به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 23

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 23 اسفند 94 [ 15:07]
    تاریخ عضویت
    1393-4-29
    نوشته ها
    76
    امتیاز
    2,101
    سطح
    27
    Points: 2,101, Level: 27
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    9

    تشکرشده 46 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Bow کمک کنیدازدیروزباشوهرم دعواکردیم وباهاش قهرم ....

    سلام دوسال ازدواج کردم وبجه ندارم،شوهرمن وقتی عصبی باشه دیگه واقعاقاطی میکنه وچشماشو میبنده ودهنشوبازمیکنه ومثل نقل ونبات هرچی فحش وبدوبیراه تودنیاست نثارمن وخانواده وهفت جدوآبادم میکنه وتوقع داره که هیچی بهش نگم ،آخه اینجوری نمیشه که! منم بایددربرابراین پرخاشگریاش یه عکس العملی نشون بدم که بفهمه حدخودشونگه داره.راستش مادرش مریضه وازنظرخانوادگی مشکلات خانوادگی دارن،دیرو،زمن برامادرش غذادرست کردم وکه اون بره بدش وبیادقبلش خیلی خوب بوداماوقتی اومدخونه موقعی که زنگ درخونه روزدمن کلیدآیفون زدم (چون آیفون ماشانسی یه وقتایی دربازمیکنه ویه وقتایی بازنمیکنه)خراب!خلاصه کلیدوزدم بازنشدوفوری خودم رفتم دربازکردم اماتا اومدتوقیافه اش ازشدت عصبانیت مثل یه دیوشده بودوفوری اومدتووزدآیفون ازجاشکست وخوردش کردوهرچی که ازدهنش دراومدبه منوخانوادم گفت وگفت :مگه من 100باربهت نگفتم که ای آیفون خرابه چرازدی روکلیدش وقتی کارنمیکنه دراون لحظه من که فهمیدم خیلی عصبانیه بهش چیزی نگفتم وسکوت کردم وباحالت قهرونه رفتم تواتاق وناهاربراش نیاوردم ،ازقضابعدازظهرهمون روزمن نوبت دکترداشتم وبامادرم قراربودبریم وازقبل برنامه چینی کرده بودیم شوهرم باعصبانیت ویه حالت خیلی مردسالارانه ای گفت که امروزتوحق نداری نه دکتربری ونه پاتوازاین خونه بیرون بذاری قلم پاتوخردمیکنم اگه جایی بری،منم بهش گفتم امروزچطورت شده وازکجااعصابت خورده که داری سرمن خالیش میکنی ؟مگه من چکارت کردم که بامن اینجوررفتارمیکنی ،که بخاطریه آیفون اینجورباهام رفتارکردی و.....داشتم توجیهش میکردم که دوباره مثل همیشه چشماشوبست وفحش بارونم کردوبه پدرومادرم خیلی توهین میکنه یعنی تاحدشدیدش فحش رکیک میده بهشون که من ازگفتنش خجالت میکشم!خوب منم بهم برمیخوره کسی به خانوادم فحش بده عکس العمل نشون میدم چون اگه ازالان هیچی نگم دیگه براش عادی میشه ومنم اینجوری اصلاخوشم نمیادچون من واقعابه خانوادش احترام میذارم ومحبت میکنم اونوقت درقبالش این بیادتودعوامون فوری فحش رکیک بده به خانواده من؟بعدکه این حرفاروزدمن گفتم که ازاین اخلاقت دیگه خسته شدم وتاخواستم لباساموبپوشم وبرم اومدتواتاق وهم منوزدوهم بدترین فحشای تودنیاروبهم زدومخصوصابه خانواده م منم رفتم تواتاق وخوابیدم دیشب معلوم بودکه پشیمون شده بود،ولی من خیلی ازش دلگیرم وازدیشب تواتاقم وصبحی هم بهش گفتم دیکه کاری باتووخانوادت ندارم ودیگه برامادرت غذادرست نمیکنم ونمیرم بهش سرنمیزنم!مگه مجبورم این محبتاروبکنم ازاون ورتودستمزدشوبهم بدی!الان باهاش قهرم ولی نمیدونم که این قهری بجاست یانه؟؟نمیدونم الان بایدچکارکنم ؟توروخدابگیدچیکارکنم خداییش دیروزخیلی بدوبیراه گفت ودلموشکست یعنی همیشه این کارشه این کارارومیکنه وبعدش زودپشیمون میشه!ولی چه فایده پشیمونی ؟خوبه که آدم دیگه تکرارنکنه !الان چیکارکنم باقهریم؟؟؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید روزنه ی امید تشکرکرده است .

    khaleghezey (دوشنبه 27 مرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کمک کنید کامل خودمو عوض کنم و تیپم و رویه ام عوض کنم
    توسط مینای سخن گو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 شهریور 94, 07:57
  2. روش برخوزد با مرد تلخ زبان ایرادگیر دهان لق
    توسط نازنین جون در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 19 بهمن 92, 15:06
  3. دعوا های وحشت ناک و روزانه پدر و مادرم
    توسط z-1989 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 دی 91, 12:56
  4. آموزش خودکشی
    توسط keyvan در انجمن گسترش خلاقانه افکار و احساسات
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 04 شهریور 90, 14:13
  5. مشكل آموزش درست گرفتن مداد به نوآموزان پيش دبستاني
    توسط SEPEHR82 در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 مهر 87, 12:48

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.