به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 16 , از مجموع 16

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 خرداد 99 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1392-2-20
    نوشته ها
    227
    امتیاز
    7,750
    سطح
    58
    Points: 7,750, Level: 58
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 200
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Recommendation Second ClassVeteranTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    887

    تشکرشده 279 در 146 پست

    Rep Power
    43
    Array

    تردید و دودلی در انتخاب همسر

    باسلام و احترام به دوستان همدردی
    دوستان قضیه از این قرار که من از طریق یکی از آشنایان با 1 خانومی آشناشدم برا ازدواج
    منتها مسئله اینجاست من به محض دیدن این خانوم از چهرشون خوشم نیومد و برام اصلا جذاب نیست.
    و 1 جلسه بعد از اون هم برای آنالیز بیشتر و برا اینکه ببینم قیافشون برام جا میوفته یا نه و صحبت های تکمیلی با ایشون برگرار کردیم که متاسفانه دیدم حسی به ایشون ندارم

    منتها خانواده ام مادر و خواهرام ایشون رو پسندیدن و از همه بابت تاییدشون میکنن
    از نظر خانواده نجابت و شخصیت و پاکی اصالت و... مشکل اینکه من ایشون رو نپسندیدم البته ایشون و خانوادشون بندرو پسند کردن

    البته این رو هم عرض کنم ایشون از نظر نجابت و تحصیلات و ادب و فهم و شعور سطح بالایی دارن و حتی از بنده بالاترن.
    البته مسائل و دیدمون به زندگی به هم نزدیکیم.این هم بگم

    منتها بحث اصلی اینه که چهره ایشون و رفتارش به دل من نمیشینه ( مثال کلا رسمی و رسمی فکر میکنن ،برعکس من شادی و شوخ طبعی و.. ترجیح میدم برا طرف مقابلم و...)

    من چهره برام مهمه و جز الویتام هست. علاوه بر چیزای دیگه

    و از طرفی هم خانواده هم چهرشون رو پسندیدن و میگن از همه بابت اکیه چرا ردش میکنی؟ و میگن خیلی سخت میگیری و به مرور زمان برات جا میفوته و...


    از دید منطقی به قضیه نگاه میکنم میبینم ایشون امتیازهای ارزشی خیلی بالایی داره و حتی شاید سطحش از من بالاتره ( سازگاری ونجابت و...) و میشه رو زندگی باایشون حساب کرد

    از طرفی به دلم رجوع میکنم میبینم جذابیتی برا بنده نداره و منطقی و احساسی نیست که بخام استارت رابطه و زندگی و آینده بزنم

    بنده 31 سالمه کامپیوتر خوندم ایشون 29 ارشد
    سطح فرهنگی و زندگیمون بهم نسبتا نزدیکه

    جند وقته میخاستم این مشورت از دوستان بگیرم منتها چون خودم از بیس علاقه ندارم به نظرم از پایه منتفیه این بحث ازدواج

    منتها سبک و سنگین کردم گفتم از تجربیات و تخصص و اطلاعات شما هم استفاده ببرم

    ممنون میشم راهنمایی کنید

    ممنونم

  2. 2 کاربر از پست مفید mercedes62 تشکرکرده اند .

    P O U R I A (سه شنبه 19 اسفند 93), بانوی آفتاب (دوشنبه 18 اسفند 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.