به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 17 , از مجموع 17
  1. #11
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    خوب چه خوب که از نظر جنسی مشکلی ندارین. اینو می ذاریم کنار.
    می مونه عاشق شدن و عاشق کردن.
    شما اول خودتون باید یه کششی داشته باشین به طرف مقابل بعدش توی روابطتون (حرف زدن و برخوردهایی که دارین) یواش یواش می فهمین طرف مقابلم کششی داره بهتون یا نه. اگه هم که توی این روابط معمولی خودتون شدت علاقه اتون بیشتر شه خودتون میرین سمت اون دختر و تلاش بیشتر می کنین.
    ببینین. یه احتمال هست اونم اینه که واقعا عاشق نشده باشین. اما از این مطمن نیستم چون می گین که چند سال طول کشیده که اون دفعه ای که عاشق شدین فراموشش کنین.
    پس حالا فرض می کنیم که شما یه نفرو دوست دارین یعنی به دلتون نشسته و می خواین به مرور به اون مرحله از عشق برسین.
    به همین سادگی - علائم عشق عاشقی
    http://www.beytoote.com/wedlock/dane...true-love.html
    نشانه های عاشق شدن چیست؟
    نشانه های عاشق شدن یک مرد را بشناسید
    http://www.beytoote.com/wedlock/dane...-interest.html
    توصیه ام اینه که اگه واقعا کسی رو دوست داشتید و مناسب دیدینش برای ازدواج بیخودی خودتونو اون خانمو اذیت نکنی صاف برین سر مراحل شناخت با اطلاع خانواده ها. اگه به تفاهم رسیدین مشاوره ازدواج و بعد هم ازدواج. ممکن هم هست که به این نتیجه برسین که به درد هم نمی خورین. فقط هم خونواده ها بدونن نه فامیل.

    در کل اگه عاشق بشی شجاع هم می شی. ادم عاشق نمی تونه پنهان کنه عشقشو. این نظر منه البته.

    وقتی یه رابطه دوستی معمولی رو می تونین به سمت رابطه عاشقانه ببرین که اولا خانم به دل شما نشسته باشن و خودتون اماده ی عاشق ایشون شدن باشین و بعد هم شما به دل ایشون نشسته باشین یا به مرور به دل ایشون بشینین. وگرنه نمی تونین وقتی خودتون یکی رو این مدلی دوست ندارین کاری کنین که اون شما رو اینطوری دوست داشته باشه با اراده اتون. وگرنه ممکنه اون احساس دلنشینی رو خود به خود توی هر ادم دیگه ای ایجاد کرده باشین.
    دل نشان شد سخنم تا تو قبولش کردی. اری اری سخن عشق نشانی دارد

    عشق زوری نیست. اما اینو هم در نظر بگیرین که اگه به طور ناخوداگاه بین خودتون و عشق یه مانع گذاشتین اونو بردارین.

    یه چیز دیگه اینکه شما از کجا مطمنین اون خانمایی که باهاشون دوستین اصلا توی فکر شما نیستن؟
    ویرایش توسط meinoush : جمعه 15 فروردین 93 در ساعت 17:28

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 مهر 93 [ 16:40]
    تاریخ عضویت
    1392-12-23
    نوشته ها
    82
    امتیاز
    687
    سطح
    13
    Points: 687, Level: 13
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    68

    تشکرشده 205 در 73 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بنیامین_29 نمایش پست ها
    اگر سرد بودم که از تنهایی و برآورده نشدن نیازهام انقدر آزرده نبودم. و این کمبود چیزی نیست که الان متوجه شده باشم! از زمانی که به بلوغ جنسی رسیدم با من بوده
    منظور شما از تجربه عشق چیه؟ اگه منظورت از نوع بچه گانه عشق، عشق یه طرفه ای هست که بدون شناخت درست حسابی و بیشتراز روی "نیاز به عاشق بودنه" بله تجربه کردم! ولی من نمیتونم همین جوری راس راس تو چشمای طرف نگاه کنم و بگم ازش خوشم می یاد در حالی که هنوز ارتباط زیادی با طرف نداشتم و اون هم من رو درست حسابی نمیشناسه
    دخترهایی که من باهاشون دوست شدم بدون استثنا آدم های روشن فکری بودن. آدم هایی که از نظر فکری مستقل هستن و در زندگیشون بیشتر فاعل هستند تا مفعول. من با اینجور آدمها راحت ترم. کلا زیاد از تیپ با حجب و حیا خوشم نمیاد. نه اینکه مشکلی باهاشون داشته باشم. سلیقه شخصیم اینطوریه. کلا 180 درجه با مرد نوعی ایرانی فرق دارم!
    من نمیدونم از کجای حرف های من به این نتیجه رسیدید! البته که نیاز دارم! این موضوع بزرگ ترین کمبود در زندگی من حساب میشه
    دوست عزیز یه چیزی رو به صراحت بهتون بگم:
    دخترا از کسی‌ که باهاشون بازی ذهنی‌ بکنه و به نوعی توپ رو بندازه تو زمینشون و فرار کنه سرد میشن! یعنی‌ شما اگر بخواید با کسی‌ وارد رابطه بشید و از رو شناخت به عشق برسید نباید منتظر نشونه باشید و باید اقدام کنید. اگرم میگید روشن فکرید و دختری مستقل می‌پسندید دیگه نگرانی از چیه؟

  3. 2 کاربر از پست مفید خانوم شین تشکرکرده اند .

    meinoush (جمعه 15 فروردین 93), roseflower (جمعه 15 فروردین 93)

  4. #13
    Banned
    آخرین بازدید
    جمعه 06 آذر 94 [ 00:45]
    تاریخ عضویت
    1393-1-10
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    1,419
    سطح
    21
    Points: 1,419, Level: 21
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 17.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    38

    تشکرشده 30 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    . من با اینجور آدمها راحت ترم. کلا زیاد از تیپ با حجب و حیا خوشم نمیاد. نه اینکه مشکلی باهاشون داشته باشم. سلیقه شخصیم اینطوریه. کلا 180 درجه با مرد نوعی ایرانی فرق دارم

    ماشاالله به غیرتت،خدایا تو رحم کن،خدا عاقبت هممون رو ختم به خیر کنه

  5. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 دی 93 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1391-5-23
    نوشته ها
    535
    امتیاز
    3,418
    سطح
    36
    Points: 3,418, Level: 36
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 82
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    573

    تشکرشده 935 در 360 پست

    Rep Power
    67
    Array
    همه دخترهاکه شبیه هم نیستند بعضی هابراحتی به خواسته شماجواب مثبت میدهندبعضی دیگرنه گاهی اوقات بااینکه دخترازپسرخوشش می اید ولی غروردخترانه اجازه بروزیابیان احساساتش رانمی دهد ووقتی میبیندپیشنهادی ازطرف پسرنیست کم کم رابطه رابه سمت دوستی معمولی ودرنهایت کات شدن می برد
    پس لازم است اول شماپیشقدم شویدوابرازعلاقه نمایید
    امادرموردطرزفکرشمابایدبگو یم همه دخترهامثل شمافکرنمیکنندکه قبل ازازدواج براحتی رابطه عاشقانه برقرارکنند برای مثال اگرکسی به من همچین پیشنهادی بدهدبه علاقه اش شک میکنم وازش فاصله میگیرم
    انهایی که ازدواج کرده اندوتجربه دارندمیگویند بعدازعقد کشش وعلاقه نسبت به طرف مقابل بوجودمی اید منظورم این نیست که بدون هیچ علاقه ای ازدواج کنیدبلکه کمی کشش وعلاقه برای ابتدای امرضروریست ونمیشودگفت که ازهمان ابتداکشش صددرصدی وجودداردبعدازعقدوقتی باهم راحت هستید وبتوانیدنیازهای هم رابراورده سازید روزبه روز علاقمندترخواهیدشد

  6. کاربر روبرو از پست مفید roseflower تشکرکرده است .

    myl (جمعه 15 فروردین 93)

  7. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 97 [ 14:07]
    تاریخ عضویت
    1392-5-19
    نوشته ها
    312
    امتیاز
    8,869
    سطح
    63
    Points: 8,869, Level: 63
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 181
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    480

    تشکرشده 882 در 242 پست

    Rep Power
    62
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط پریناز67 نمایش پست ها
    . من با اینجور آدمها راحت ترم. کلا زیاد از تیپ با حجب و حیا خوشم نمیاد. نه اینکه مشکلی باهاشون داشته باشم. سلیقه شخصیم اینطوریه. کلا 180 درجه با مرد نوعی ایرانی فرق دارم

    ماشاالله به غیرتت،خدایا تو رحم کن،خدا عاقبت هممون رو ختم به خیر کنه
    پریناز جان به عقیده شخصی آدما احترام بذار
    اولین حق هر انسانی حق انتخابه
    این آقا هم این مدلی دوس دارن
    جبهه نگیرید لطفا

  8. #16
    Banned
    آخرین بازدید
    جمعه 06 آذر 94 [ 00:45]
    تاریخ عضویت
    1393-1-10
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    1,419
    سطح
    21
    Points: 1,419, Level: 21
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 17.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    38

    تشکرشده 30 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط veis نمایش پست ها
    پریناز جان به عقیده شخصی آدما احترام بذار
    اولین حق هر انسانی حق انتخابه
    این آقا هم این مدلی دوس دارن
    جبهه نگیرید لطفا
    ممنونم از تذکرتون

  9. کاربر روبرو از پست مفید پریناز67 تشکرکرده است .

    veis (جمعه 15 فروردین 93)

  10. #17
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-12-11
    نوشته ها
    396
    امتیاز
    15,136
    سطح
    79
    Points: 15,136, Level: 79
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 214
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,467

    تشکرشده 2,190 در 377 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با سلام
    به تالار همدردی خوش آمدید.

    نقل قول نوشته اصلی توسط بنیامین_29 نمایش پست ها
    فقط بهم پیشنهاد نکنید که ازدواج کنم. چون تا وقتی نتونم با کسی رابطه برقرارکنم ازدواج برای من بی معنی خواهد بود.
    نقل قول نوشته اصلی توسط بنیامین_29 نمایش پست ها
    من فقط زمانی به ازدواج فکر میکنم که کسی رو دوست داشته باشم هم به عنوان دوست و هم بعنوان شریک جنسی و بخوام باهاش زندگی کنم. پس طبیعیه که

    تا قبل از اینکه به چنین مرحله ای برسم ازدواج اصلا برام مطرح نیست.
    همدردی با دوستی و رابطهٔ احساسی قبل از ازدواج مخالف هست. با توجه به این‌که شما هیچ‌گونه قصدی برای ازدواج ندارید و صرفا به دنبال رابطهٔ عاشقانه هستید، این تالار توانایی یاری برای حل مشکل شما را ندارد. به همین دلیل این تاپیک بسته می‌شود.

    برای اطلاع بیشتر، تاپیک‌های زیر را مطالعه کنید:
    سطوح رابطه دختر و پسر
    نقش عشق و عقل در ازدواج؟!
    ما قصدا و عمدا چنین روابط عاشقانه ای رو تخریب می کنیم!!!!
    مشاوره برای همه، مخصوصا پست شمارهٔ ۱۰ (کلیک کنید) و پست شماره ۱۶ (کلیک کنید)

    موفق باشید.


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.