راضیه جون سلام به همدردی خوش امدید . البته به شخصه ازدواج فامیلی رو دوست ندارم . و تنها همین میتونه بهانه خوبی براتون باشه . ولی گذشته از اون شما ارشدتون رو تموم کردید در دوران کارشناسی و ارشد چند تا خواستگار مناسب داشتید ؟ چرا فکر میکنید بعدا تعداد خواستگاران بیشتر و بهتر خواهد شد ؟ بعضی از دختران توی فامیل ما هم اینطورین یعنی دختران خیلی خوب و فهمیده ای هستند برای همین خواستگار از افراد فامیل دارند . ولی غریبه ها که شناخت ندارند کمتر خواستگاری میکنند . ولی خواستگار غریبه رو ترجیح میدن .








علاقه مندی ها (Bookmarks)