به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 41
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 آبان 95 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1392-1-31
    نوشته ها
    326
    امتیاز
    4,077
    سطح
    40
    Points: 4,077, Level: 40
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,507

    تشکرشده 858 در 268 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    47
    Array
    سلام

    در اینکه خدا قادر مطلقه شکی نیست،و در این که دعا کردن در حقی دیگری معجزه میکنه هم شکی نیست.پس به روی چشم من برای خودتون و خواهرهای گلتون دعا میکنم.
    ولی قرار نیست دعا کنیم و با دعا شما کار و پول و شوهر و ... نصیبت بشه،با کارشناسی ارشد اگه بیکار باشی نشونه ی اینه که شما درست دنبال کار و هدفت نیستی،والا الان من آگهی دادم برای استخدام کارمند از 8 صبح تا الان که 11:30 دقیقه ظهره 4 نفر تماس گرفتن این یعنی که کار هست جوینده اش درست نمیگرده،از کارهای کوچیک شروع کن توی همون کار کوچیک اگه توانا باشی به جاهای خوب و موقعیت های خوب میرسی،البته یه چیزی بگم حق داری وقتی یه دختر با تحصیلات بالا تا سن 30-34 سرکار نرفته پس سابقه ی کار نداره و این یه امتیاز منفی خیلی بزرگه ،شما اگه از یه کارمند ساده بودن شروع میکردی حداقلش هم توی اجتماع و محیط کار بودی هم درآمدی داشتی برای خودت.الانم دیر نیست اول اینکه سعی کن اعتماد به نفست رو بالا ببری و اینقدر به نداشته هات فکر نکنی به داشته هات فکر کن و تلاشت رو برای بیشتر کردنشون بکن.شک نکن که توانمندی فقط داری آیه یاس میخونی.

    لحظه ها را دریاب چشم فردا کور است ...

  2. 8 کاربر از پست مفید asemaneabi222 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 29 تیر 93), meinoush (یکشنبه 29 تیر 93), Nilofar mordab (دوشنبه 06 مرداد 93), sara 65 (دوشنبه 30 تیر 93), shabe ghadr (یکشنبه 29 تیر 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 29 تیر 93), نازنین2010 (یکشنبه 29 تیر 93), صبا_2009 (یکشنبه 29 تیر 93)

  3. #12
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    من خودم نیاز به راهنمایی دارم ولی اومدم واست بنویسم

    5 نفرین و ظاهرا با هم مشکلی ندارین یعنی می تونین با هم کار کنین
    ببین کار که هست همیشه اما کار درست حسابی نیست سخت پیدا میشه

    رشته هاتونو یه نگاه بکن شاید هر 5 تاتون باهم رشته هاتون کنار هم بذارین خیلی کارا بکنین دو تا رشته کنار هم کلی ارزشمند میشه چه برسه به 5 تا. ببین می تونی ازتوش چیزی بین رشته ای پیدا کنین و کار کنین

    خیاطی ارایشگری اشپزی کیک و این چیزا هم گروهی می تونین کار کنین خیلی هم خوب می تونین

    برای ارایش باشه می تونین هر کدومتون یه کاریشو برین یاد بگیرین یکی ابرو یکی کوتاهی یکی رنگ یکی ناخن یکی هم ارایش و توش متخصص شین بعدش هم ارایشگاه بزنین البته کلاس خوب برین و هزینه هم داره برای خرید وسایل
    برای خیاطی هم باشه گروهی کار می کنین
    برای اشپزی هم همینطور

    بسته به رشته هاتون کارای بین رشته ای که یه ترکیبی از رشته های تحصیلیتون باشه می تونین فکر کنین ببینین چی پیدا می کنین

    کلاسای فنی حرفه ای برین یه وقتی یادمه می گفتن ارزونه خود وزارت کار کلاسایی داره سرچ کنین

    بعدم من یه بار رفتم باشگاه بیشتر اونایی که میومدن پیر بودن واسه چی به شماها می گن پیرین لازم ندارین؟؟ چه ربطی داره اصلا؟ بالای 70 سال هم میان باشگاه
    اما الان اگه پول ندارین خوب می تونین چند تایی برین پیاده روی یا نرم نرم با کفش مناسب و روی پنجه پا و ترجیحا جایی که یه کم نرم باشه مثل ساحل دریا یا زمین بازی بچه ها برین بدوین اینا پول نمی خواد

    اگه هم هیچی نشد یه بار دیگه درس بخونین برین یه مقطع تحصیلی بالاتر توی محیط درسی باشین و این بار دیگه حواستون باشه که کار هم همونجا پیدا کنین. ادم از محیط دور میشه دیگه خیلی راحت نمیتونه کار مرتبط پیدا کنه

    بسته به رشته اتون (بعضی مهندسی ها ) ببینین حق امضایی می تونین بگیرین اونم درس می خونین بعدش واستون پول میشه

    تدریس خصوصی کنین هر چی بلدین

    زبان دیگه ای یاد بگیرین امتحانشو بدین برین تدریس کنین با مدرکش منابع یادگیری زبان رو می تونی از اینترنت راحت دانلود کنین. مثلا همون انگلیسی رو ادامه بدین

    همه کار میشه کرد اما مشکل اون امید داشتن مستمره که ادم بتونه پیوسته کار کنه تا به نتیجه برسه. شما 5 نفرین یه نفر نیستین که پس هم می تونین به اندازه 5 تا ادم ناامید شین هم می تونین وقتی یکیتون ناراحته بقیه نذارن ناراحتی ادامه پیدا کنه و به هم امید بدین همدیگه رو چک کنین که پشتکار دارین و ادامه بدین تا به چیزی که می خواین برسین

    غذا هم اگه می تونین بپزین خوب میشه می تونین برین جایی مثل مرکز تجاری های نزدیک خونتون یا مرکز خرید ها و کم کم اگه غذاتون خوب باشه مشتری های خودتونو خواهید داشت. البته یه ماشین نیاز دارین.

    کلی کار هست. اما اصلش همون امیده.

    بعدم شوهر خوبش خوبه. بگردین خوبشو پیدا کنین

    منم مجردم منم بیشتر وقتا ناامیدم و کسی نمیاد منو از ببره تو حال خوب. اما شما 5 تایین هم می تونین 5 برابر من ناامید شین با اینکه به هم ناامیدی بدین هم می تونین 5 برابر هر ادمی خوشحال شین

    یه هفته به زندگی خودتون و ادمای اطرافتون دقت کنین. نیاز های روزانه اتون رو ببینین شاید از توش یه شغل پیدا کنین

    هدفایی برای خودتون تعیین کنین و از نظر روحیه به هم کمک کنین تا به هدفاتون برسین

    موفق باشید

  4. 9 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (یکشنبه 29 تیر 93), khaleghezey (یکشنبه 29 تیر 93), m.reza91 (یکشنبه 29 تیر 93), sara 65 (دوشنبه 30 تیر 93), shabe ghadr (یکشنبه 29 تیر 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 29 تیر 93), نازنین2010 (یکشنبه 29 تیر 93), آزرم (دوشنبه 30 تیر 93), صبا_2009 (یکشنبه 29 تیر 93)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 آذر 00 [ 21:47]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    421
    امتیاز
    12,188
    سطح
    72
    Points: 12,188, Level: 72
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 262
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 635 در 275 پست

    Rep Power
    70
    Array
    امیدوارم با اراده و خواست خداوند مهربان همسر شایسته و مناسب برای شما خواهرای خوبم پیداشه

    واقعا سخته میتونم درک کنم

    از خداوند بخواهید
    خدایی که شما را افریده و خودش واقف به همه نیازهای شماست
    خدای بی نیازی که امید همه بندگانش هست

    واقعا ناراحت شدم برا اون 20 تومن کلاس ورزش
    دوستان راهنمایی های خوب کردند
    من مثل بقیه نمی تونم راهنمای یی کنم فقط دو مورد جزیی به ذهنم میرسه امیدوارم مفید باشه و کاربردی

    1-عصر ها از خونه برید بیرون کلاس ورزش نمی تونید بروید پارک پیاده روی
    یه برنامه منظم برای پیاده روی داشته باشید مطمئن باشید 1-خیلی حالتون را خوب می کنه 2-و با ادمای بیشتری اشنا می شوید(خیلیها هستن که هر روز میان پارک برا ورزش و پیاده روی شما به مرور باهاشون اشنا میشوید )
    (این دو تا تجربه خود بوده )

    2- یه کتابخانه عضو شوید (حتما این کار رابکنید )

    این دو تاراه ساده به ذهن من رسید برای اینکه از خونه خارج شوید و دیده شوید
    خدایا کمکم کن تا ایمان، نام و نان برایم نیاورد

  6. 6 کاربر از پست مفید نازنین2010 تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (یکشنبه 29 تیر 93), khaleghezey (یکشنبه 29 تیر 93), meinoush (یکشنبه 29 تیر 93), shabe ghadr (یکشنبه 29 تیر 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 29 تیر 93), آزرم (دوشنبه 30 تیر 93)

  7. #14
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    البته ما یه چیزیو در نظر نگرفتیم،اینها دختر هستن،دختر هم همه اختیارش دست

    خودش نیست؛شاید پدرشون اجازه نمی ده برن سرکار،شاید برادر(های) متعصب

    دارن.شاید تو شهرشون کار کردن دختر وجه خوبی نداره.


  8. 3 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 29 تیر 93), shabe ghadr (یکشنبه 29 تیر 93), نازنین2010 (یکشنبه 29 تیر 93)

  9. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 آذر 00 [ 21:47]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    421
    امتیاز
    12,188
    سطح
    72
    Points: 12,188, Level: 72
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 262
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 635 در 275 پست

    Rep Power
    70
    Array
    یه پیشنهاد دیگه به ذهنم رسید

    همه شهرهای ایران صنایع دستی دارن که معمولا خانمها تو خونه انجام میدن
    شما چی ؟دوست ندارید کارهای هنری و صنایع دستی در خانه انجام دهید ؟

    قالیبافی که فکی میکنم تو همه شهرهای ایرتن رایج هست
    شما یه گارگاه قالی بافی پیدا کنیدقالی بافی یادگرفتنش خیلی اسون هست و معمولا هزینه ای بابت اموزش نمی گیرند همین که اونجا براشون میبافی کافی هست (تا مدتی که یاد میگیر ی داری میبافی دیگه )

    شما برای کار باید از یه جا شروع کنید
    کسی که نیمیخواد رییس استخدام کنه
    برعکس همه رییسها دنبال گرفتن کارمند هستند
    خدایا کمکم کن تا ایمان، نام و نان برایم نیاورد

  10. 3 کاربر از پست مفید نازنین2010 تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (یکشنبه 29 تیر 93), meinoush (یکشنبه 29 تیر 93), Nilofar mordab (دوشنبه 06 مرداد 93)

  11. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array
    فرض کنیم که حرف فرهنگ صحیح باشه و با توجه به محیط زندگی شون یا شرایط خانوادشون نتونند خارج از خونه کار کنند البته بعید می دونم جایی باشگاه برای خانم ها باشه و اما کارهای دیگه نباشه، خانواده ای اجازه بدن دختراشون برای باشگاه از خونه خارج بشه اما برای کار نه.

    خیلی کارها هست که نه نیاز به سرمایه داره نه نیاز به بیرون رفتن.
    تو اینترنت سرچ کنید ساده ترین کار ترجمه هست، کسی که لیسانس یا فوق لیسانس داره باید حداقل بتونه از پس ترجمه متون رشته خودش بربیاد. یا تایپ یا ویراستاری و کارهای اینچنینی که به مهارت سطح بالایی نیاز نداره ولی درآمد متوسطی داره.

    من خیلی ها رو می شناسم که میرن کلاس خیاطی و مثلا فقط دامن یاد میگیرن یا شلوار بعد میرن توی تولیدی کار میکنند، یا سفارش می گیرن میارن خونه.

    خیلی ها رو می شناسم که هنرهای جدید رو از اینترنت یاد میگرن و آثار هنریشون رو می برن تو محیط های مثل باشگاه، یا مترو و ... می فروشند.

    خیلی ها ترشی درست میکنند، سبزی پاک میکنند و...

    من می دونم کسی که لیسانس یا فوق لیسانس داره (متاسفانه جامعه ما دید بدی به کار داره) خیلی از این کارها رو دون شان خودش می دونه، ولی قرار نیست تا آخر عمر این کارا رو انجام بدین، یک ماه، دو ماه که این کار ها رو انجام بدین سرمایه اولیه برای یه دوره آموزشی تخصصی مثل آرایشگری و گریم و یا مهارت های کامپیوتری براتون فراهم میشه.

    بعدش هم وقتی وارد کسب و کار بشین ذهنتون فعال میشه، خلاقیتتون شکوفا میشه و ایده های جدید به ذهنتون می رسه که درآمدتون رو بیشتر کنید.

    برای همسر پیدا کردن هم باید شما دیده بشین، وقتی نشستین تو خونه و هیچ فعالیتی تو جامعه ندارین، چطور توقع دارین که دیده بشین.

    یک قدم بردارین مطمئن باشید خدا هزار قدم به سمت شما بر میداره،

    شب قدر هم واسه این شده شب قدر، که انسان به گذشتش فکر کنه و از تصمیم های غلطش تو زندگی ابراز پشیمونی کنه و استغفار کنه (استغفار کردن معنیش این نیست که بگیم الهی العفو مهنیش اینه که کار خطامون رو جبران کنیم) و برای آینده اش تصمیم های جدید و صحیح بگیره و توکل به خدا رو هم در کنار همه اینها داشته باشه.

    ان شاالله که با صحبت هایی که تو این تاپیک شد چند وقت دیگه بیاین و از موفقیت های کاری و مالی تون و همچنین زندگی متاهلی تون بگین.

  12. 5 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (یکشنبه 29 تیر 93), meinoush (یکشنبه 29 تیر 93), sara 65 (دوشنبه 30 تیر 93), فرشته مهربان (یکشنبه 29 تیر 93), آزرم (دوشنبه 30 تیر 93)

  13. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 دی 93 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1391-5-23
    نوشته ها
    535
    امتیاز
    3,418
    سطح
    36
    Points: 3,418, Level: 36
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 82
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    573

    تشکرشده 935 در 360 پست

    Rep Power
    67
    Array
    باسلام
    به احترام این روزهای عزیز انشالله خدا دعاهای همه مارومستجاب میکنه هرکس هر ارزویی که داره بهش میرسه
    خواهرخوبم شمااشاره نکردیدکه رشته تحصیلتون چی هست ولی برای هررشته ای به ویژه درمقطع ارشد میشه کارپیداکرد ولی بایدگشت
    اولین مورد به مدرسه های غیرانتفاعی درخواست همکاری بدید
    2-به موسسه های تحصیلی درخواست همکاری بدیدوبه عنوان پشتیبان اموزشی مشغول به کاربشید
    3-اگررشته هایی درحیطه روانشناسی دارید مجوز مهدکودک ،مددکاری و...بگیرید
    4-اگرمدرک کارشناسی باسن سی سال داشته باشی میتونی مجوزمدرسه غیرانتفاعی بگیری شماهم شرط مدرک وسن
    راداریداینطوری برای هرپنج خواهراشتغال زایی میشه
    درسته بعضی کارهادرامدش کمه ولی ازبیکاری خیلی بهتره شایددرابتدابگیدباماهی صدتومن چیکارمیشه کردولی بایدازکم شروع کنید دوست من درابتدابه عنوان منشی یه مطب باماهی پنجاه تومن شروع کرده بود بعدش رفته رفته حقوقش زیادترشدوکارش رودکترارتقاداد درحال حاضربه عنوان مدیرمرکزفعالیت میکنه به گفته خودش "خودم روخیلی دست بالانگرفتم که من مدرک لیسانس دارم منشی بشم میگفت رفتم حالاهم که به امیدخداارشدگرفتم وازنظرمالی هم مشکلی ندارم "شماهم شایددرابتدادرامداندکی داشته باشید ولی به مرورپیشرفت میکنید حضورشمادراجتماع هم موجب میشه دیگران هم شماروببینند وهم خواستگارهاتون زیادمیشه چون خونه بشینید به امیداینکه خواستگاربیایدزیادکارجالبی نیست چون خواستگارازکجامیدونه تواین خونه دخترهست اول بایدمعرفی بشیدتاخواستگاربیاد
    موفق باشید

  14. 6 کاربر از پست مفید roseflower تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (یکشنبه 29 تیر 93), meinoush (یکشنبه 29 تیر 93), setareh 1390 (یکشنبه 29 تیر 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 29 تیر 93), آزرم (دوشنبه 30 تیر 93), صبا_2009 (یکشنبه 29 تیر 93)

  15. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 خرداد 96 [ 08:11]
    تاریخ عضویت
    1392-1-27
    نوشته ها
    221
    امتیاز
    4,855
    سطح
    44
    Points: 4,855, Level: 44
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    129

    تشکرشده 303 در 118 پست

    Rep Power
    36
    Array
    سلام خواهر گلم انشاالله که مشکلتون حل میشه.ولی خدا گفته از تو حرکت از من برکت الان شما باید تو جامعه باشید دیده بشید تا خواستگار براتون بیاد.ازهمین امروز دستتون رو بذارید به زانوتون و بگید یاعلی شروع کنید.اول از همه اگه فوق لیسانس دارید برید دانشگاه پیام نور شهرتون در خواست کار بدید رو هوا یه عنوان استاد میگیرنتون شاید حقوقش کم باشه ولی کم کم که جا افتادید میره بالا.دوم راه حلم اینه که سازمان فنی و حرفه ای یه سری کلاسهای رایگان تو تمام استانها داره برید تو اون کلاسها ثبت نام کنید و بعد گرفتن مدرک اقدام کنید برای وام و کار راه بندازید.من الان روش پیدا کردن کلاسهای رایگانش رو براتون ی نویسم.برید تو سایت portaltvto.com روی خدمات کلیک کنید بعدش برید رو گزینه اموزش بعدشم ثبت نام در دوره ها رو کلیک کنید یه صفحه باز میشه شما فقط اسم استانتون رو انتخاب کنید بعدش روی مراکز کلیک کنید تمام مرکزها رو میاره انتخاب کنید بعدشم نوعش رو بزنید دولتی و جنسیت رو بزنید خانم بعدش جستجو رو بزنید.ببینید کدوم کلاس به دردتون میخوره کل هزینه کلاسش دو هزارتومن هزینه ثبت نامه.من از خدماتش استفاده کردم خیلی عالیه.حتما یه سرچ کنید.اگه نخواستید باهاش کار راه بندازید میتونید به عنوان استاد ازمایشگاه کار کنید.باور کنید منم مثل شمام نه پشتوانه مالی دارم نه کسی که حمایتم کنه.ماها باید خودمون گلیممون رو از اب بیرون بکشیم.
    به امید موفقیتتون

    - - - Updated - - -

    سلام خواهر گلم انشاالله که مشکلتون حل میشه.ولی خدا گفته از تو حرکت از من برکت الان شما باید تو جامعه باشید دیده بشید تا خواستگار براتون بیاد.ازهمین امروز دستتون رو بذارید به زانوتون و بگید یاعلی شروع کنید.اول از همه اگه فوق لیسانس دارید برید دانشگاه پیام نور شهرتون در خواست کار بدید رو هوا یه عنوان استاد میگیرنتون شاید حقوقش کم باشه ولی کم کم که جا افتادید میره بالا.دوم راه حلم اینه که سازمان فنی و حرفه ای یه سری کلاسهای رایگان تو تمام استانها داره برید تو اون کلاسها ثبت نام کنید و بعد گرفتن مدرک اقدام کنید برای وام و کار راه بندازید.من الان روش پیدا کردن کلاسهای رایگانش رو براتون ی نویسم.برید تو سایت portaltvto.com روی خدمات کلیک کنید بعدش برید رو گزینه اموزش بعدشم ثبت نام در دوره ها رو کلیک کنید یه صفحه باز میشه شما فقط اسم استانتون رو انتخاب کنید بعدش روی مراکز کلیک کنید تمام مرکزها رو میاره انتخاب کنید بعدشم نوعش رو بزنید دولتی و جنسیت رو بزنید خانم بعدش جستجو رو بزنید.ببینید کدوم کلاس به دردتون میخوره کل هزینه کلاسش دو هزارتومن هزینه ثبت نامه.من از خدماتش استفاده کردم خیلی عالیه.حتما یه سرچ کنید.اگه نخواستید باهاش کار راه بندازید میتونید به عنوان استاد ازمایشگاه کار کنید.باور کنید منم مثل شمام نه پشتوانه مالی دارم نه کسی که حمایتم کنه.ماها باید خودمون گلیممون رو از اب بیرون بکشیم.
    به امید موفقیتتون

  16. 2 کاربر از پست مفید setareh 1390 تشکرکرده اند .

    meinoush (یکشنبه 29 تیر 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 29 تیر 93)

  17. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 10 مرداد 93 [ 16:59]
    تاریخ عضویت
    1393-4-29
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    30
    سطح
    1
    Points: 30, Level: 1
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    14
    تشکرشده 5 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    سلام به همه ی دوستان عزیز همدردی
    خواهرم ادامه تاپیکو بر عهده من گذاشتن.ممنون که برای مشکل ما وقت گذاشتین
    فرهنگ عزیزم،وقتی ساعت 6 صبح بچه های هم سن ما تو خواب بودن ما بیدار میشدیم و تا ساعت 10 قالی میبافتیم و 12 هم راهی مدرسه میشدیم.مثلا خواهرم کنکور داشت،هم کلاسیاش تند تند درساشونو مرور میکردن و بهترین معلمهای خصوصیو داشتن ولی خواهر من روزا قالی میبافتو شبا درس میخوند.با این حال لیسانس گرفتیم ولی واقعا واقعا حق و لیاقتون بیشتر بود.از کجا میدونی دنبال کار نرفتیم؟میدونی چندتا استخدامی شرکت کردیم؟یکیش گفتن باید بومی باشه یکیشو افتادیم تو لیست ذخیره ،یکیشو گفتن فعلا دانشجو هستین و .........
    میریم پیام نور واسه تدریس یا میگن این رشته رو نداریم یا میخندنو میگن خانم برو با دکترا بیا
    سر افراز عزیزم مقصر ما هستیم؟عزیزم ما همیشه سعی کردیم که سطح خودمونو بالا بکشیم،همیشه هم تلاش کردیم.مثلا خو من یکی از دانش آموزان ممتاز بودم که دبیرانم انتظار داشتن تو یکی از رشته های پزشکی،مامایی،دبیری،داروسا زق قبول شم ولی با اون شرایط سخت چیزی جز یه کارشناسی ارشد زیست براو رقم نخورد.باید چیکار میکردم؟
    تو از وضعیت تغذیه ما خبر داری؟از خونه ای که توش بزرگ شدیم؟از تفریحاتون؟از نحوه دفترو کتاب خریدنمون؟از لباس مدرسه خریدنمون؟
    بریم تو جمع که مثلا فامیا برامون خواستگار پیدا کنن؟عزیزم همه ی اونا از لحاظ مالی از ما خیلی بالاترن ولی از لحاظ تحصیلاتو اخلاقیات بچه هاشون از ما ما پایین تر هستن برای همین همیشه سنگ تو کار ما میندازن.بارها و بارها شده که فلانی رفته پیش یکی از افراد فامیل برای خواستگاری از ما و ایشون در کمال خدا نشناسی گفته اینا قصد ازدواج ندارن،به درد شما نمیخورن،دروغکی گفتن نامزد دارن و اون لحظه نمیدونم چرا خدا اجازه این کارو به اونا داده
    آخه از کجا میدونید سطح توقعات ما بالاست؟بابا میدونید من با چقد تدریس کردم؟شاید باورتون نشه ولی من با ساعتی 2000 تومن تدریس کردم.
    بدون اینکه کسی مارو بشناسه صبح زود رفتیم و ساختمانهاایی که کار ساختو سازشون تموم شده رو تمییز کردیم کار سختو سنگینی که باید یه کارگر مرد انجام بده نه یه دختر 25 ساله و شب ساعت 12 اومدیم خونه

    خواهرم با ماهی 40 تومن تو مهد کار کرده ،بیشتر از این چیکار کنیم؟
    آرایشگری؟نه بابام اجازه نمیده
    خیاطی هم خواهرم انجام داد ولی اونم نتیجه نداد
    ویرایش توسط shabe ghadr 2 : یکشنبه 29 تیر 93 در ساعت 14:48

  18. 5 کاربر از پست مفید shabe ghadr 2 تشکرکرده اند .

    meinoush (یکشنبه 29 تیر 93), نازنین2010 (سه شنبه 31 تیر 93), معاون کلانتر (یکشنبه 29 تیر 93), بی وفا (یکشنبه 29 تیر 93), برسرک (چهارشنبه 01 مرداد 93)

  19. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 93 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1393-1-10
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    539
    سطح
    10
    Points: 539, Level: 10
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 114 در 51 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    خواهران محترم، شما نیازی به یادگیری هنر و کسب درآمد از طریق آن ندارید
    کاملا درک می کنم که دخترانی مانند شما چقدر توانایی دارند که دیده نشده است.
    الحمدلله به اینترنت دسترسی دارید، به راحتی می توانید کسب و کار اینترنتی به راه بیاندازید، به لینک زیر مراجعه کنید
    خانواده برتر :: راههای کسب درآمد از نت
    این صرفا یکی از راه های کسب درآمد از طریق اینترنت است
    سبک ها و راه های دیگری هم برای درآمدزایی اینترنتی هست. راههایی که به مراتب درآمد بیشتری هم دارند.
    جدای از اینها شما 5 خواهر استعداد بالقوه ای برای ایجاد یک مهد دارید که می توانید بر خدا توکل کنید و هر کدام از شما یک وام استغال بگیرید و جای نسبتا مناسبی را پیدا کنید و شروع کنید.

    با این تفاسیری که فرمودید به فامیل شما امیدی نیست. شما باید در جمع هایی حاضر شوید که بدانید که افرادی که واسطه ازدواج هستند در این جمع ها حضور پیدا می کنند.
    به طور مثال با فرض مذهبی بودن شما:
    با حوزه خواهران و مخصوصا اساتید آنها ارتباط برقرار کنید و اگر ارتباط دارید، ارتباطتان را قوی کنید، حتی به راحتی به افراد امین آنها می توانید شرایط و آمادگی خود برای ازدواج را شرح دهید.
    در واحد خواهران هیئات مذهبی و مساجد و کانون های فرهنگی فعالیت کنید.

    یا مولا علی علیه السلام

  20. کاربر روبرو از پست مفید احمدعلی تشکرکرده است .

    meinoush (یکشنبه 29 تیر 93)


 
صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.