به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 آذر 94 [ 02:27]
    تاریخ عضویت
    1393-7-14
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    716
    سطح
    14
    Points: 716, Level: 14
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0
    تشکرشده 3 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    دلیل ندارم برای نه گفتن، دوسم ندارم بله بگم!

    سلام بر همه دوستان. دختری هستم 25 ساله، قیافه معمولی، تازه ارشدم رو تموم کردم، ساکن روستا،خیلی پر جنب و جوش و فعالم، دوس دارم درسم رو ادامه بدم و....
    اینا رو گفتم شاید در راهنماییهاتون ب من بهتون کمک کنه.
    پسر خاله ام ازم خواستگاری کرده. 4 ماه از خودم بزرگتره، دیپلم داره، مشغول ب کاره. پسر بزرگ خونواده است. تا ب الان یکسال و پنج ماه از خواستگاریش میگذره! جواب منفی دادم ولی هنوز منتظرن نظرم تغییر کنه. خانواده ام و تمام فامیل و خلاصه هر کی از این خاستگاری باخبره سرزنشم میکنن ک ب قول خودشون پسری ب این خوبی ک اهل کار است و تا الان با هیچ دختری رابطه نداشته و... رو رد کردم.
    راستش اگه ازم بپرسن چرا نه گفتی دلیل ندارم و از طرفی بخام بهش فک کنم ک آیا برام مناسبه یا نه اصلن نمیدونم باید چیو در نظر بگیرم. انگار هیچ ملاکی ندارم ک بخام ایشونو با ملاکام بسنجم. بعضی وقتا با خودم میگم بقیه راس میگن و شاید من لیاقت ایشونو ندارم ک خوبیهاشونو نمیبینم و یهو تصمیم میگیرم بله و بگم و خودمو خلاص کنم!! بعضی مواقع هم میگم خدا رو شکر استعدادم زیاده و تا ب الان در تمام مقاطع تحصیلی جز نفرات برتر بودم و میتونم ب خوبی درسمو در مقطع دکتری ادامه بدم شاید کیسی مناسب تر پیدا شد. یا اینکه شاید رفتم سر کار و اونجا تونستم با کیس مناسب تری آشنا بشم.
    سوال اساسی ک از شما دوستان دارم اینه ک واقعن صبر کنم برا کیس بهتری یا نه؟ اگه نظرتون اینه ک ب پسر خاله ام جواب مثبت بدم ب نظر شما من ک قصد دارم درسمو ادامه بدم این بعدها مشکل ساز نمیشه؟ (راستش مدرک تحصیلی برام مهم نیست و همیشه میگفتم اگه پسر خوبی بیاد خاستگاری ک دیپلم هم داشته باشه بهش جواب مثبت میدم ولی الان ک توی این موقعیت قرار گرفتم احساس میکنم کسایی ک رفتن دانشگاه و یا حداقل حرفه ای رو ب صورت تخصصی دنبال کردن از لحاظ فکری بیشتر بهم نزدیکترن.) و یه مشکل دیگه هم ک دارم اختلاف سنی بسیار کمی ک با ایشون دارم. همیشه دوس داشتم ک حداقل چهار سال با همسرم اختلاف سنی داشته باشم و اگه بیشتر هم چ بهتر. احساس میکنم نیاز دارم ب یکی خیلی بزرگتر (همه میگن اختلاف سنی مهم نیست ولی من احساس میکنم با پسرایی ک از خودم بزرگترن بیشتر حرف دارم برا گفتن!! تا یه همسن و سال)
    تو رو خدا زود جوابمو بدید.

  2. 3 کاربر از پست مفید razy تشکرکرده اند .

    dashali (شنبه 29 آذر 93), sevil73 (سه شنبه 25 آذر 93), szd (سه شنبه 25 آذر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. حس میکنم هیچکی دوسم نداره
    توسط daryaaram در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 دی 90, 22:34
  2. لطفا گوسفند نباشید
    توسط ani در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 09 اردیبهشت 89, 19:47
  3. عروسـک
    توسط baran.68 در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 اسفند 88, 19:33
  4. بوسه ها
    توسط گرد آفرید در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 05 فروردین 87, 22:47
  5. مشکلات من و عروسم
    توسط خاله نرگس در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 اسفند 86, 21:01

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.