به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 54

Threaded View

  1. #1
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    شنبه 17 اسفند 92 [ 16:44]
    تاریخ عضویت
    1392-11-15
    نوشته ها
    41
    امتیاز
    310
    سطح
    6
    Points: 310, Level: 6
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class250 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    62

    تشکرشده 34 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    1 چرا من نباید ازدواج کنم ؟ خیلی احساس تنهایی می کنم

    سلام من خیلی تنها هستم . دوست دخترم ازدواج کرده و منم نمی خواستم بعد اون با دختری دوست بشم . به من می گفت اگه دوسش دارم برم خواستگاری اش و خانوادش بش فشار آوردند که باید ازدواج کنه و خانواده ی منم قبول نکردند بروند خواستگاری . البته بعد از ازدواج اون من شروع کردم به خوندن برای کنکور ارشد و گفتم بعد دادن کنکور ارشد ازدواج می کنم الان مادرم برام هر چند جا رفته خواستگاری و یا مورد هایی که می دیده به نظرش اصلا مناسب نبودند و یا اگر هم مناسب بودند می گفتند پسرتون کار نداره و می خواد ارشدم بخونه و سربازی هم نرفته پش چطور می خواد یک زندگی رو اداره کنه .مادرم بشون می گفته خب می خواد پسرم چند سال عقد کرده دخترتون رو نگه داره و همه ی اون مورد های مناسب هم قبول نمی کنند و می گند عقد کرده بودن بده و ما عقد کرده نگه نمی داریم . مامانم گفته دیگه بیشتر از این خودش رو به خاطرم ضایع نمی کنه و تا ارشد نخوندم و سربازی نرفتم برام زن نمی گیره . منم در هر صورت به دلیل اینکه هیچ کسی بم کمک مالی زیادی نمی تونه بکنه خودم باید زندگیم رو بچرخونم و اگه یک کار نیمه وقت مسخره ای هم داشته باشم تا ۳ یا ۴ سال آینده نمی تونم توانایی چرخوندن یک زندگی مشترک رو با این خرج ها و اجاره ها و ........ داشته باشم . دنبال کارم که رفتم فقط کارگر ساده می خواهند و کار مرتبط با درسم می خواستم توی یک شهرک صنعتی با حقوق کم داشته باشم می گفتند اگه کارت پایان خدمت نداشته باشی نمی تونی بیای . کلاس فنی و حرفه ای دولتی هم توی شهرمون مرتبط با رشته ی من نداشت و کلاس های آزاد هم خیلی گرون هستند . خیلی تنهام . همش به اون دوست دخترم که ازدواج کرده فکر می کنم . به اینکه اون رفت و من تنها موندم . از اینکه با فرد دیگه ای دوست بشم می ترسم . نمی دونم چرا اما می ترسم دوباره با یکی دیگه دوست بشم و اون منو تنها بذاره . چرا باید این زندگی لعنتی رو تحمل کنم . دیگه داره خالم ازش به هم می خوره . پایان نامه ی کارشناسی ام رو یک باز انجام دادم که ازم قبول نکردند و حال این رو ندارم که دوباره برم یک پروژه دیگه با یک استاد دیگه بردارم . اصلا نمی دونم چمه . اینکه بخوام یا چندین سال دیگه هیچ دختری توی زندگی ام نباشه خیلی عذابم می ده .
    ویرایش توسط mohammad68 : جمعه 09 اسفند 92 در ساعت 22:20


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. برای گرفتم تصمیم نهایی برای جدایی دور شدن کوتاه مدت مفید است یا مضر؟
    توسط فرخ رو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 22:39
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.