سلام از ٤سالي كه ازدواج كردم تقريبا ٣ سالشو خونه مادر ومادرشوهرم هستم چون شوهر بيكارم مغروره و حاضر نيست كاريو كه سرانجامي نداره تو شهر ديگه ول كنه بلاد تو شه خودمون و از اول شروع كنه
تشکرشده 39 در 13 پست
سلام از ٤سالي كه ازدواج كردم تقريبا ٣ سالشو خونه مادر ومادرشوهرم هستم چون شوهر بيكارم مغروره و حاضر نيست كاريو كه سرانجامي نداره تو شهر ديگه ول كنه بلاد تو شه خودمون و از اول شروع كنه
ali -guilan (سه شنبه 20 آبان 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)