به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 20

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 دی 97 [ 23:07]
    تاریخ عضویت
    1392-4-06
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    4,770
    سطح
    44
    Points: 4,770, Level: 44
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 180
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    315

    تشکرشده 78 در 33 پست

    Rep Power
    0
    Array

    کی قراره افسردگیم برطرف بشه؟؟

    سلام دوستای خوبم
    دختریم 20 ساله از 5 سال پیش که من پا گذاشتم به دوره ای که درد و غم ها رو خیلی خوب میفهمیدم مشکلاتم شروع شد اول ازدواج مجدد پدرم اونم سالی که کنکور داشتم خیلی بهم سخت گذشت طاقت گریه های مامانمو نداشتم اما خوندم تا شاید به واسطه درس خوندم به جایی برسم که دل مامانم شاد بشه سال دوم دانشگاه بودم که به اجبار مامانم نامزد کردم ( عقد دائمیم اما ثبت نیستیم ) با یه آدمی که فرهنگش تحصیلاتش خونوادش و همه چیزش از زمین تا آسمون با معیارام فاصله داشت توی ماههای اولی که نامزد کرده بودم خورد شدم هر روز با یه غم بزرگ از خواب بیدار میشدم شبا کابوس میدیم روزا گریه میکردم اما واسه هیشکی مهم نبود مامانم اشکامو میدید اما هر کاری میکرد واسه این بود پشت سرمون مردم حرف درنیارن قبل از نامزدی من به یکی از همکلاسیام علاقه داشتم اما خودش به هیچ وجه نمیدونست تا اینکه توی نامزدی که بودم ( از نامزدیم خبر نداشت اول ) بهم ابراز علاقه کرد میدونم کارم اشتباه بوده اصن چت کردن باهاش اشتباه بوده ولی این چتا رو داداشم دید و بعد از اون بود که اکانتمو هک کرد و اومد دانشگاه و آبروی منو جلو همکلاسیام برد چند بار دست روم بلند کرد و منو تهدید کرد که اگه شوهرتو دوست نداشته باشی کاری میکنم از دانشگاه اخراج بشی و میدونی که میتونم هر روز یکی توی خونه سوهان روحم بود و منو تهدید میکرد یه روز مامانم یه روز بابام و یه روزم داداشم توی این مدت من افسرده شدم 2 بار دست به خودکشی زدم که هر دوبارش به دلیل بی عرضگی ناتمام موند از همه این اتفاقا 1.5 سال میگذره توی این 1.5 سال سعی کردم بیرون از خونه نقاب یه آدم شاد به چهرم باشه اما وارد خونه که میشم یه آدم افسرده و شکست خورده ام
    تایپیکای قبلیمم حاکی از اینه که تابستون واسه دوست داشتم نامزدم دوباره تلاش کردم اما خوده نامزدم همه چیو خراب کرد از اون روز به بعد خونوادم به اشتباهشون پی بردم و بارها و بارها هم با حالت پشیمونی اذعان کردن اما من هنوزم نمیتونم فراموشش کنم میخوام که هر روز بگن از کاری که باهام کردن پشیمونن میخوام که هر روز بگن اشتباه کردم حس میکنم یه عقده تموم وجودمو گرفته هر 2 هفته یکبار حداقل بین من و مامانم به خاطر همین مسئله 2 تا 3 روز شکرابه اما دست خودم نیست اگه همینم نباشه من دق میکنم
    از اول مهر که بین من و نامزدم بهم خورد خانوادش اصلا پیگیر نشدن که بدونن دلیلش چی بوده خانواده منم هیچی نگفتن من سعی کردم بیشتر رو درسم تمرکز کنم تا دنبال این جریان بودن بهمن ماه من و پدرم با عموش صحبت کردیم و یک جلسه هم یک ماه بعدش با خودش صحبت کردم و اتمام حجت کردیم که دیگه من حاضر به ادامه نیستم اما از اون موقع همچنان ازشون خبری نیست از این بلاتکلیفی خیلی خسته ام نزدیک 2ساله نامزدم اما هنوز هیشکی واسه حل این مشکل قدمی برنمیداره
    اینم بگم زیر نظر روانپزشکم و داروهای ضد افسردگی مصرف میکنم ولی میخوام که افسردگیم بدون دارو خوب بشه چیکار کنم؟؟
    عذز میخوام که اینقد پراکنده نوشتم

  2. کاربر روبرو از پست مفید paniz93 تشکرکرده است .

    Kuroi (سه شنبه 27 خرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. من برگشتم و یه کار خلاف قوانین تالار کردم.چیکار کنم؟؟
    توسط Somebody20 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: جمعه 16 خرداد 93, 18:23
  2. نمی دونم دوسش دارم یانه!؟؟ و البته اونم منو دوست داره!؟؟
    توسط ramin_ad در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 بهمن 92, 00:16
  3. رفتارهاي كلي من در برابر خانواده ي شوهرم چه جوري باشه؟؟
    توسط مريم.م در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 مهر 90, 00:51
  4. آیا به یه خاین حق میدین؟؟
    توسط sogand در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 شهریور 90, 23:01
  5. چکار کنم شوهرم یار و همراهم بشه؟؟
    توسط مهسان-م در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: شنبه 10 مهر 89, 21:22

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.