اومدم اینجا برا همدردی و بازشدن ذهنم نسبت به موقعیتی که شاید بشه بحران نامید
تشکرشده 431 در 213 پست
اومدم اینجا برا همدردی و بازشدن ذهنم نسبت به موقعیتی که شاید بشه بحران نامید
morteza2487 (چهارشنبه 31 تیر 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)