من نمی تونم ببخشمش.نمی تونم به عنوان همسرم قبولش کنم.
الان فقط به چشم یه دوست می بینمش.![]()
تشکرشده 57 در 35 پست
من نمی تونم ببخشمش.نمی تونم به عنوان همسرم قبولش کنم.
الان فقط به چشم یه دوست می بینمش.![]()
khaleghezey (جمعه 09 اسفند 92), کاغذ بی خط (جمعه 09 اسفند 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)