به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 34

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 آبان 95 [ 16:17]
    تاریخ عضویت
    1392-3-20
    نوشته ها
    81
    امتیاز
    3,333
    سطح
    35
    Points: 3,333, Level: 35
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1

    تشکرشده 48 در 30 پست

    Rep Power
    0
    Array

    بخاطر اخلاق شوهرم، زندگیمو دوست ندارم

    سلام به همه دوستان. من قبلا اینجا عضو بودم و مشکلاتمو گفتم. دوستان هم زحمت کشیدند و منو راهنمایی کردند. حدود 4 ، 5 ماه هست که خدا روشکر بهتری اوضاعمون. اما جدیدا یه 10 روزی میشه که یه جورایی شده. مختصرا براتون توضیح میدم. امیدوارم بازم با راهنمایی های شما دوستان مشکلاتم حل بشن:
    1- من ی دختر خیلی احساساتیم و از قهر به شدت بدم میاد و باهاش قهر نمی کنم . اصلا دلم نمی یاد که باهاش قهر کنم چون دوسش دارم و وابستگی شدیدی بهش دارم. .شدیدا حس می کنم به من بی محبت تر شده نسبت.
    2- گفتم دلم می خواد درس بخونم ، گفت نه اصلا نمیشه
    3- گفتم حرفام رو دلم سنگینی می کنه لا اقل فقط گوش کن که من آروم شم، دوس نداشت که بشنوه
    4- وقتی بهم بی محبتی میکنه من اشکم تو مشتمه و فوری گریم می گیره. وقتی میریم خونه اونا یا خونه خودمون(چون عقدیم هنوز). , وقتی گریه می کنم از ناراحتی، میرم زیر پتو اما اگه یه کوچولو فقط یه کوچولو صدام در بیاد منو میزنه که یه وقت صدامو کسی نشنوه.بهش گفتم اگه میخای من آروم بشم نوازشم کن نه اینکه منو بزن
    5- احساساتش رو که چند ماه یه بار شاید ابراز کنه! شاید

    6-زیاد با من حرف نمیزنه.دلش مثه قبل برام تنگ نمیشه با اینکه محل کارش به خونه ما دور نیست اما 4 روز بود که یه سر به من نزده بود.واقعا اینا چه معنی داره؟
    7-چند روز پیش به شوخی آنچنان لگدی به پای من زد که تا دو روز نمیتونستم راه برم
    8-به شدت مغرور و خودخواهه. اگه یه لباس زیبا یا آرایش قشنگ براش بکنم اصلا نمیگه خانومم خوشگل شدی . اما اگه بدش بیاد فورا میزنه تو ذوقم که این چیه پ

    می دونم جسته گریخه حرف زدم اما اینقد حرفام رو دلم سنگینی می کنه که دارم میترکم.بهش التماس می کنم که بزار من حرفامو برات بزنم که جمع نشه تو دلم اما دوس نداره بشنوه درک نمیکنه احساسات زن چیه یا شایدم میدونه اما حوصلشو نداره.
    ازتون می خوام که با من همراه باشید تا به کمک خدا و شما دوستای دلسئزم زندگی بهتری داشته باشم

  2. کاربر روبرو از پست مفید maryam_sh تشکرکرده است .

    شمیم الزهرا (پنجشنبه 14 آذر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 مهر 95, 22:29
  2. منو زن داداشام دوستیم دوست دوست
    توسط ارشیدا در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 11 آذر 91, 11:00
  3. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29
  4. من دوست پسر دوست صمیمیم رو دوست دارم
    توسط MisS AviatoR در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 28 اسفند 89, 12:00

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.