به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 27

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 17 خرداد 93 [ 14:40]
    تاریخ عضویت
    1392-8-28
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    485
    سطح
    9
    Points: 485, Level: 9
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 38 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    بیکاری خانمم در منزل داره مشکل ساز میشه

    به نام خدا
    ابتدا سلام و تشکر پیشاپیش از توجه و راهنمایی های شما هموطنان عزیزم

    دانشجوی بورسیه دکتری ایران در یکی از کشورهای اروپایی هستم. هم من و هم همسرم فوق لیسانس داریم و در حال تحصیل در مقطع دکتری بودیم که به دلیل مشکلات مالی (حقوقی که وزارت میده اگرچه به ریال زیاد است ولی به یورو جوابگوی یک زندگی حتی دانشجویی نیست) ایشان نتوانستند ادامه تحصیل بدهند و لذا ترک تحصیل کردند.

    همچین ما یک پسر 6 ساله هم داریم که مدرسه میره. اینجا مدرسه از ساعت 7:30 صیح تا 4 عصر است که توام با آموزش و تفریح است لذا تقریبا هیچ کاری برای همسرم در خانه نیست جز اینکه آشپزی کنه و به ما برسه البته زحمت آموزش زبان فارسی به پسرمون رو هم بعهده داره که حدود روزی 45 دقیقه است.

    ما خیلی زیاد همدیگه رو دوست داریم و با سختی فراوانی توانستیم با هم ازدواج کنیم و برای هر موفقیتی باهم تونستیم به اون موفقیت برسیم و حالا هم قدر محبت های همدیگه رو بخوبی می فهمیم شاید به همین دلیل من احساس می کنم این وظیفه من است که پیگیر این موضوع و پبدا کردن راه حل باشم. زمانیکه ما در ایران بودیم ایشان کارمند بودند و ضمن درآمد، مشغله مناسبی داشتند ولی اینجا اجازه کار به دانشجویی با شرایط ما مطلقا داده نمیشه!

    مدتی پی این بود که زبان این کشور رو یاد بگیره ولی حوصله اش رو سربرد زیرا عملا هیچ فایده ای برای ما نخواهد داشت خصوصا که ما در یک شهر درجه 2 ایران زندگی میکنیم نه جایی مثل تهران و ... متاسفانه دچار نوعی روزمرگی شدیم، فقط داریم روزگار رو می گذرونیم در حالیکه وضعمون در ایران بهتر بود. احساس می کنم دچار نوعی افسردگی و پوچی شده، هر کاری که بنظرم رسیده اعم از فعالیت های اینترنتی، استفاده از موقعیت های ممکن در اینجا و مواردی از این قبیل فایده ای نداشته! بعبارتی به کاری که آخرش مشخص نباشه دل نمیده حتی درس خوندن

    به هر حال از شما هموطنان عزیز که تجربیاتی در این خصوص دارید خواهش می کنم هر آنچه به ذهنتان می رسد پیشنهاد کنید، شاید بعضی چیزها در دنیای خانم ها وجود داشته باشه که مردها نتونن اون رو پیدا کنند لطفا راهنمایی کنید و ما رو از این وضعیت خارج کنید.

    سپاسگزارم

  2. 2 کاربر از پست مفید raha2007 تشکرکرده اند .

    del (چهارشنبه 29 آبان 92), جاثیه (چهارشنبه 29 آبان 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.