خانواده تون هیچی نمی گن؟ از ایشون یا خانواده اش نخواستن تکلیفتون را مشخص کنند؟
- - - Updated - - -
به نظر می رسه خیلی ضعیف شدی #7
حس می کنی اشتباهه و ادامه می دی. همین باعث تضعیف بیشتر روحیه و عرت نفست میشه.
توی این بلاتکلیفی و معلق بودن
تو ضعیف و حقیرتر می شی و ناتوان تر برای ترک رابطه
ایشون هم بخاطر انفعال و ضعف تو مصمم تر می شه برای ترکت.






علاقه مندی ها (Bookmarks)