به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 11 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مهر 93 [ 07:59]
    تاریخ عضویت
    1393-7-12
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    14
    سطح
    1
    Points: 14, Level: 1
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    2

    تشکرشده 6 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Icon17 آیا انتخابم درست بوده؟

    سلام،اولش می گم نوشتم طولانیه چون می دونم برای یه مشاوره ی خوب باید جزئیات هم خوب مطرح شه..
    من سال آخر کارشناسی هستم ،از نظر ظاهرو قیافه خوبم(مثل خیلیا) اما از اول زندگیم تا حالا اهل دوستی نبودم(خوشم نمیومد بی هدف کاری کنم) و این مساله داخل دانشگاه هم ادامه پیدا کرد طوری که همه منو به جدی بودن میشناختند،8 ماه پیش یکی از بچه های دانشگاه که 2 سال از من بزرگتر هستند و سال آخر کارشناسی ان،از من درخواست یه رابطه ی جدی رو کردند،من بعد از دو ماه به ایشون جواب + دادم،از من خواستند نامزد کنیم اما من با توجه به شناختی که از خانوادم داشتم قبول نکردم(البته اینم بگم خانواده ی ایشون در جریان بودند از اول) بعد از من خواستن که مادرشون با مادرم صحبت کنه که این رابطه از رابطه های دوست دختر و پسری متمایز شه ولی مادر من قبول نکردن و الان 6 ماهه که با اطلاع خانواده ی ایشون و مادر من در ارتباط هستیم،البته همه ی فامیل های ایشون هم در جریانن
    حالا میخوام ی ذره از رابطمون بگم؛معیارهای ما خیلی بهم نزدیکه؛ایشون دوسال منو در دانشگاه مدنظر داشتند و به گفته ی خودشون پاکی و جدی بودنو حریمی ک من برای خودم داشتمو خیلی دوست داشتند و دارند
    توو این مدت که با همیم من بدی ندیدم ازشون، من فوق العاده آدم حساسی هستم و سر هر مساله ای نارحت می شم ولی ایشون صبورن،بحثی ام میشه ازم میخوان باهاشون صحبت کنمو مسائلو کش نمیدن،حدود رابطمون تا به حال تقریبا حفظ شده(اینکه میگم تقریبا چون مثلا دست همو میگیریم و اینا ولی هرکدوممون حد خودمونو میدونیم و ازین جهات اصلا مشکلی ندارم باهاشون)
    ازم انتظارای نابه جا نداره،خیلیییی احساسی هست،سرش توو کار خودشه و اهل دختر بازیو این حرفا نبوده و توو دانشگاه هم همینطور بوده تا به حال
    همه چیمون خیلی شبیه به همه ، مخصوصا عقیده هامون(منظورم عقیده های کلی هست،مثلا تیپ شخصیتی که من و ایشون میپسندیم یکیه،نوع پوشش،رفتار ، همه چی)
    فقط تنها نارحتی که از من داره اینه که همیشه ازم گله میکنه و میگه سر هر مساله ایی زود نارحت نشو..
    و از نظر ظاهری 100 درصد اونی نبود که من میخواستم ولی با دیدن خوبیاش همش میگم فدای سرش،مهم اخلاقشه..
    فکر کنم همه ی اطلاعاتو دادم
    حالا با این تفاسیر میخوام ببینم آیا به نظر شما چیزی بوده ک من بهش توجه نکرده باشم؟
    یا اشتباهی چیزی؟
    امکان داره مساله ای باشه که من نمیبینمو در آینده مشکل زا بشه؟
    اینم بگم که قرارمون اینه که بعد از عید برای خواستگاری اقدام کنند..
    ویرایش توسط sogand2 : شنبه 12 مهر 93 در ساعت 23:44

  2. 2 کاربر از پست مفید sogand2 تشکرکرده اند .

    SpecialBoy (دوشنبه 14 مهر 93), فدایی یار (یکشنبه 13 مهر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 14 تیر 96, 19:57
  2. استفاده از سایت همسریابی برای آشنایی و ازدواج درست هست
    توسط شمیم بهار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 فروردین 93, 17:30
  3. پاسخ ها: 37
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 فروردین 93, 16:14
  4. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 23:34
  5. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.