به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 02:59]
    تاریخ عضویت
    1392-10-14
    نوشته ها
    143
    امتیاز
    2,611
    سطح
    31
    Points: 2,611, Level: 31
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    448

    تشکرشده 166 در 82 پست

    Rep Power
    30
    Array
    اقاي معاون كلانتر خيلي ممنون بابت جوابتون
    آواز دهل شنیدن از دور خوش است!!!
    كاملا قبول دارم هميشه مرغ همسايه غازه و من چون اين ...()نميدونم چي بهش بگم ... قدرت , جذبه , يا بر خلاف ميلم شانس) اينقد فك ميكنم خوبه
    من هميشه ميدونم كه اگه اونم داشتم مطمئنا مشكلم ميشد يه چيز ديگه
    ولي خوب اين دليل نميشه كه ادم نره دنبال چيزاي خوب
    ببينيد
    اون پسر از اولش تو اين ماجرا بوده و برا همينم يه جاهايي گند زده
    اما من اگه الان بتونم بفهمم چ مشكلي هست كه دريغ از يه تمايل كوچيكم به من نيست شايد بتونم مشكل رو حل كنم
    شااااااااااااااايد
    و اگه بتونم جلش كنم خوب با ديد باز دارم ميرسم سراغ قضيه
    اون پسر مطمئنا ميتونست دل هيچكسم نشكونه
    اما خوب رو حساب بچگي و جووني و ... شيكونده
    لازم نيست حالا همه بزن دل همديگر رو بشكونن كه

    آیا هر دختری که عاشق شما میشه شما هم همون حس رو بهش خواهی داشت یا دلت پیش دیگریه که اونهم ممکن عاشق دیگری باشه که اون هم عاشق دیگریه و این دور باطل همینطور ادامه داره و ..........
    الان چجوريه مگه؟
    من دلم پيش كيه و اونم پيش يكي ديگه و احتمالا او پسر هم پيش يكي ديگه
    خوب فرقش چي شد
    فرقش اين شد توي اين چرخه من نقش يه مفلوك رو دارم
    فقط دارم انرژي ميدم محبت ميدم عشق ميدم
    و كوفتمم پس نميگيرم

    - - - Updated - - -

    سلام مينوش خانوم
    جواباتون رو توتاپيك هاي ديگه هم كه خونده بودم خوشم اومده بود
    ايشالا بتونيد به منم كمك كنيد ممنون از جوابتون
    باید اخرش با یه دختر ازدواج کنی
    يعني اگه اون يه نفر يه حسي هم بهم داشته باشه نميشه؟؟؟؟؟

    اگه می خوای بهتر بشی باید خودی که هستی رو بهبود بدی.
    من ميخوام بفهمم ايراد از چيه؟
    ببينيد
    نميگم ايراد من از چيه ها كه بگين تو ايرادي نداري
    ميخوام ببينم مشكل اين ماجرا كجاست
    از من؟ يا از جاي ديگه است
    قبلا همگفتم شايد يه چيز شبيه نمك داشتن ميمونه

    اگه یه مقدار با وجدان باشی فکر کن هی دخترا بیان عاشقت شن بیچاره ات می کنن
    ماشاالللللللللللللا
    چ ذهن بازي دارين
    همين پسري كه دختر مه ام عاشقش شده
    وقتي پسره 19 سالش بود عاشقش شد
    يكي از رفيقام هم حدود دوم دبيرستان بود همچين چيزي از سمت يه دختر براش پيش اومد و ... خيلي هاي ديگه
    من 22 سالمه
    اين موردايي كه بهتون گفتم يه نفر دو نفر سه نفر عاشقشون شدن
    اخه مني كه تا الان كسي نگفته "خرت به چند من"
    اااااااااااااگه كسي كمك درست و حسابي و عملي بهم بكنه
    و اااااااااااگه مشكلي با مسائل مذهبي نداشته باشه و بتون عمليش كنم
    اون وقت شانس بيارم يييييييييييييه نفر ازمن خوشش بياد
    چي فك كردي شما
    مسخره بازيه مگه؟ كلي دختر بيان از من خوششون بياد

    باید حس مسولیت کنی نسبت به کسایی که خودت دوسشون نداری
    انصافا؟ انصافاااااااااا
    اين حرفي كه ميزنيد خودتون قبول داريد؟
    يعني چي اخه؟ همينجوري كه ملت يوهو ديوونه نميشن كه
    برا رسيدن به اين مرحله كه شما ميگي خود ادمم بايد يه حركتي بكنه
    يه چراغ سبزي نشون بده
    ادم وقتي خوشش نياد چراغ سبز نشون نميده

    خودی که هستی رو هر روز بهبود بده
    دارم دنبال راه همين ميگردم
    سلامت زندگی کن
    ميكنم
    قليون و سيگار و اينا كه هيچ
    نوشابه هم نميخورم
    با وجود اينكه قبلا از لاغريم بدم ميومد وليبازم حاضر نشدم هر پودر و دارويي بخورم چون نميخواستم بعدا بدبختي و مريضي بكشم
    در اين حد به فكر سلامتم هستم

    فکرتو و جسمتو سالم نگه دار
    ورزش ميكنم
    و ذهنم هم سالم نكه داشتم
    تا اونجايي كه وقتي رفتم پيش روانشناس ايشون گفتن يه راه داري كه البته خودم هم توصيه نميكنم
    اين مدلي كه ميگم تيپپ بزن(كه كلا متفاوت با تيپ زدن منه , من ساده ميپوشم ايشون ميگفت جلف بپوش , من مدل موهام ساده است ايششون ميگفت عجيب غريبشكن و ...)
    يادبگير تيكه هاي درست و حسابي بندازي(كاري كه خيلي بدم مياد اينه كه بيخودي ارامش ناموس مردم تو خيابون با تيكه انداختن بگيرم تا يكي حالا اين وسط مثلا يه حركتي بكنه)
    و راه بيافت تو خيابون با ملت دوست شو
    ميبيني كه عاشقت هم ميشن
    ولي با وجود اينكه ميبينيد چقدر دلم ميخواد(هر چند كه نميبينيد , اگه ميدونستيد واقعااااا چ حسي دارم شاخ در مياورديد )
    بازم حاضر نيستم برم سراغ اينكارا
    اينم از سلامت فكر

    وقتی که خود واقعیت باشی با خودت راحت باشی و روی بهتر شدن و پیشرفت همه جانبه ی خودت کار کنی احتمالا کسی هم همراهت میشه که متناسب با توو روحیاتت باشه.
    احتمالا
    اخه دختراي مذهبي و خوبم كه ميبينم همشون عاشق يكي هستن
    ديگه كي واسه من مونده؟؟؟
    بهترين دخترا رو هم ديدم
    عاشق يه پسر دختر باز سيگاري هيكل خفن
    جالبه خودشون ميگم : " واي كه چقد بده و حيفه ما و چقد ما خريم(بلا نصبت شماها)"
    اخر سرم جونشون ميره برا همونا
    بعد به من ميگن تو خوبي و عالي
    دختر عمه ام ميگه تو هم يه ميليارد پسر يكي مثل تو پيدا ميشه(انصافا هم حق داره , از بس كه من به اين ادم لطف كردم شده سه نصفه شب افتادم دنبال درست كردن گند كاري هاي اين)
    اخر سر ميره تو فيس بوك التماس اين پسره رو مكنه كه جواب پياماش رو بده
    يه بنده خدا ديگه
    هم من هي باهاش از اين چيزا حرف ميزدم
    ميگفت بابا تو خيلي خوبي كه
    من قبلا فك ميكردم ايراد از چهره يا هيكلمه
    برا همين به اون ميگفتم ميگفت نه بابا خوبي و ....
    اخر سر ميشت پست هاي عاشقانه ميذاشت برا كي؟
    تااااااااااازه اينا دختراي چادري هستنا ...
    اين اخري يه دختر عالي و خيلي با فكر و با اخلاقم هست تا اونجا كه من ميشناسمش

    الماس تراش خورده و درخشان
    اره
    يه الماس احتمالا ته يه سطل اشغال
    اي بابا دوباره اعصبام خورد شد
    ببخشيد
    ايشالا كه ناراحت نشه كسي

  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 19 آذر 95 [ 01:34]
    تاریخ عضویت
    1392-8-23
    نوشته ها
    503
    امتیاز
    6,319
    سطح
    51
    Points: 6,319, Level: 51
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    405

    تشکرشده 1,144 در 414 پست

    Rep Power
    79
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط aminhashemy نمایش پست ها
    چ ربطي داره؟ پسره احمقه از موقعيت عاليش استفاده نميكنه
    اين چيزيه كه جلوي چشم منه
    شما به دختری که به یه پسر لاابالی دل میبنده؛ علارغم بی توجهی پسرِ جلوی خانوادش می ایسته و دست به خودکشی میزنه؛ میگین موقعیت عالی؟ من بودم فرار می کردم! حتی اگه پسر سواستفاده گری هم باشه نمی ارزه که خودش رو گرفتار چنین دختری کنه. میخوام شرایط رو از دید اون پسر ببینید. حتی اگر هردونفرشون انسانهای پاک و برتری باشن لزوما دلیل بر درست بودن این رابطه نیست؛ شاید این آقا میترسه به سرنوشت اون آشنای من در مثال اولم دچار بشه.
    اما بعد از همه این صحبت ها، در جواب سوالتون؛ اگر فال "حافظ" بگیرید؛ احتمالا بهتون میگه:
    حافظ هر آنکه عشق نورزید و وصل خواست احرام طوف کعبه دل بی وضو ببست

    می دونید معنای این بیت چیه؟ شما که اینقدر مشتاق عشق هستید(و برخلاف سایرین؛ از نظر من این هیچ اشکالی نداره) باید خودتون دنبالش برید. شما که مرد هستید منتظر موندید تا خودِ معشوق شما رو پیدا کنه؟
    فکر می کنید دوستتون یا پسرِ مورد علاقه دخترعمتون هیچکاری نکردن؟ مطمئن باشید که اینطور نیست. از حافظ که صدها سال پیش زندگی میکرده تا جامعه امروز ایران، تا کشورهایی مدرنِ اروپایی، همه معتقدند که در شرایط ایده آل شما اول انتخاب میکنید. (انتخاب نه لزوما به معنای بیان شفاهی)
    حتی اگر انتظار چنین چیزی دارید؛ پس باید بقدر کافی آشکار باشید که به راحتی شما رو ببینه. برای این هم هزار راه وجود داره. از عمل به پیشنهاد مشاورتون گرفته تا ارتقاء شخصیت اجتماعی و علمی خودتون. و البته این موضوع رو هم در نظر بگیرید که هر کدوم ار این مسیرها رو انتخاب کنید به جایگاه متفاوتی میرسید.


    اگر در حال حاضر یکی از مهمترین دغدغه های فکری شما رسیدن به یه دختر خاص یا تیپ خاصی از دخترهاست، برای رسیدن بهش تلاش کنید.

  3. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 02:59]
    تاریخ عضویت
    1392-10-14
    نوشته ها
    143
    امتیاز
    2,611
    سطح
    31
    Points: 2,611, Level: 31
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    448

    تشکرشده 166 در 82 پست

    Rep Power
    30
    Array
    شما که مرد هستید منتظر موندید تا خودِ معشوق شما رو پیدا کنه؟
    والا از يه دختر عمه ام خوشم اومد كه فهميدم اينجوريه
    از هر دختر مذهبي هم كه خوشم مياد همينطوريه اخه
    برا همين دلم ميخواد اين اتفاق بيافته
    چون اگه نيافته ميذارم با يه دختر حددددددداقل 25-26 ساله شايد هم بالا تر ازدواج ميكنم
    نميخوام بعد كلي حسرت كشيدن اخر سر با كسي باشم كه عاشق يكي ديگه است
    الان فقط دلم ميخواد كه يكي هم منو بخواد
    بعدا بايد بشينم عذاب نعمت عشق ديگران و جذاب بودن ديگران رو هم من بكشم

    از عمل به پیشنهاد مشاورتون گرفته تا ارتقاء شخصیت اجتماعی و علمی خودتون.
    اولي كه هيچي
    ولي نميدونم با دومي ميشه يا نه
    اين پسرايي كه من ميگم وضعيت علمي و اجتماعي بالايي نداشتن
    اين اقا پسري كه دختر عمه ام ميخوادش
    اون موقع كه اين عاشقش شد 19 سالش بود
    چ موقعيت اجتماعي و علمي و ...؟
    الانم ور دست باباش تو فرش فروشي كار ميكنه و ليسانس داشنگاه ازاد داره
    اگه شما راه حلي به ذهنتون ميرسه خوشحال ميشم بشنوم

    - - - Updated - - -

    البته مهستي خانوم
    اينم بايد اضافه كنم كه اون پسر با زبون بازي (واي امروز چقد خوشگل شدي و ...) و از اين سبك كارها اين حس رو تو دختر عمه ام به وجود اورده بود
    در ضمن واقعا از همه دوستان ممنونم كه انقد لطف دارن و كمك ميكنن
    شايد از نظرتون مسخره بياد
    شايد فك كنيد از بي مشكليه
    ولي خواهش ميكنم قضاوت نكنيد
    شايد مشكل مسخره اي باشه
    اما دليل به بي مشكلي من نيست
    شايدم من مشكلم واقعا خاص خودمه
    برا همين كسي درك نميكنه
    پس لطفا اگه درك نميكنيد ديگه قضات الكي هم نكنيد
    ممنون


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.