به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 11 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 18 اردیبهشت 93 [ 21:40]
    تاریخ عضویت
    1393-2-10
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    40
    سطح
    1
    Points: 40, Level: 1
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered
    تشکرها
    7
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    چه طور میشه فهمید دختری اهل دوست بازی هست یا خیر؟

    سلام
    من نیما 25 ساله.دانشجو سال آخر پزشکی.به یکی از سال پایینی های دانشگاهمون (دو سال پایین تر) برای ازدواج علاقه مندم.(البته عشق و عاشقی و اینا نبوده ها)
    این علاقه را از سه سال پیش که 22 سالم بود داشتم.
    اما هیچ وقت نرفتم جلو.چون فکر میکردم ممکنه چون اون موقع که شرایطش رو نداشتم نه بگه و برای همیشه از دستش بدم.

    اما اون اوایل با نگاه هام یه جورایی بهش فهموندم که توی نخشون هستم(البته الان میگم کاش این کار رو نکرده بودم)

    دو تا سوال دارم:
    1.به نظرتون نگاه های اون اوایل که اون نگاه ها رو میکردم اشتباه کردم؟...آخه بعد از اون هر موقع میرفتم دور و برش یا از کنارش رد میشدم سریع اون حالت آروم و راحتی رو که داشت رو از دست میداد و توی صورتش استرس و عصبانیت و غرور رو میدیدم.
    یه جورایی احساس میکردم تو ذهنش میگه برو به ما نمیخوری و احساس میکنم خوشش نمی یومد از من.
    به نظرتون این جور وانمود میکرده یا....؟
    میشه یه دختر خانم اینجا به من بگه شما بودید چه احساسی داشتید و اون رفتار این دختر خانم چه معنی میتونه داشته باشه.
    احساس میکنم اگه اون نگاه ها رو نکرده بودم الان خیلی راحت تر میتونستم برم جلو.

    سوال دوم
    2.ایشون دوستایی دارن که خیلی آرایش میکنن و در واقع تابلو هستن یه جورایی و میدونم تو اکیپ 5-6 نفریشون دو سه تاشون دوست پسر دارند.در واقع دوستای خوبی نداره(درسشون خوبه ولی)...ولی خودش خیلی سنگین هست و جلف نیست.هر چند حجاب خوبی نداره.
    از کجا از چه رفتاری میشه تشخیص داد یه دختر دنبال این جور چیزها هست یا نه؟
    میدونم نمیشه با قطعیت گفت ولی میشه حدس زد که.
    فکر کنم دختر خانم ها بتونند راهنمایی کنن.
    من خودم راحت میتونم از بین پسرها بدون اینکه با کسی هم کلام بشم تشخیص بدم طرف دنبال دختر مردم و دختربازی هست یا خیر.....ولی توی دخترها رو نمیدونم.


    +
    البته خیلی سوال دیگه دارم ولی فعلا این دو تا توی اولویت هست.
    ممنون میشم راهنمایی کنید کسی نیست ازش بپرسم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید nimakhoob تشکرکرده است .

    khaleghezey (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ولخرجی و دست و دلبازی بیش از حد همسر
    توسط dorsa6999 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 فروردین 95, 14:20
  2. خساست همسرم و لجبازی نسبت به نیازهای من
    توسط mordad در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 02 خرداد 93, 20:11
  3. پاسخ ها: 37
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 فروردین 93, 16:14
  4. بیلیارد دوست داری بیا بازی کن!!
    توسط کنجکاو در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 24 شهریور 88, 13:25
  5. دوست مجازی ! احساس مجازی !
    توسط lord.hamed در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 41
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 دی 87, 16:54

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.