایت اجازه نمیده روابط زناشوی رو باز کرد و توضیح داد.ببخشید کسی ک مهم نباشه بهش اولین و اخرین کسی ک لمسش میکنه شوهرش باشه پس بهش نمیشه اعتماد کرد.این خانوم به من دروغ گفتنن.و اگه هم نمیگفتن من خودم فهمیده بودم.چون درش یه دره شرم و حیا نبود تو اینجور موارد.بیشترش ک من خودم شرط داییشو قبول نکردم به خاطر این بود ک ببینم خودش یکم میاد جلو یا نه.وقتی روی بیحای ادم باز بشه دیگه نمیشه نگه اش داشت.از اولم این موردها منو اذیت میکردن .میرفتیم چوتین بخریم شلوارشو تا بالای زانوش پیش مغازه دار میکشید بالا وقتی من میگفتم رعایت کن داد میکشید.یا وقتی میرفتیم مانتو بگیریم براش در پروبو باز میکرد تا اخر با اینکه فروشنده جوان ایستاده اونحا منو صدا میکرد ک بیا و ببین چطوره.وقتی میگفتم درو یکم باز میکردی من میشنیدم یا مگه فروشنده رو نمیبینی .میگفت اون نگا نمیکنه.یا تو مشهد وقتی روسری میخریدیم منو مامانمو خالم بود دیدم به فروشنده ادا درمیاره
یه بار ک خیلی ناراحتم کرد گفتم چرا میخوای جلب توچه کنی . وای نگو چنان دادو بیداد کرد ک لرزیدم.رفته بود به خواهرش گفته بود .اونم بهم گفت ادم بد کاره چلب توجه میکنه.
اگه نمیزاشتم بره باید یه عمر این کاراشو و دخالتهای خونوادشو باید تحمل میکردم








علاقه مندی ها (Bookmarks)