به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 50

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 مرداد 96 [ 23:40]
    تاریخ عضویت
    1392-3-09
    محل سکونت
    گیلان
    نوشته ها
    294
    امتیاز
    4,808
    سطح
    44
    Points: 4,808, Level: 44
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 142
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,335

    تشکرشده 839 در 268 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    43
    Array

    ایا من خواستگاری کردم ؟؟؟

    سلام به همه دوستان

    امیدوارم تک تک تون مشکلتون حل بشه.

    چند روز پیش به یه دختر خانمی پیشنهاد دادم واسه ازدواج.(تا امروز فکر می کردم اینطور بوده).جوابش منفی بود.اما خیلی ناراحت نشدم.چون یه بار خوب فهمیدم تا قبل از عقد رسمی عشق و عاشقی ممنوع.احساسم مدتهاست زیر خاکه.الانم فکر نکنید نشستم و غصه دارم.فقط به نظرم یه مورد خوبه.نمیخوام راحت از دستشون بدم.

    تا امروز فکر می کردم که تو همون چند جمله تونستم نیتم رو بهش بفهمونم.اما حالا مطمئن نیستم.با اجازتون یه مختصری توضیح میدم.میخوام بدونم برداشت شما از این گفتمان چیه ؟ (بخصوص خانمهای گرامی تالار ).البته نظرات اقایون رو هم مشتاقانه شنوا هستم.

    اول از همه بذارید لوکیشن گفتمان رو براتون بگم تا بتونید مجسم کنید.فکر کنید یه مغازست و بنده فروشنده و اون خانم مشتری.محل کارش نزدیک و هر از گاهی هم میان مغازه.مثلا هفته ای یکی دو بار.ایشون اوایل که میومدن مغازه دستشون حلقه بود.اما بعد از چند بار اول دیگه خبری از حلقه نبود.از یکی ، دو تا از همکارانش در موردش پرسیدم.گفتن تازه نامزد کرده.منم بیخیال شدم.

    اما همیشه ته دلم داشتم خودم رو سرزنش می کردم واسه اینکه چرا یه بار از خودش نپرسیدم.تا اینکه یکی از همین روزا شرایط جور شد.ایشون حدود 20 دقیقه تو مغازه موندن.در این بین همواره افراد دیگری میان و میرن.پس مطلقا تنها نبودیم.اما بالاخره پرسیدم.این متن عینا متن گفتمان رد و بدل شدست.لطفا با دقت بخونید و نظرتون رو بگید.

    فقط خدا : ببخشید،میخواستم یه سوالی ازتون بپرسم.نمیدونم پرسیدنش درست هست یا نه.امیدوارم ناراحت نشید.شما ازدواج کردید ؟

    خانم
    : نه (تقریبا بدون مکث )

    فقط خدا
    : خب،چجوری بگم.میخواستم بدونم کسی هست .... .(واقعا برام سخت بود.نمیدونستم چی دارم می گم.چون از قبل هم برنامه ای نداشتم واسه گفتن)

    خانم
    : (یه لحظه مکث کرد و به یه سمت دیگه نگاه کرد و بعد برگشت به سمتم و گفت . یجورایی، اره.
    اما در کمال احترام و متانت جواب داد.البته بنده در محیط کار ادم موجه ای به هستم و خیلی ها با من رابطشون در کمال ادب و احترام هست.ایشون هم شاید همینطور باشه).

    فقط خدا : ببخشید.فقط نمیخواستم از طریق واسطه بپرسم.

    خانم : خواهش می کنم.
    بعد هم مشتری اومد و ... .بعد دو ، سه دقیقه ایشون خداحافظی کرد و بنده باز از ایشون عذرخواهی کردم و ایشون هم در کمال متانت جواب دادن و رفتن.
    اما حالا مشکل.این موضوع رو به خواهرم گفتم .گفت تو اصلا منظورت رو نتونستی دقیق برسونی.باید حرف از خواستگاری میزدی و یا حداقل میگفتی نیتت چیه و .... .از یکی از دوستانم هم پرسیدم دیدم همین جواب رو داد.حالا من نمیدونم اون خانم واقعا چه برداشتی از حرفام کرد.خب من مونده بودم بگه کسی نیست تا ازش شماره خونش رو بگیرم که نشد دیگه.

    حالا دوباره شدم مثل اون روزای اول که دارم خودم رو به خاطر نحوه سوال و جواب بازخواست می کنم.واقعا شما هم برداشتتون همینه که خواهرم و دوستم گفتن ؟ نامفهومه اینقدر ؟

    ممنون به خاطر وقتی که گذاشتید و خوندید.ممنون به خاطر جوابی که میدید.ممنون به خاطر جوابی که نمی دید.دم همتون گرم.

    راستی نظرتون چیه اسممو از حالت فینگیلیش در بیارم ؟

    فقط خدا

  2. 5 کاربر از پست مفید faghat-KHODA تشکرکرده اند .

    1234567 (دوشنبه 21 بهمن 92), earth (یکشنبه 20 بهمن 92), rainy eyes (پنجشنبه 08 اسفند 92), reihane_b (دوشنبه 21 بهمن 92), خوشبختی (دوشنبه 21 بهمن 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اجازه شماره دادن به خواستگار و بدم یا نه؟؟؟
    توسط setare sorbi در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: شنبه 20 اردیبهشت 93, 10:50
  2. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 بهمن 92, 14:10
  3. اگه با خواستگارم 6 ماه ارتباط داشته باشم ؟؟؟
    توسط شوکا در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 مهر 90, 10:26
  4. آدمها مثل کتابها هستند ؟؟؟!!!!!
    توسط آهو در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 فروردین 87, 17:49

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.