به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 21
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 08 اسفند 93 [ 12:41]
    تاریخ عضویت
    1393-4-13
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    632
    سطح
    12
    Points: 632, Level: 12
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 14 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام عزیزم منم تقریبا مشکل تورو دارم .
    آزمون بانک های خصوصی بخصوص موسسه ها نهایت 6 ماه طول میکشه تا برین سرکار به صورت آزمایشی که البته از همون ماه اول هم حقوقتونو میدن .
    اگه فکر میکنی میتونی با کنکور شرکت کنی سال بعد و قبول شی دانشگاه تهران خب ریسک کن ! تصمیم نهایی رو با توکل بگیر
    موفق باشی ....

  2. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 تیر 93 [ 13:34]
    تاریخ عضویت
    1393-4-15
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    51
    سطح
    1
    Points: 51, Level: 1
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوستان عزیز
    چند تا سوال دیگه دارم
    میشه اگر در بانک استخدام شدم مثلا بعد از 2 سال خارج بشم؟یعنی تبعاتی برام نداره از یه شغل دولتی خارج بشم؟یعنی دیگه نمیتونم در کارهای دولتی وارد بشم؟

  3. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 خرداد 94 [ 17:29]
    تاریخ عضویت
    1393-2-25
    نوشته ها
    70
    امتیاز
    1,305
    سطح
    20
    Points: 1,305, Level: 20
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    223

    تشکرشده 126 در 49 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام ساراجان
    به نظرمن اگه حضوری بری پیش یه کارمندبانک وسوالاتو ازش بپرسی بیشترنتیجه میگیری مثلا ممکنه من براساس شنیده هام جواب سوالاتتو بگم ولی یه کارمند بانک میتونه خیلی راهنماییت کنه هم درموردادامه تحصیل وهم قوانین بانک

  4. کاربر روبرو از پست مفید مامان فربد تشکرکرده است .

    شیدا. (سه شنبه 17 تیر 93)

  5. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 اردیبهشت 94 [ 19:21]
    تاریخ عضویت
    1392-12-23
    نوشته ها
    67
    امتیاز
    1,387
    سطح
    20
    Points: 1,387, Level: 20
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    63

    تشکرشده 63 در 33 پست

    Rep Power
    0
    Array
    طبق قانون شما تا 4سال نميتوني وقتي استخدام شدي مدرك بالاتر ارايه بدين به بانك
    ولي ميتونيد واحد كم برداريد و از مرخصي استفاده كنيد و همكام درس بخونيد
    كلا موقع امتحانات انكار تعطيله ادارات
    از استحقاقي نشده از استعلاجي استفاده ميكنند كارمندا
    من با نظر شيدا خانم موافقم
    بروسه استخدامي طولاني هست
    شما اول ارشد برو همكام باهاش استخدامي شركت كن
    موفق باشي
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  6. کاربر روبرو از پست مفید mina64 تشکرکرده است .

    شیدا. (سه شنبه 17 تیر 93)

  7. #15
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sara1990 نمایش پست ها
    سلام دوستان عزیز
    چند تا سوال دیگه دارم
    میشه اگر در بانک استخدام شدم مثلا بعد از 2 سال خارج بشم؟یعنی تبعاتی برام نداره از یه شغل دولتی خارج بشم؟یعنی دیگه نمیتونم در کارهای دولتی وارد بشم؟
    معمولا چون برای استخدام شما هزینه می کنند (آزمونهای استخدامی، دوره های آموزشی بدو استخدام و ... ) و روی داشتن شما به عنوان نیروی کار برنامه ریزی می شه، بسته به این موارد ازتون تعهد خدمت می گیرند. فکر می کنم ارگانهای دولتی 5 سال هست. یعنی قبل از 5 سال اگر بخواهی استعفا بدی باید خسارت بدی.

    تبعات خاصی نداره. ولی کارفرمای بعدی می خواد بدونه شما چرا خارج شدی از کار قبلیت؟
    چقدر تعهد داری به ارگانی که برات هزینه می کنه؟
    چون می خوان روی شما سرمایه گذاری کنند، براشون مهم هست.

    ممکن هست برای استخدام بعدی اگر دولتی باشه، کسانی که از شغل دولتی انصراف دادند، امکان درخواست کار نداشته باشند.

    البته بانک همه اش به شعبه خلاصه نمی شه. ادارات مرکزی و واحدهای تحقیقاتی و دانشگاه و ... دارند. می تونید توی همون بانک، در زمینه های دیگه کار کنید. اگر تدریس علاقمند باشید( حتی اگر بانک شما دانشکده نداشته باشه) برای دوره های آموزشی مدرس دارند که می تونید تو اون قسمت کار کنید. واحد تحقیقاتی هم دارند.

    باز هم بستگی به بانک و شهر و ... داره.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  8. کاربر روبرو از پست مفید شیدا. تشکرکرده است .

    مامان فربد (چهارشنبه 18 تیر 93)

  9. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 16 اردیبهشت 96 [ 14:25]
    تاریخ عضویت
    1393-2-14
    نوشته ها
    205
    امتیاز
    4,218
    سطح
    41
    Points: 4,218, Level: 41
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 132
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    136

    تشکرشده 378 در 148 پست

    Rep Power
    35
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sara1990 نمایش پست ها
    سلام
    دوستان خوشحال میشم که کمک کنید
    من تازه دانشگاهم تموم شده و امسال اگر خدا بخواد از طریق ممتازی یکی از دانشگاه های تهران ارشد قبول میشم .
    راستی رشته ام هم مهندسی میباشد.
    الان در دو راهی قرار گرفتم که آیا ادامه تحصیل بدم یا آزمون استخدامی یکی از بانک ها شرکت کنم
    من قصد داشتم تا دکترا بخونم و از طرفی کارمند بانک هم شدن بد نیست
    حالا میخواستم ببینم میشه هم کارمند بانک بود و هم ارشد در یکی از دانشگاه هایی تهران خوند(چون من از یکی از اساتیدم شنیدم که در ارشد کلاس ها را پراکنده میپینن تا نتونیم سر کار بریم) یعنی میشه در کنار تحصیل کار هم کرد اونم شغلی مثل کارمند بانک؟
    اگر نمیشه شما بودید کدام را انتخاب میکردید؟
    کنم من بهترین راهنمایی رو بتونم بکنم چون دقیقا مسیر شما رو عملا طی کردم طی 10 سال گذشته.
    یه زمانی سر دو راهی بین دانشگاه و شغل در حالی که دانشجو بودم قرار گرفتم همون اول کار تعهد گرفتن که ادامه تحصیل نباید بدین یا اگه دانشجویین انصراف بدین من خیلی جدی نگرفتم اما ظاهرا اونا خیلی جدی بودن بنابراین به تمام وسائل و شرایط متوسل شدن( قطع کردن تمام اضافه کاریها،حکم نزدن برام و مرخصی ندادن برای امتحانات و ....)
    بالاخره نتونستم امتحانام رو بدم و در نهایت از دانشگاه مجبور شدم انصراف بدم.
    من و موندم و شغلم...!
    شغل بانک بیرونش قشنگ و با کلاسه اما شرایط خاصی هم داره ساعات کار بالاس خیلی وقتها به دلیل اختلاف حساب باید میموندیم تو شعبه تا دیر وقت،شغل پر استرسیه و اگه پول،ترول و ... کم بیاد باید از جیب بگذاریم(که تقریبا برای همه کارمندا و تحویلدارا پیش میاد با مبالغ مختلف)تعداد ساعات مفید کاری زیاده و خستگیشم زیاده،سلسله مراتبی هست و شما همیشه زیر نظر مافوقت باید کار کنی و دستور بگیری،
    اما مزایاش:
    وام های مختلف(قرض الحسنه، مسکن،جعاله و خیلی وقتها مابالتفاوت اینها ناشی از افزایش دادنشون)، زیر افتاب و بارون و ... نیستی و محیط نسبتا با کلاسه و ....

    در مورد شخص خودم بعد از 4 سال استعفا دادم چون بانک با شخصیت من تضاد داشت(از طرفی ادامه تحصیل نمیذاشتن بدم و من عاشق ادامه تحصیل بودم و اینکه کلا ادم مستقلی ام و از امر و نهی مافوق و اینکه مثل رباط بچرخی و کار کنی بدم میاد ، ضمن اینکه احساس میکردم خیلی خیلی بیشتر از اینا پیشرفت کنم و جای پیشرفت دارم و توی اون محیط استعدادم هدر و هرز میره)
    نهایتا ادامه تحصیل رو انتخاب کردم و الانم دانشجوی دکتری ام فارغ از ایجاد مزاحمت بانک و همکارانم. هیچ وقتم از اینت بابت پشیمون نیستم.
    اینکه پرسیدین درسها رو چجوری ارائه میدن در ارشد منم قبل از ورود اون شایعه رو شنیده بودم اما درعمل ساعات کلاسها پراکنده نبود. 12 واحد درس رو در 2 روز پشت سر هم ارائه میدادن که البته در رشته های مهندسی مثل شما فکر کنم دروس 3 یا 4 واحدی باشن و خب مختصر و مفیدتر ارائه میشن

    و اما تصمیم گیری:
    باخودت هست اما شرایط بالا رو لحاظ کن.
    اینکه ایا با توجه به رشته ام و دانتشگاهم و مقطعم در اینده شغل های دیگه ای هعم در انتظارم هست؟ بهترن یا بدتر؟
    اینم بدون که معمولا در بانک از تخصص شما استفاده نمیشه (اون زمان که من بودم لیسانس ادبیات فار سی توی دایره ارزی بود اونی که لیسانس زبان داشت پشت باجه، فوق لیسانس پشت باجه بود، رییس شعبه دیپلم داشت، بهخاطر همینه که میگم احساس میکردم استعدادم به هدر میره)

    در مورد پروسه استخدامی:
    من شهریور ماه ازمون دادم بهمن وارد شعبه شدم تمام پروسه هم انجام شده بود.(ازمون کتبی،مصاحبه حضوری، گزینش و یه سرس ازمایشات پزشکی بسیار بسیار مفصل)

    در مورد تعهدا استخدامی:
    من هم 5 سال تعهد به خدمت داشتم و سفته هم گرفته بودن اما وقتی در چهارمین سال استعفا دادم مشکلی برام پیش نیومد

    در مورد ادامه تحصیل:
    حتی بعد از انصراف دادن من از دانشگاه قبلیم(ما زمان استخدام 30 نفر بودیم که تقریبا 20 تامون دانشجو بودیم و از دونه دونه مون انصراف از دانشگاه گرفتن یعنی توی قضیه ادامه تحصیل ندادن اون بانک بسیار جدی بود) چندین بار سوال کردن که دانشجو نیستی؟ و به انحا مختلف میخواستن از زیر زبون بکشن که اگه مجددا اقدام کردم اونا هم مجددا اقدام کنن!!!!
    ابن سختگیری در خصوص ادامه تحصیل از بانکی به بانک دیگه و از شهری به شهر دیگه کاملا متفاوته البته. ظاهرا همکاران من در اون بانک بیش از حد تنگ نظری کردن.جاهای دیگه هستن کارمندای بانکی که هم درس میخونن و هم کار میکنن.(رییس شعبه راه میاد باهاشون)
    موفق و موید باشید
    ویرایش توسط فرخ رو : چهارشنبه 18 تیر 93 در ساعت 09:40

  10. 3 کاربر از پست مفید فرخ رو تشکرکرده اند .

    sara 65 (چهارشنبه 18 تیر 93), بالهای صداقت (چهارشنبه 18 تیر 93), شیدا. (چهارشنبه 18 تیر 93)

  11. #17
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود بانو

    نخونده برای شما مینویسم برید کارمند بانک بشید البته من فکر کردم استخدام شدید شما امتحانو بده ضرر نداره ادامه تحصیلم بده ولی اگه خدا خواست و کارمند شدی برو بانکم و همزمان هم ادامه تحصیل بدید.

    شما اول ببین اصلا قبول میشی بعد بیان و بگین برم توی بانک یا ادامه تحصیل

    الان پسرهاش فوق لیسلنسه هاشم اگه آبدارچی بخواد بانک با سر میرن صف میبندن

    - - - Updated - - -

    لطفا تیتر را درست بنویسید دفعه بعدی.
    توی امتحان قبولی بانک شرکت کنم یا ادامه تحصیل بدم
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  12. #18
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array
    دوستان شما این همه اطلاعات بانکی رو از کجا آوردید ، منی که خودم کارمند بانکم با 11 سال سابقه کار، تازه داره به گوشم می خوره

    حرف های فرخ رو کاملا درسته

    اینکه شما هم کارمند بانک باشید و هم دانشجو ارشد منافاتی با هم ندارد ، منکر سختی هایش هم نمی شوم ، منتها بررسی کن که آیا روحیه ات با کار در بانک سازگاری داره یا نه

    درآمد بانک خیلی خوبه ، پرستیژ اجتماعی خوبی هم داره ، محیط کاری اش هم دوستانه هست و اجتماعی، ولی پست ها ی کاری در بانک زیاد با رشته ای که در آن درس خونده اید هم خوانی نداره
    ببین آیا اینکه با فوق لیسانس بشینی پشت باجه و پول بشماری را می توانی تحمل کنی یا نه ... اگرچه برای همیشه وضعیت کاری در بانک اینگونه نیست ، ولی اگه واسه تحویلداری و یا متصدی دارن نیرو می گیرن ، برای مدتی باید پشت باجه بشینی
    اگر لیسانست کامپیوتر هست ، می تونی بعد از مدتی خودت رو بندازی توی بخش رایانه و انفورماتیک (لازمه اش ، کاربلد بودن هست)

  13. کاربر روبرو از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده است .

    khaleghezey (چهارشنبه 18 تیر 93)

  14. #19
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرخ رو نمایش پست ها

    یه زمانی سر دو راهی بین دانشگاه و شغل در حالی که دانشجو بودم قرار گرفتم همون اول کار تعهد گرفتن که ادامه تحصیل نباید بدین یا اگه دانشجویین انصراف بدین من خیلی جدی نگرفتم اما ظاهرا اونا خیلی جدی بودن
    نقل قول نوشته اصلی توسط بالهای صداقت نمایش پست ها
    دوستان شما این همه اطلاعات بانکی رو از کجا آوردید ، منی که خودم کارمند بانکم با 11 سال سابقه کار، تازه داره به گوشم می خوره

    حرف های فرخ رو کاملا درسته

    اینکه شما هم کارمند بانک باشید و هم دانشجو ارشد منافاتی با هم ندارد
    شما تایید کردید حرف خانم فرخ رو درسته، اما دقیقا مخالفش را نوشتید

    البته به نظرم حرف خانم فرخ رو درسته، چون حتی اگر مخالفت قانونی با این قضیه نداشته باشند، بسته به بانک و شعبه و شرایط و ریئس و .... می تونن به روشهایی متوسل بشن که کارمند مجبور بشه یکی را کنار بذاره.

    من این مورد (متوسل شدن به روشهای غیرمستقیم برای انصراف شما) را در سازمانی دیدم که از نظر قانونی موافق ادامه تحصیل کارمندهاش بود.
    اما رئیس اون شخص، به هر دلیلی مایل نبود کارمندش دانشجو باشه.

    در حال حاضر 19 بانک غیر دولتی
    5 بانک قرض الحسنه و موسسه اعتباری
    6 بانک مشترک یا خارجی در ایران
    8 بانک تخصصی یا تجاری دولتی

    در حال حاضر حدود 40 بانک دولتی و غیردولتی و قرض الحسنه داریم. البته به جز صندوق های قرض الحسنه.
    هر کدوم هم از بالای 3000 شعبه تا 50 شعبه در سراسر کشور دارند.
    بین این همه بانک به راحتی نمی شه گفت شرایط شما چطور می شه.

    بهتره در مورد بانک و شهر خاص خودتون، از نزدیک اطلاعات بگیرید.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  15. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 23 آبان 94 [ 15:12]
    تاریخ عضویت
    1392-4-21
    نوشته ها
    59
    امتیاز
    1,926
    سطح
    26
    Points: 1,926, Level: 26
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 165 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array
    همه در مورد بانک گفتن من در مورد دانشگاه میگم. من خودم تابستان همون سالی که ارشد قبول شدم و میخواستم برم دانشگاه برای یک سازمان امتحان دادم و تو اون سازمان قبول شدم. من شهریور امتحان دادم و مهر رفتم سر کلاسم و آذر برای مصاحبه دعوت شدم تا کارای استخدامیم ردیف شه اردیبهشت من وارد کار شدم. اون موقع فقط یک ماه مونده بود تا کلاسهام تموم بشه و مدیرم باهام خیلی راه اومد و به انواع روشها کمکم کرد که برم سر کلاسهام حاضر بشم. (البته سازمان ما ارباب رجوع نداره و سرپرستی محسوب میشه در سطح استانی)
    ولی از طرف دانشگاه اوضاع برعکس بود. من به بچه هایی که غیرحضوری یا پیام نور یا آزاد میخونن کاری ندارم ولی دانشگاههای سراسری واقعا روی بحث کار سخت گیر بودن(البته 4 سال پیش الانم هستن فکر میکنم) من دانشگاه علم و صنعت تهران ارشد میخوندم و با زجر فراوانی کارو درسمو ادامه دادم و مدیرم باهام نهایت همکاری رو کرد تا استادم نفهمه من شاغلم(اگه استادم میفهمید اخراج بودم!!)
    کلا دانشگاههای سراسری سعی میکنن نزارن دانشجوهاشون برن سر کار و میخوان 24 ساعته در خدمت دانشگاه باشن(به نوعی بدتر از برده داری) چون بهترین ها در این دانشگاهها جمع هستن و اگه شما نتونی مثل بقیه کار کنی بقیه گوی سبقت رو ازت میگیرن. استاد هم براش رزومه کاریه خودش مهمه و برای یک دانشجوی کم کار اهمیتی قائل نیست. دانشگاههای تاپ پولی از دانشجو نمیگیرن که نگران باشن اگه سخت گیری کنن مشتریشون کم میشه برای همین اصلا اصلا معادلات یک دانشگاه رده بالا را با دیگر دانشگاهها یکی نگیر.
    اگه میبینی میرن دانشگاه ازاد ارشد میخونن با کارشون اصلا فکر نکن تو دانشگاه تهران هم همینجوره!!

  16. کاربر روبرو از پست مفید anoosh تشکرکرده است .

    صبا_2009 (چهارشنبه 18 تیر 93)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. انصراف از تحصیل
    توسط Pooh در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 تیر 95, 21:10
  2. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 02 اسفند 93, 12:21
  3. ادامه تحصیل در داخل یا خارج؟
    توسط taha91 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 07 بهمن 91, 12:20
  4. تحصیلات خواستگارم پایین تر از تحصیلات منه
    توسط میترا در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 مهر 91, 00:28
  5. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 تیر 91, 14:33

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.