به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 16 , از مجموع 16
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 30 خرداد 94 [ 14:17]
    تاریخ عضویت
    1393-3-08
    محل سکونت
    یزد
    نوشته ها
    211
    امتیاز
    2,211
    سطح
    28
    Points: 2,211, Level: 28
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    262

    تشکرشده 312 در 141 پست

    Rep Power
    35
    Array
    ایلر خانوم شما با پسر خاله هات دست میدی این که حرومه

  2. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 25 مهر 93 [ 19:31]
    تاریخ عضویت
    1393-3-18
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    311
    سطح
    6
    Points: 311, Level: 6
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 23 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط سعیداطی نمایش پست ها
    ایلر خانوم شما با پسر خاله هات دست میدی این که حرومه
    فرهنگ ها تو خانواده ها مختلفن من 22سال اینجور بودم و پسر خاله هام واسم مثل برادر بودن اما بازم قبول کردم اما ما تازه ازدواج کردیم طول میکشه تا تو فامیل جا بیوفته که وقتی منو میبینن دست ندن...من الان از اینکه فامیلو ببینم میترسم و واسم شده کابوس...میخوام درکم کنه و یه فرصت بده این موضوع حل شه نه اینکه هر بار دعوا شه...اما نمیدونم این موضوع رو چه جوری بهش بفهمونم که احساس بدی پیدا نکنه...

  3. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array
    سلام خانمی.
    مثال هایی که زدین در مواردی که حق با ایشونه باهاشون همراهی کنین (مثل همین دست ندادن با آقایون) اما حتما مشاوره برین چون موارد دیگه ای که گفتین یکم ترس بر انگیز بود که نکنه بیماری باشه. امکان مشاوره دارین؟
    البته من نمیدونم چقدر شدیده این حالت همسرتون اما من در اطرافیانم زوج هایی که بعد دوستی و مخصوصا در دانشگاه باهم بودن چون آقا دیده که دختر خانم قبل ایشون با آقایون دیگه هم راحته و ارتباط داشته دچار بدبینی به طور تعمیم دادن میشه که رفع این حالت صبوری زیاد خانم و رفتار معقولانشونو میطلبه.

    اما در حالتی که این بیماری باشه باید حتما پیش متخصص برین و درمانو شروع کنین اما قبلش حتما به نکته ای که گفتم توجه کنین که تمام اشکالاتی که حق با اونه و حالا به شکل خیلی بدی داره از شما میگیره رو رفع کنین تا بتونین بیماری رو از تعصب تفکیک بدین.

  4. کاربر روبرو از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده است .

    سعیداطی (سه شنبه 20 خرداد 93)

  5. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 خرداد 94 [ 17:29]
    تاریخ عضویت
    1393-2-25
    نوشته ها
    70
    امتیاز
    1,305
    سطح
    20
    Points: 1,305, Level: 20
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    223

    تشکرشده 126 در 49 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام ایلرجون نوشتتو خوندم اگه تودوران عقدی حتما قبل ازازدواجت پیش مشاوربرو حتما برو وتوجلسات بعدی همسرتم ببر

    نمیدونم چراتا این حدروشما حساس شده شاید چون ازقبل باهم دوست بودید میترسه با افراد دیگه هم دوست بشید بعضی ازمردها اینجورین ولی احساس خودم اینه که دوست داره وبه مشاوراحتیاج داره

    ضمنا آیا باهم اختلاف فرهنگی دارید یا تویه سطحید ؟ آیا ایشون آدم مذهبی ومقیدی هستن؟ اگه آدم مذهبی باشن طبیعتا خیلی ازرفتارهاشون رونمیشه اسمشو تعصب گذاشت

    مثلا من خودم به شخصه همسرم اجازه نمیده که لاک بزنم چه توخونه چه توبیرون ومن هم خوب چون زنشم سعی میکنم تاجایی که میشه ازش پیروی کنم البته چون ازنظرمذهب دریه

    سطحیم خئدمم علاقه ای به لاک زدن ندارم حالا همسرتون رنگ لاک شمارو انتخاب میکنن که مثلا رنگش جلف نباشه خوب این به نظرم ایرادی نداره درموردبقیه رفتارهاشم حتما با مشاور مشورت کن

    خوشبخت باشی

  6. کاربر روبرو از پست مفید مامان فربد تشکرکرده است .

    سعیداطی (سه شنبه 20 خرداد 93)

  7. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 25 مهر 93 [ 19:31]
    تاریخ عضویت
    1393-3-18
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    311
    سطح
    6
    Points: 311, Level: 6
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 23 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    شمیم الزهرا: سلام عزیزم ...من در رابطه با تمام موضوع ها کوتاه اومدم اما احساس میکنم به تنهایی دیگه هیچ کاری نمی تونم بکنم ...زیاد از حد حق همه کاری و به خودش میده اما ر مقابل من اجازه اعتراض ندارم اگه از چیزی ناراحت بشم و بهش بگم میگه چرت و پرت میگی و مثل دختر بچها 15 ساله ای...یا اینکه میگه من تورو ادمت میکنم درستت میکنم حالا ببین...اینا حرفهایی که زیاد ازش میشنوم شدیدا حالمو بد میکنه...اسم مشاورم که اصلا نمیشه اورد میگه بچه بازیه...قبلا از هم جدا شدیم ولی نتونستیم ...دیگه نمیدونم چیکار کنم...


    مامان فربد عزیز :اول اینکه واست خییییلیی خوشحالم که زندگیت خوب شده و ایشالاااااا که شیرینترم میشه...
    من در مورد لاک و لباس و... این جور چیزا هر چی میگه گوش میکنم اما اینا مشکل کوچیکست...از نظر مذهبی هم سطحیم تقریبا اما خانواده همسرم مذهبی ترن...اما خوب از روز اول که منو دید اونجوری بودم..اما به سلیقه خودش خیلی چیزا عوض شد ولی دیگه الان جوری شده که اگه کوچیکترین حرفی زده بشه داد و بیدادو....اخرم میگه که ادمت میکنم تا یه هفته ده روز زندگیم وحشتناک میشه..اصلا نمیدونم چجوری خواستمو بگم که دعوا نشه داد که نمیتونم بزنم ارومم اگه حرف بزنم میگه من خر نیستم...

  8. 2 کاربر از پست مفید ایلر تشکرکرده اند .

    مامان فربد (پنجشنبه 22 خرداد 93), شمیم الزهرا (پنجشنبه 22 خرداد 93)

  9. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 25 مهر 93 [ 19:31]
    تاریخ عضویت
    1393-3-18
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    311
    سطح
    6
    Points: 311, Level: 6
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 23 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    یکی به من کمک کنه امشب ی کاری کردم که شدیدا پشیمونم دارم عذاب میکشم یکی بگه چه جوری رفتار و عصابنیتو کنترل کم که بعدا راهی واسه پشیمونی بمونه....لطفا راهنمایییم کنین الان شدیدا به کمک احتیاج دارم


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تعصب و سختگیری همسر
    توسط سپیده64 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 04 خرداد 96, 22:16
  2. همسرم بیش از حد متعصبه
    توسط سپیده64 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 مرداد 94, 18:19
  3. جملات قصار بزرگان در مورد سخت گیری و تعصب
    توسط مدیرهمدردی در انجمن سخنان نغز و جملات قصار بزرگان
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 06 بهمن 90, 11:42
  4. مرد متعصب به کی میگن؟(بدبین)
    توسط پرستوی سفید در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: چهارشنبه 03 فروردین 90, 21:05
  5. تعصب بیش از حد شوهر خواهرم
    توسط شاپرک جون در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 03 اسفند 89, 07:58

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.