به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 30

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 مهر 93 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1392-6-09
    نوشته ها
    53
    امتیاز
    1,000
    سطح
    16
    Points: 1,000, Level: 16
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 100
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class500 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    291

    تشکرشده 34 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    احساس می کنم دیگه همه چیز واسم دیر شده ( برای هرکاری این حس را دارم )

    سلام.امیدوارم تو این تاپیکم بیشتر از نظرات دوستان بهره مند بشم.ممنون میشم کمکم کنید.من 30 ساله مجرد و مذکر هستم.
    من یه مشکل اساسی تو زندگیم دارم.در واقع تو نگرشم.از وقتی هم که یادم میاد همینجوری بودم.اونهم اینه "دیگه همه چیز برام دیر شده ".
    البته میدونم تو این سن خیلی چیزا واقعا برام دیر شده.مثال میزنم.من 12 ساله بودم.رفتم باشگاه فوتبال واسه ثبت نام.اونجا وقتی بچه های 9،8 ساله رو دیدم. به بابام گفتم بابا برو از مربی بپرس برام دیر نشده !!!.همین ذهنیتم باعث شد بیشتر از 6 ماه دووم نیارم و بیام بیرون.(علیرغم استعداد فوق العاده ای که داشتم.واقعا انگشت نما بود).اما این طرز فکر از دوران کودکی با من بود.متاسفانه هنوزم هست.و تمام انرژیم رو به صفر میرسونه.تا یه کاری رو شروع می کنم این افکار میاد سراغم و .....
    نمونه دیگه اینکه 20 ساله بودم رفتم ویالن بخرم.دیدم افرادی از سنین زیر 10 سال شروع کردن و ... .
    خواستم تو 27 سالگی ادامه تحصیل بدم .... .
    حتی فکر می کنم الان واسه تغییرم دیر شده!!!
    میدونم خیلی از فرصتها دیگه برگشت پذیر نیستن.اما میخوام هر جور شده از این ذهنیت نجات پیدا کنم ؟؟؟ چیکار کنم ؟؟؟ لطفا کمک کنید ؟؟؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید خوشبختی تشکرکرده است .

    faghat-KHODA (سه شنبه 15 بهمن 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ** برای رسیدن به همه چیز باید از همه چیز گذشت **
    توسط فرشته مهربان در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 اسفند 03, 03:10
  2. پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 تیر 94, 01:23
  3. لبریز از ترس
    توسط سارا بانو در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 اردیبهشت 91, 19:11
  4. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 06 آذر 89, 16:00

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.