سلام بهارجان
بی همدم عزیز خیلی خوب گفت با این جمله اش شدیدا موافقم،نماز اول وقت و معنیه دعای کمیل،کلا ارتباطت رو با خدا نزدیک کن وجودت غرق آرامش میشه و به خوبی میتونی زندگیت رو مدیریت کنی.
موفق باشی دوستم
تشکرشده 858 در 268 پست
سلام بهارجان
بی همدم عزیز خیلی خوب گفت با این جمله اش شدیدا موافقم،نماز اول وقت و معنیه دعای کمیل،کلا ارتباطت رو با خدا نزدیک کن وجودت غرق آرامش میشه و به خوبی میتونی زندگیت رو مدیریت کنی.
موفق باشی دوستم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)