سلام دوستان رفتم خواستگاری یه دختر
خیلی خوشکله اما وزنش 40 کیلو هست قدشم 156 یه جورایی انگار عروسکه
ولی موندم توش
اینا بعدا برام ایجاد مشکل نمیکنه تو زندگی اینده؟
دوستان لطفا کمک کنید
دارم دیوونه میشم دیگه
تشکرشده 11 در 7 پست
سلام دوستان رفتم خواستگاری یه دختر
خیلی خوشکله اما وزنش 40 کیلو هست قدشم 156 یه جورایی انگار عروسکه
ولی موندم توش
اینا بعدا برام ایجاد مشکل نمیکنه تو زندگی اینده؟
دوستان لطفا کمک کنید
دارم دیوونه میشم دیگه
khaleghezey (دوشنبه 04 فروردین 93), kiann (شنبه 02 فروردین 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)