به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13
  1. #11
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    خانواده تون هیچی نمی گن؟ از ایشون یا خانواده اش نخواستن تکلیفتون را مشخص کنند؟

    - - - Updated - - -

    به نظر می رسه خیلی ضعیف شدی #7
    حس می کنی اشتباهه و ادامه می دی. همین باعث تضعیف بیشتر روحیه و عرت نفست میشه.

    توی این بلاتکلیفی و معلق بودن
    تو ضعیف و حقیرتر می شی و ناتوان تر برای ترک رابطه
    ایشون هم بخاطر انفعال و ضعف تو مصمم تر می شه برای ترکت.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  2. کاربر روبرو از پست مفید شیدا. تشکرکرده است .

    واحد (دوشنبه 28 اردیبهشت 94)

  3. #12
    Banned
    آخرین بازدید
    جمعه 15 شهریور 98 [ 10:41]
    تاریخ عضویت
    1393-10-23
    نوشته ها
    198
    امتیاز
    5,315
    سطح
    46
    Points: 5,315, Level: 46
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 247 در 126 پست

    Rep Power
    0
    Array
    rr189 عزیز
    شما خانومهای عزیز هرگز نمیتونی ما پسرها رو بشناسید.
    خواهش میکنم گول مارو نخورید.
    بله ممکنه پشت تلفن "ننه من غریبم بازی" در بیاریم ولی به محض قط کردن به ریشتون میخندیم!

    مطمئن باش هیچ پسر دیگه ای صادقانه این راز پسرونه رو به شما نمیگه!

    اگه دیدید اس دادیم یا زنگ زدیم که نمیبخشمت نفرینت میکنم اشک ریختن و داد زدن و این چیزا اومد وسط، مطمئن باش جهت خر کردنه و به محض قط شدن تلفن به زندگی عادیمون برمیگردیم و شما دختر خانوم چندین روز درگیر احساست و عذاب وجدان میشی در حالی که ما پسرا تو اون مدت اصلا بهت فکر هم نمیکنیم و صرفا هر زنگ زدنی جهت گول زدن و فیلم بازی کردنه . خواهش میکنم گول نخورید ...

  4. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 آذر 94 [ 22:31]
    تاریخ عضویت
    1394-2-26
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    66
    سطح
    1
    Points: 66, Level: 1
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 15.0%
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آقای سوشیانت منم پسرم ولی اینجوری نیستم! حاضر نیستم احساسات یه دختر رو به بازی بگیرم(البته دوست دختر هم نداشتم به هزاران دلیل دینی و عقلی)
    اما توصیه ام به خواهرم وقتی اول تایپیک رو خوندم این بود که شما هم صبوری کنید ولی بعد که دیدم ایشون میگن که اون آقا رک گفته از دوستشون خوشش میاد نظرم عوض شد و من هم با قاطعیت بیشتر موافقم. چون چه مرد چه زن باید به هم وفادار باشن(نمیگم عشق مطلق هم باشن چون این اشتباهی هست که همه میکنن مثلا خانومه میگه من معشوق عزل و ابدی همسرم باید باشم در حالی که عشق زیاد جدایی میاره طبق گفته آقای پناهیان ولی عشق عادی معناش بی وفایی نیست و مرد حتی اگر حوری هم تو دنیا ببینه نباید با احساس زن بازی کنه چون این حرفا مثل تیری بر قلب زن هست همونطور که جمله دوستت دارم بهترین جمله برای زن هست و طبق گفته پیامبر(ص) بهترین جمله ایست که مرد میتونه به زن بگه)
    مخلص کلام اینکه مردها به راحتی میتونن احساساتشون رو جوری جلوه بدن که دلشون میخواد لذا شما به من بمیرم و تو بمیری حالا باشه 3 ماه دیگه و 3 سال دیگه راضی نشو و حتما قاطع باش و در ضمن ایشون رو تنها گزینه نبین چون تا وقتی ازدواج نکردی اونم با این سن شما خیلی کیس براتون خواهد اومد
    یاعلی


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. خيلى به خودكشى فكر ميكنم
    توسط Somebody20 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 96, 09:08
  2. مردسالاري و بي مهري شوهرم باعث شده هر ثانيه به طلاق فكر ميكنم
    توسط mojtamelibsa در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 مهر 92, 13:18
  3. فكر ميكنم كه شوهرم انگونه كه بايد براي زندگيمون تلاش نميكنه.چه كار كنم؟
    توسط mahsa pirooz در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 مهر 91, 02:05
  4. احساس ميكنم ديكه هيج ارزشي واسه نامزدم ندارم
    توسط niaz64 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 شهریور 91, 09:29

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.