به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 33

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 خرداد 94 [ 15:09]
    تاریخ عضویت
    1392-5-05
    نوشته ها
    146
    امتیاز
    2,138
    سطح
    27
    Points: 2,138, Level: 27
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    145

    تشکرشده 307 در 119 پست

    Rep Power
    27
    Array

    وابستگی همسرم به من

    سلام
    البته الانم که دارم می نویسم شک دارم که وابستگیه یا دلبستگی یا ترکیبی از هردو
    من دو ماهی میشه عقد کردم و تو این مدت هر روز احساس می کنم وابستگی همسرم به من بیشتر میشه
    هنوز بطور جدی مشکل ساز نشده ولی فکر کنم اگه همین روند ادامه پیدا کنه بشه
    مثلا اگه همسرم رو دو روز پشت سرهم نبینم ازم دلخور میشه با اینکه روزی نمیشه که بهش زنگ نزنم
    حتی وقتی میدونه من سرما خوردم هم وقتی دو روز ندیدمش فکر میکرد من مریضی ناجوری گرفتم که نمیرم ببینمش !!!
    بعدا فهمیدم اون روزا میرفته تو اتاقش و منتظر زنگ من بوده و حتی شامم نمی خورده!
    ما حداقل سه روز در هفته همدیگر رو می بینیم ولی این برای همسرم کافی نیست
    تازه این جدا از پیامک هایی که صبح و ظهر و شب به هم میدیم
    یا مثلا بهش گفته بودم این هفته کارم زیاده و دیروقت میام و اگه تونستم میرم خونشون و اتفاقا 10 شب رسیدم خونمون ولی فرداش کلی به من ابراز ناراحتی کرد چرا نرفتم حداقل یک دقیقه ببینمش!!!
    بعضی وقتا می فهمم یه بعد ازظهر رو کلا به من فکر میکرده یا داشته عکسامون رو نگاه میکرده و این به من فکر کردنش تو پیام های صبح و ظهر و شبش معلومه
    می دونم قطعا علاقه هم هست چون منم خیلی دوستش دارم ولی مثل همسرم وابسته نیستم
    حالا نمی دونم من زیادی ابراز اجساسات کردم که اینطوری وابستش کردم یا چیز دیگه ایه
    احساس می کنم اگه وابستگیش بیشتر بشه اون موقع انتظار داره هر روز همدیگر رو ببینیم که نشدنیه
    و توقعاتش از من بیشتر بشه که من نتونم براوردش کنم و خودش باعث دلخوری بشه
    دنبال راهکاری میگردم که وابستگیش رو کم کنم ولی نمی دونم چه جوری
    میترسم رک بهش بگم وابسته ای ناراحت بشه و فکر کنه دوستش ندارم
    از طرفی هم نمی خوام بیشتر وابستش کنم
    اگه کمترم محبت کنم بهش ممکنه فکر کنه من نسبت بهش سرد شدم
    چیکار کنم که وابستگیش کمتر بشه بدون اینکه ناراحتی یا سردی یا سوءتفاهم پیش بیاد ؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید Naashena تشکرکرده است .

    مهربونی... (چهارشنبه 13 آذر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.