سلام

لطفا راهنماییم کنیین دوستان خوبم.من به خواستگاری خوانومی رفتم. همون جلسه با ایشون صحبت کردیم تو صحبتا ک مشکلی نداشتیم ولی بعده دو روز خواهرم زنگ زدن بپرسن جوابشون منفی بود 1ماه بعد خواهرم دوباره تماس گرفتن ک داداشم خوشش اومده شما با دخترتون صحبت کنین .سری بعد قرار گذاشتیم باز رفتیم خونشون با شیرینی .من پرسیدم ک چی شده بود ک جواب رد دادین گفتن جواب خواصی ندادن بعد اون روز با کلی صحبت یه بارم به اتفاق خانواده هر دوتامون رفتیم بیرون با اونجا کلی حرف زدیم باز من فک میکنم مشکلی نبود .بعده دو سه روز مادرشون خواستن من با داداششون یه قراری بزازم .ما هم دیگرو ملاقات کردیم ایشون از من سوالاتیرو پررسیدن منم جواب دادم .فرداش خواهرم زنگ زدن باز مامانشون گفتن ک درامدش کافی نیس .من دخترم چنانو چنین خرج میکنه ادکلن 700هزاری میگره و... خلاصه اینکه گفتن نه.من خودم مهندس مکانیکم تو شرکتی دولتی کار میکنم ماشین بالای 30 میلیون وخونه دارم از لحاظ ظاهری هم قیافم انچنانی نباشه از متوسط به بالاس .راستش من ازشون خوشم اومده بود و الانم میاد حالا بعده گذشت 4 ماه دو سه جا خواستگاری رفتم ولی نمیدونم هنوز اونو میخوام کسی رو نمیتونم بپسندم راستش .حالا من موندم چیکار کنم