به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 53
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 28 اسفند 94 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-5-13
    نوشته ها
    333
    امتیاز
    8,314
    سطح
    61
    Points: 8,314, Level: 61
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 29.0%
    دستاوردها:
    Social5000 Experience PointsTagger First Class3 months registered
    تشکرها
    1,080

    تشکرشده 816 در 264 پست

    Rep Power
    84
    Array
    اعجاز عشق خیلی خوب توضیح و شرح دادی ممنون واقعا (برعکس من که خلاصه مینویسم ) ....


    ساناز تو باز بیا بگو نههههههههههه من کمال گرایی دارم !!اذیتم میکنه!! (آلرژی پیدا کردم اونقدر گفتی )

    قبلنم گفتم بیشتر کمال طلبی داری تا کمال گرایی - فرق دارن دوتاش

    راه حل پایه ای = شناخت فردی + ارزش گذاری صحیح



    مسئله اصلی تو در فرهنگ سه خطی :

    خودباوری - عزت نفس - استرس

    کمی هم حسادت (انقدر که مقایسه گری میکنی تو )

  2. 3 کاربر از پست مفید یاس پاییزی تشکرکرده اند .

    zzzz (سه شنبه 03 شهریور 94), اعجاز عشق (چهارشنبه 04 شهریور 94), باغبان (سه شنبه 03 شهریور 94)

  3. #12
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 02 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1394-2-06
    نوشته ها
    339
    امتیاز
    15,253
    سطح
    79
    Points: 15,253, Level: 79
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    700

    تشکرشده 557 در 227 پست

    Rep Power
    72
    Array
    یچیز گفتی داغ دلم تازه شد گفتی اگه با خدا باشم ارزشم معنویه ماندگاره عالیه مگه من قبلا ازعشقم بخاطر خدا نگذشتم؟مگه باخدا معامله نکردم؟ چیشد؟ الان ارزش واقعی منو خدامیدونه چون درون منو میبینه اما دیگران نمیبینن بلاخره ما داریم تواین دنیا زندگی میکنیم
    اون ا رزش معنوی اون دنیا حساب میاد نه این دنیا
    میشه من فقط خدا خدا کنم بگم ارزشم والاس حالا کارعالی میخوام؟؟کسیکه دنبال درس و شغله دلیل نمیشه که تمام فکرو زندگیش اینا باشه هرکی توزندگیش اعتقاداتی داره مثلا این همه ادم هرسال کنکورمیدن استخدام میشن پس اونام ارزششون فقط تواین چیزا خلاصه میشه دیگه
    متاسفم واس خودم که انقد حسودم من حسودم حسودم حسودم:((((((( اگه یکی پسرف کنه ته دلم خوشال میشم ینی ازبس استرس دارم کسی ازم جلومیزنه که اگه یکی نزنه ته دلم اروم میشه متاسفانه دست خودم نیس نمیدونم چکنم
    اخه هی خودمو سرزنش میکنم میگم چرا من نتونستم من خنگم منم میتونم من چه فرقی دارم با اون همه اینارو به خودم میگم
    یچیز میپرسم پس با این حرفاتون الان دیگه روحانیا ادمای باارزشی هستن دیگه چون فقط تو کار خداهستن خخخ
    اعجاز عشق منمب خونش تشتم ازش متنفرم حتی دلم نمیخواد ینی شایدم خدا نمیذاره بزنگم کارموبگم باید بدبختیشو به چشمم ببینم وگرنه اروم نمیشم نصف مردم ایران فهمیدن دوسش دارم اما اون عین خیالش نیستونبود
    بچها وقتی میام اینجا مشکلمو میگم ببینید فشار روحی چقد روم بود که هرچی تودلم بود نوشتم میام خونه انقد پام درد میگیره فقط سرپا هستم میام خونه میخوابم چن ساعت هرکارمیکنم فرصت درس خوندن ندارم ازین ورم دلم میخواد بخونم وقت ندارم کلا جسموروحم خستس همکارای حسودم بیست سال سابقه دارن تافهمیدن رفتم یجادیگه به طرز عجیبی باهام خوب شدن صبونه میدن بهم خخخ حتی طرف 40سالشه میگه بمن اسم کوچیکمو صدا کن خخخخ ایناحسودنیستن هاااا؟ هرکسی واسش جایگاه شغلیش مهمه چون با خدا خدا گفتن نون تو سفرشون نمیاد
    اگه میومدکه من الان پروشه داشتم

  4. 2 کاربر از پست مفید zzzz تشکرکرده اند .

    اعجاز عشق (چهارشنبه 04 شهریور 94), باغبان (سه شنبه 03 شهریور 94)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 28 اسفند 94 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-5-13
    نوشته ها
    333
    امتیاز
    8,314
    سطح
    61
    Points: 8,314, Level: 61
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 29.0%
    دستاوردها:
    Social5000 Experience PointsTagger First Class3 months registered
    تشکرها
    1,080

    تشکرشده 816 در 264 پست

    Rep Power
    84
    Array
    همه اینا واسه اینه که رجوع کنی به خودت ....خودتو بشناسی ارزش هاتو مشخص کنی ....


    برای خدا فرق نمیکنه پورشه سوار بشیم یا دوچرخه !! اگه دلمون بیشتر پورشه میخواد بخاطر دیگرونه !!

  6. 3 کاربر از پست مفید یاس پاییزی تشکرکرده اند .

    zzzz (سه شنبه 03 شهریور 94), اعجاز عشق (چهارشنبه 04 شهریور 94), باغبان (سه شنبه 03 شهریور 94)

  7. #14
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array


    سلام


    فردی که با خدا معامله میکنه - منتظر پاداش از خدا نیست !

    براش مهم نیست !

    یه عزیزی میگفت اگر من برم جهنم بازم برام مهم نیست

    میگه هر چی از دوست رسد نیکوست - یعنی دنبال پاداش نیست !

    خالص خالص

    چند نفر مثل نفر بالا هستند !

    شاید ؟ نفر .

    زیاد نیستند !


    شما سر رابطه با اون طرف ، با خدا معامله کردی - و سمت خدا رفتی - و خدا هم به شما پاداش داد - پاداش خدا را در چی می بینی ؟

    شما از حکمت خدا مگه خبر داری !

    شما مگه از آینده خبر داری !

    نیازی نیست ارزش ما را - آدم های اطرافیانمان قضاوت کنند - اونو مگه کی هستند در مقابل پرودگار !


    آدمی که کنکور میده - دوست داره جز نفرات اول بشه - ولی هدف داره بره پست و مقام بگیره - بره پز بده و .......

    ارزشش همان هست !

    ول اگر بگه برم دکتر بشم برای خدمت به جامعه - برای رضای خدا - برای خدا ..... اون شخص براش مهم نیست چه پستی و مقامی میگره - چون هدفش خدمت به مردم هست !

    حتی حاضره بره روستا خدمت کنه - از نظر پول و ثروت هم به همه چی اگر بخواد میرسه !


    پیشرفت علم بد نیست - ولی اگر هدف رسیدن به - قدرت - پز دادن باشه ...... میشه ارزش دنیوی ناسالم !

    بالا خره هر سازمانی یه رئیسی یه مدیری می خواد - ما نمی گیم که اون فرد بد هست !

    ولی اگر قرار باشه من تازه وارد ، بخوام به شبه راه صد ساله برم اشتباست !

    باید پله پله آرام آرام حرکت کنم !




    شما خانم خوبی هستید و باهوش .

    ولی باور کن اگر ارزش های خودمان را بر حسب خدا انتخاب کنیم آرامش بیشتری داریم

    پسری که هر روز با یه دختر میگرده و از اونها سو استفاده میکنه برای نیازهای خودش ، و آخر سر هم می انداره تو سطل آشغال و میره دنبال یکی دیگه

    این فرد را اصلا من نگاه نمی گنم - شاید باور نگنی - حتی اگر زیباترین فرد دنیا باشه ! ( دخترش هم همین طور )

    چه برسه اون دختر را ، بخوام برا ازدواج انتخاب کنم .

    چون می دونم او شخصی در صورتی شاد هست که زیباست - اگر ازش بگیری به اندازه یه سوسک اعتماد به نفس نداره !



    برو زندگی نامه بزرگانی مانند رجب علی خیاط - استاد دولابی و .....مطالعه کن ببین اینا کی هستند.

    و تو زندگی چی داشتند !


    کمال گراییی معنوی هم خطرناکه !

    طرف آیت الله بود ! می گفت چرا فلانی رسیده من نرسیدم !

    در لحظه ی مرگ داشت کافر میشد !

    و شد !


    رسیدن و نرسیدن به هدف نباید برای ما تفاوت ایجاد کنه

    اگر ایجاد کنه ، یعنی ایراد داریم تو خودشناسی و خداشناسی .


    به قول خودم ، نظرت چیه ؟


    ​​

  8. 4 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    parsa1400 (چهارشنبه 04 شهریور 94), یاس پاییزی (سه شنبه 03 شهریور 94), zzzz (چهارشنبه 04 شهریور 94), اعجاز عشق (چهارشنبه 04 شهریور 94)

  9. #15
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 02 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1394-2-06
    نوشته ها
    339
    امتیاز
    15,253
    سطح
    79
    Points: 15,253, Level: 79
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    700

    تشکرشده 557 در 227 پست

    Rep Power
    72
    Array
    باغبان ممنون از پستت ولی بهشتو به بها میدن نه بهانه
    یه بنده خدایی قبلا بهم گفته بود که انقدکه گفتی فلان کاروکردم و نکردم بی ارزش شده کارت نظرمن اینطور نیس چون این ادماهستن که فکرمیکنن باگفتن من اعمال خوبم بی ارزش میشه
    درمورد اون اشخاص دولابی و... خب منکه مثل اونا نیستم من یه انسان معمولیم هرموقع چشم برزخی پیدا کردم بیخیال دنیا میشم خخخ یبارگفتم من فقط ب فکرخدام عاشقشم نماز روزه ازعشقمم گذشتم واقعاگذشتم نگانکنید اسمشومیگم ببینیدچقد وابسته و علاقه داشتم بهش که بااین همه مشاوره و گذر زمان اسمشوباز میارم
    بهم همه گفتن ساناز اعمال خوب ربط به دنیات نداره ب اخرتت ربط داره
    فقط کافیه بشنوم یکی از نظر علمی ازم جلو زده چنان تشنجی میکنم که خخخ قلبم میزنه بیرون فشارم میفته دنیا روسرم خراب میشه حس پوچی میکنم حالانگرانم اذرکه نتایج دکترا بیاد این دوستم قبول شه من نشم چ بلایی سرم میاد وای :)
    بخدا دست خودم نیس من به سهم خودم به اندازه توانم ب سمت خدا میرم قرن21 هس باغبان ازم انتظار داری مثل دولابی فکرکنم؟خخخ مگه میشه مگه داریم
    یچیز بگم تو محل کارم یه پسرس عین سامان جذابه ازش خوشم میادینی تواین دوسال ازبس فکرمو مشغول کرده بود سامان ب هیچکی فکرنمیکردم اصن فکرمیکردم که دیگه ازسامان جذابترنیس
    اما این معلوم میشه من نسبت ب سامان علاقم کم شده نمیدونم ولی هرروز از جلو اتاقش رد میشم یواشکی نگاش میکنم:)ب خواهرم گفتم میگه الکی برو ازش سوال بپرس ولی من عمرا همچین کاری کنم اصن روم نمیشه خخخ
    عرضه هیچ کاریوندارم نمیدونم چرا نسبت به اوناییکه خوشم میاد کمرو هستم :( هیچکی نگام نمیکنه مگه یه انسان در طول زندگیش از چن نفر خوشش میاد حالا اون قبلیه عوضی بود اینم اینجوری اصن شاید کسیکه دوسم داشته باشه من خوشم نیاد چبدونم

  10. کاربر روبرو از پست مفید zzzz تشکرکرده است .

    باغبان (چهارشنبه 04 شهریور 94)

  11. #16
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array


    سلام


    می دونستی در منابع داریم که 313 فرمانده امام زمان(عج ) جز رجعت کنند گان نیستند .

    یار امام زمان هستند ولی جز 313 فرمانده نیستند .

    تمام این فرماندهان به جز بعضی فرشتگان ، از همین افراد امروزی یا آینده خواهند بود .

    یعنی اون افراد خیلی قوی تر هستند از گذشته ها ! ( از نظر ایمان و .... )


    لازم نیست مثل گذشتگان باشیم ! ( ولی من دوست دارم باشم )

    ولی اندشیه های قشنگشون را استفاده کنیم .

    من و شما باید بریم اندشه های این بزرگوران را بررسی کنیم

    ..................

    اگر تو زندگی سالم زندگی کنیم - طمع دنیا نداشته باشیم - مهربان باشیم نسبت به بدی دیگران

    دو رکعت نماز درست هم بخونیم ، به یه جاهایی می رسیم که خیلی ها نرسیده اند !

    و اصلا هم مهم نیست برسیم .


    چون امکان داره یه شخصی فرد خوبی باشه - ولی خداوند حکمت ندونه به اون، ذات مردم را نشون بده ( چشم برزخی )

    دلیل نمیشه آدم بدی باشه

    اونو باید خدا بده !


    برای اینکه به آخرت برسیم باید از پل دنیا و برزخ عبور کنیم

    وقتی دنیا را ببازیم - برزخ هم می بازیم

    آخرت را نمی دونم ! ( از خدا بپرس )


    من در مقاله بالا هم عرض کردم - ما از حکمت خدا خبر نداریم !!!!!!


    امکان داره یه کاری انجام بدیم ، خدا هم دنیا ، هم تو برزخ و هم آخرت کمک کنه .

    چه جوریش را نمی دونم

    باغبان چه داند از حکمت خدا .


    وقتی از ته دل از خدا طلب کار نباشیم

    اون موقع دیگه آزادیم !



    وقتی من و شما می بینیم ، یکی ار ما جلو زده تو کار و زندگی و ناراحت میشم

    برای اینکه هنوز به دنیا دل بستیم و خدا را خوب نشناختیم !

    ولی پُست و مقام و شهرت و لذت های زود گذر را خوب شناختیم .


    چسبیدن به دنیا و لذت های زود گذر ربطی به توان معنوی شخص نداره !

    به دلبستگی اون ربط داره

    که باید جواب بدیم .

    طرف تو فرانسه شیعه میشه ( واقعی )

    در حالی که تو فرانسه تا دلت بخواد فساد ریخته !
    ......................................


    شما خانم خوبی هستید و با عرضه .

    ان شالله ازدواج هم برای همه ی جوون ها درست بشه . ( از جمله خودم و93 و ... ......)



    موفق باشی.

    - - - Updated - - -





    ​​
    ویرایش توسط باغبان : چهارشنبه 04 شهریور 94 در ساعت 18:53

  12. 4 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 05 شهریور 94), یاس پاییزی (چهارشنبه 04 شهریور 94), zzzz (چهارشنبه 04 شهریور 94), اعجاز عشق (چهارشنبه 04 شهریور 94)

  13. #17
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 02 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1394-2-06
    نوشته ها
    339
    امتیاز
    15,253
    سطح
    79
    Points: 15,253, Level: 79
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    700

    تشکرشده 557 در 227 پست

    Rep Power
    72
    Array
    من متوجه صحبتات شدم خب اره من نشناختم ولی دنیاروخوب شناختم
    اخه اگه برم خدارو بشتاسم همه وقتمو باید عبادت کنم هرچی پول دارم بدم فقیرا کلا مسلک میشم همون بهترنشناسم میدونم اگه بشناسم شاید دیوانه شم
    اینجوری که زندگی و دنیا برام بی ارزش میشه بایدفقط بفکر مرگم باشم
    راستی یبارگفتی خوش بحالت شوهرت منم میگم خوش بحال زنت

  14. کاربر روبرو از پست مفید zzzz تشکرکرده است .

    باغبان (چهارشنبه 04 شهریور 94)

  15. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 28 اسفند 94 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-5-13
    نوشته ها
    333
    امتیاز
    8,314
    سطح
    61
    Points: 8,314, Level: 61
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 29.0%
    دستاوردها:
    Social5000 Experience PointsTagger First Class3 months registered
    تشکرها
    1,080

    تشکرشده 816 در 264 پست

    Rep Power
    84
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط zzzz نمایش پست ها
    من متوجه صحبتات شدم خب اره من نشناختم ولی دنیاروخوب شناختم
    اخه اگه برم خدارو بشتاسم همه وقتمو باید عبادت کنم هرچی پول دارم بدم فقیرا کلا مسلک میشم همون بهترنشناسم میدونم اگه بشناسم شاید دیوانه شم
    اینجوری که زندگی و دنیا برام بی ارزش میشه بایدفقط بفکر مرگم باشم
    کی همچین حرفی بهت زده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  16. 2 کاربر از پست مفید یاس پاییزی تشکرکرده اند .

    اعجاز عشق (چهارشنبه 04 شهریور 94), باغبان (چهارشنبه 04 شهریور 94)

  17. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 اسفند 95 [ 03:59]
    تاریخ عضویت
    1394-1-03
    نوشته ها
    300
    امتیاز
    10,581
    سطح
    68
    Points: 10,581, Level: 68
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 269
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First Class1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    1,164

    تشکرشده 917 در 282 پست

    Rep Power
    87
    Array
    ساناز خانم اين حرفهايت مشابه كه چه عرض كنم همون حرفهاي تكراري شما طي چند ماه گذشته تا به حال نيست؟

    شما واقعا نياز به تغيير نگرشها و باورهايت از پايه داري.

    مگر با خدا معامله كردي باختي؟


    خدا را از اعماق وجودت بايد شاكر باشي كه تو از خدا خواستي كه بر وسوسه ات پيروز بشي و خدا ياري ات كرد تا خود را حفظ كني چه انتظاري بالاتر از اين از خدا داري كه لطف خدا را با اسباب و ظواهر دنيوي مي سنجي؟


    تا وقتي حريص اسباب دنيوي باشي حتي در زمينه علمي ..... تا غصه ي داشته هاي ديگران را مي خوري .......... تا به ظواهر دنيا و زندگي ديگران تا اين حد توجه داري بايد هميشه در عذاب و استرس باشي.

    هر كس به هر جايگاه مادي يا معنوي كه برايش تلاش كند و حق آن را داشته باشد به آن مي رسد نه كسي جاي شما را مي گيرد نه شما مي تواني جاي كسي را بگيري. همين كه در حد تواناييهاي خود تلاش كني و به خدا توكل داشته بشي بهترين موقعيت را نصيب خود خواهي كرد.مطمئن باش خدا به كسي بدهكار نمي ماند .


    اين شعر مولانا را يادت هست : آن چيز كه در جستن آني ، آني


    يادت هست يه شعر خوشمل برات گفتم كه سرشار از مضامين معنوي بود كه توجه نكردي:

    اگه تو قدر قلبت رو ندوني ........ دلت هر چي بخواد قدر هموني

    اگر قدر زر و گوهر ندوني ........ ميشي ارزون تو دنياي گروني


    حالا شعر مولانا را قبول نكردي اما من چي ؟


    حالا حرف من رو قبول نكردي حرف آقاي باغبان و ياس پاييزي و ديگر دوستان را قبول كن . ببينم جرأت داري به فرموده حضرت علي اعتنا نكني؟


    امام علی علیه السّلام فرمودند:

    حرص بسيار صاحب خود را بدبخت ، و كرانه او را خوار سازد. (غرر الحکم ، باب حرص آز )




    و همان جمله اي كه آقاي باغبان از امام علي (ع) در مورد ارزش واقعي انسان نقل قول كردند و توضيحات خوبي كه در اين مورد بيان كردند .


    نقل قول نوشته اصلی توسط zzzz نمایش پست ها

    یچیز بگم تو محل کارم یه پسرس عین سامان جذابه ازش خوشم میادینی تواین دوسال ازبس فکرمو مشغول کرده بود سامان ب هیچکی فکرنمیکردم اصن فکرمیکردم که دیگه ازسامان جذابترنیس
    اما این معلوم میشه من نسبت ب سامان علاقم کم شده نمیدونم ولی هرروز از جلو اتاقش رد میشم یواشکی نگاش میکنم:)ب خواهرم گفتم میگه الکی برو ازش سوال بپرس ولی من عمرا همچین کاری کنم اصن روم نمیشه خخخ
    عرضه هیچ کاریوندارم نمیدونم چرا نسبت به اوناییکه خوشم میاد کمرو هستم :( هیچکی نگام نمیکنه مگه یه انسان در طول زندگیش از چن نفر خوشش میاد حالا اون قبلیه عوضی بود اینم اینجوری اصن شاید کسیکه دوسم داشته باشه من خوشم نیاد چبدونم

    گفتيم سامان و كمال را رها كن نگفتيم يه جايگزين پيدا كن. اين ديگه كيه؟؟؟؟


    من واقعا آمادگي شنيدنش رو نداشتم .


    كاش در مورد انتخاب همسر و ازدواج كمي تكامل يافته تر مي انديشيدي ...... البته اگر كامل بودن به معني جذابيت ظاهري سوء براشت نشود.


    ساناز لطفا به اين همكارت اعتنا نكن و در مورد او براي خودت روياهاي رنگي نبين كه دوباره با ضربه ي خداي نكرده بدتري مواجه مي شوي.

    هر كس رسما به خواستگاري شما آمد آنوقت اگر شرايط ازدواج و معيارهاي مناسبي براي انتخاب همسر داشتي لطف كن به اين موضوع رسيدگي كن.

    در مورد اين آقا لطفا احساسات را كنار بگذار ....... خودت را كوچك نكن و وقارت را همچنان حفظ كن.


    عمل نكردن به حرف خواهرت ربطي به كمرويي يا بي عرضگي ندارد. اين كار در شأن شما نيست.


    نقل قول نوشته اصلی توسط zzzz نمایش پست ها
    من متوجه صحبتات شدم خب اره من نشناختم ولی دنیاروخوب شناختم
    اخه اگه برم خدارو بشتاسم همه وقتمو باید عبادت کنم هرچی پول دارم بدم فقیرا کلا مسلک میشم همون بهترنشناسم میدونم اگه بشناسم شاید دیوانه شم
    اینجوری که زندگی و دنیا برام بی ارزش میشه بایدفقط بفکر مرگم باشم
    راستی یبارگفتی خوش بحالت شوهرت

    قسمت پررنگ از نقل قول خانم ياس پاييزي جا مونده بود.


    به سوال ايشون جواب بدين ...... ضمن اينكه كلا كي همه ي اينها رو بهت گفته ؟


    آره واقعا خوش به حال شوهرت آخه اون هم خدايي داره.

    چطور فكر مي كني اگر بخواهي خدا را بشناسي بايد ترك دنيا كني؟

    بيچارگي ما آدمها از نشناختن خود و خداي ماست . همين كه زندگي دنيا برامون بي ارزش ميشه و به پوچي مي رسيم .


    در اين مورد نظر دين ما اين هست كه حضرت علي (ع) مي فرمايند:

    «اِعْمَلْ لِدُنْيَاكَ كَأَنَّكَ تَعِيشُ أَبَداً وَ اعْمَلْ لاِخِرَتِكَ كَأَنَّكَ تَمُوتُ غَداً» (مستدرك الوسائل ج1 ص146)

    ترجمه: برای دنيای خـودت چنان عمل كن که گویا در دنيا تا ابد زندگی می‌کنی؛ و برای آخـرت خـودت چنان عمل كن که گویا همین فردا می‌میری»


    واقعا اگر به هر كدام بيش از حد توجه كنيم و ارزش خودمان را فقط در اين دنيا يا فقط در آن دنيا ببينيم هر دو را با هم از دست خواهيم داد.

    انشاءالله خدا به همه ي ما كمك كنه مطابق اين حديث زندگي كنيم .

    اين بار ديگه واقعا موفق باشي....... منظورم اينه كه كاري نداري خداحافظ ؟



    از نوع دوستي همه ي دوستان تشكر ويژه دارم اما حتما توجه داشته باشيد سلامت روحي و رواني شما در اولويت است

  18. 3 کاربر از پست مفید اعجاز عشق تشکرکرده اند .

    یاس پاییزی (پنجشنبه 05 شهریور 94), zzzz (چهارشنبه 04 شهریور 94), باغبان (چهارشنبه 04 شهریور 94)

  19. #20
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 02 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1394-2-06
    نوشته ها
    339
    امتیاز
    15,253
    سطح
    79
    Points: 15,253, Level: 79
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    700

    تشکرشده 557 در 227 پست

    Rep Power
    72
    Array
    ممنون
    نمیدونم چکار کنم
    :(((((((((


 
صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. به خاطر سختگیری مادر ازدواج نکردم و تنهایی داغونم کرده
    توسط baran_2008 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 مهر 96, 22:16
  2. زندگی داغون من
    توسط نازنین 2 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 اردیبهشت 96, 10:17
  3. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 آبان 92, 11:10
  4. کمال گرایی و عدم اعتماد به نفس!ذهنم همیشه داغونه خسته شدم...:(
    توسط atefeh در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: جمعه 05 مهر 92, 19:29
  5. داغونم کمکم نمی کنید؟
    توسط من تنهام در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 دی 91, 23:21

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.