به نظر من الان بدترین موقع برا تصمیم گیری هست چون الان در فشار روحی خیلی شدید هستید به خاطر دعوا و جنجالهای هر روزه
بعضی مسایل با گذشت زمان حل می شوند و تنها راه حل انها صبر هست پس فعلا صبر کنید
با شوهرتون هم رفتار خوبی داشته باشید (این توصیه را بقیه دوستان هم داشتند )
برام جای سواله شما که می خواهید جدا شید و برای همیشه از از اون خونه برید
چرا ساعاتی از روز را در خانه پدر شوهرتون نمی گذرانید؟
چرا به خونه مادر یا مادر شوهر سابقتون نمیرید ؟
نشستی وسط دعوا که چی بشه ؟ گوش بکشی ببینی مهردادی چی میگه ؟ززنش چی میگه ؟ چی کار میکنه چی میپزه ؟ چی میخوره ؟
چی میپوشه ؟ و......











بعدش رفتیم خونه و شام خوردیم.الانم رو تخت خوابیده منم هی با نور موبایل صورتشو میبینم یه لحظه متوجه شد بهم گفت بگیر بخواب این قیافه دیدنی نیست.هر چقدر بگم دوستش دارم کم گفتم امشب یخرده جوگیر شدم
.نشد امشب راجب خونه صحبت کنم سعی میکنم قبل از اومدن هووم بهش بگم.فقط اینو بهش گفتم که با بابات آشتی کن بزرگترته احترامش واجبه حرفی نزد منم دیگه ادامه ندادم

علاقه مندی ها (Bookmarks)