به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 12 , از مجموع 12

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 اسفند 93 [ 09:04]
    تاریخ عضویت
    1393-7-14
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    609
    سطح
    12
    Points: 609, Level: 12
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 40 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Icon16 در مقابل حس مسولیت بیش از حد همسرم نسبت به برادرش چگونه رفتار کنم؟


    سلام دوستان
    لطفا راهنماییم کنید
    همسرم در حال ساخت خونه هست علاوه بر هزینه های ساخت چند ماه یک بار قسط وام سنگینی که قبلا بابت شروع کارش گرفته بوده باید پرداخت کنه الان یه موقعیت کار آزاد خوب براش پیش اومده که سود خوبی داره میگه میخواد برادرش رو شریک کنه آخه برادرش اصلا مسئولیت پذیر نیست نمیشه روش حساب کرد همین الانم پدر شوهرم واسش یه مغازه خدمات کامپیوتری اجاره کرده فقط هزینه بر واسه پدر شوهرم اصلا سودی توش نیست که هیچ تازه یه چیزم از جیب میذارن چون میخوان سرش گرم کار باشه من نمیدونم وقتی همسرم تنهایی سرمایه گذاری میکنه و داداشش رو میشناسه چرا باید اون رو شریک کنه همین الانشم وقتی همسرم میخواد بیاد تهران دیدن من باید با التماس و پرداخت دستمزد کارهمسرم رو انجام بده که همیشه هم همسرم بر میگرده اعصابش خورد میشه که داداشش مسئولیت پذیر نبوده یا وقتی من میرم اونجا واسه یه مهمونی باید مبلغی رو به برادرش بده تا بجاش بره سر کار اخرشم اعصاب همسرم خورد میشه که داداشش کار رو درست انجام نداده
    امروز که خبر رو بهم داد من چیزی نگفتم گفتم شاید من دوباره حساس شدم . میدونم همسرم میخواد به برادرش کمک کنه ولی به نظر من با اینکار فقط به اعصاب خوردیاش اضافه میشه. یکی بگه من چیکار کنم سکوت کنم و ببینم چی میشه یا با همسرم در موردش صحبت کنم؟؟؟

  2. 3 کاربر از پست مفید girl66teh تشکرکرده اند .

    ali -guilan (سه شنبه 27 آبان 93), khaleghezey (سه شنبه 27 آبان 93), من راضیه هستم (جمعه 29 اسفند 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عشق به مردی که نمیخواد مسولیت ازدواج رو بپذیره
    توسط سپیده_7071 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 05 اردیبهشت 94, 12:44
  2. چرا بعضی خانواده ها آداب و رسوم رو رعایت نمیکنند؟
    توسط سیمین‌دخت در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 14 تیر 92, 18:48
  3. ارتباط مردا با دخترا...منو ترسونده
    توسط بهار.زندگی در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: شنبه 10 تیر 91, 12:03
  4. سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 383
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 مهر 88, 10:06
  5. گفتار سوم - شناخت خود و حقوق خود
    توسط آرمانخواه در انجمن حقوق ما...
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 01 تیر 87, 13:49

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.