دوست گرامی تحت هیچ شرایطی زن نباید از مرد بزرگتر باشه برای ازدواج.اینا دلایل علمی و فنی داره.خیلی عاقلانه رفتار کنید.
تشکرشده 32 در 15 پست
دوست گرامی تحت هیچ شرایطی زن نباید از مرد بزرگتر باشه برای ازدواج.اینا دلایل علمی و فنی داره.خیلی عاقلانه رفتار کنید.
فرهنگ 27 (چهارشنبه 13 اسفند 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)