به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 24 آبان 93 [ 10:49]
    تاریخ عضویت
    1393-8-20
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    38
    سطح
    1
    Points: 38, Level: 1
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    0

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    تو انتخابم مرددم (پسر خوبیه، اما چهره و صدایش مطلوبم نیست)

    سلام..
    من تازگی ها یه پسر بهم علاقمند شده ولی هنوز خودش نیومده بهم چیزی بگه ولی با چندنفر درمورد من صحبت کرده...منم میدونم که قصدش ازدواجه..
    اما هربار که میبینمش از چهره اش بدم میاد...
    چهره اش اون ایده آلی نیست که من درنظر داشتم..
    از صداشم خوشم نمیاد...

    ولی خیلی خیلی پسر خوب و ساده ایه...از نظر شخصیتی خیلی خوب و معقوله..
    من فقط مشکلم چهره و صداشه...اصلا مطلوبم نیست :(

    من هیچ وقت قیافه معیار و ملاک اصلیم نبوده...اصلا چهره معیار 4-5 بوده واسم...الانم تعجب میکنم که حالا که این پسره خوبه چرا از چهره و صداش بدم میاد..

    ممکنه بعدها نظرم عوض بشه؟؟
    اگه به باطنش اهمیت بدم و بهش جواب مثبت بدم ممکنه بعدا ظاهرش بخ چشمم قشنگ بیاد؟؟
    آخه پسر خوبیه نمیخوامم به راحتی از دستش بدم..
    مشکلش فقط چهره و صداشه..

    خواهشا کمکم کنید..
    ویرایش توسط مسافر زمان : پنجشنبه 22 آبان 93 در ساعت 07:41 دلیل: اصلاح عنوان

  2. کاربر روبرو از پست مفید نازنین... تشکرکرده است .

    ali -guilan (سه شنبه 20 آبان 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. خواستگاری که تو باغ نیست!!!!!
    توسط آی تک در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: شنبه 21 شهریور 94, 00:40
  2. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 اردیبهشت 94, 12:07
  3. بی تو بودن کار من نیست ! تا دلت نرفته، برگرد!
    توسط آرمان 26 در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 10 آذر 91, 16:04
  4. شب میلاد تو در یادم نیست !
    توسط nasrinshokohi در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 09 خرداد 87, 07:15

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.