به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 27 , از مجموع 27
  1. #21
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array
    جناب رها یه سوال داشتم از خدمتتون جهت رفع ابهام خودم:
    چون شما بورس دولتی ایران هستین، همسرتون نمی تونند به عنوان یه فرد مستقل درخواست پذیرش برای یک دانشگاه اونجایی بدن و از فاند اونجا استفاده کنند؟ یعنی نوع ویزای شما مانع از این مساله میشه؟؟؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده است .

    جاثیه (چهارشنبه 29 آبان 92)

  3. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 17 خرداد 93 [ 14:40]
    تاریخ عضویت
    1392-8-28
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    485
    سطح
    9
    Points: 485, Level: 9
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 38 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط صبا_2009 نمایش پست ها
    جناب رها یه سوال داشتم از خدمتتون جهت رفع ابهام خودم:
    چون شما بورس دولتی ایران هستین، همسرتون نمی تونند به عنوان یه فرد مستقل درخواست پذیرش برای یک دانشگاه اونجایی بدن و از فاند اونجا استفاده کنند؟ یعنی نوع ویزای شما مانع از این مساله میشه؟؟؟
    سلام
    چون ویزای من دانشجویی (نه ویزای کار، اونهایی که فاند میگیرن ویزای کار محسوب میشه) است نه من و نه ایشان (همراه) اجازه کار و دریافت فاند نداریم اگرچه با نظر استاد می تواند نوع ویزا بسادگی عوض شود ولی این یک گام بسیار سخت است یعنی چه اتفاقی بیوفته که مثلا استاد فلان دانشجو را بخواهد و تصمیم بگیرد برایش درخواست تغیر وضعیت ویزا بدهد. متاسفانه شرایط این کشور اینطوری است. راستش من از وزارت خیلی دلگیرم هم بابت سخت گیری هاش، هم بابت بی نظمی هاش، هم بابت اطلاعاتی که به ما ندادن،
    من با توجه به رزومه و سوابقی (مقالات، اختراع، کتاب و غیره) که داشتم بسادگی می تونستم برم به یک کشور به مراتب بهتر، حتی پذیرش از آمریکا و انگلیس هم داشتم که موافقت نشد ولی همه این اشتباهات به خاطر عدم اطلاعات کافی است؛ ما شهرستانی ها خیلی وقت ها فدای این بی دانشی خودمون میشیم.
    من به هر کس که در وضعیت مشابه من است توصیه می کنم با بورس کشور مقصد بره تحصیل؛ بورس ما بزرگترین مشکلش اینه که وابسته به تعدادی کارمند است و اگر اونها حقوقت رو بموقع واریز نکنن مثل ما بدبخت میشین. حداقل خوبی بورس اینور اینه که اولا متناسب با هزینه هاست و منظم است البته مزایای زیاد دیگه ای هم هست. بورس اونور رو بگیرید و ان شاالله برگردید به مملکت که به وجود تحصیلکرده های باسواد نیاز داریم تا مدیریت کشور اینچنین نشه که حتی به زندگی های خصوصی مون داره صدمه وارد میکنه.

  4. 3 کاربر از پست مفید raha2007 تشکرکرده اند .

    del (پنجشنبه 30 آبان 92), جاثیه (پنجشنبه 30 آبان 92), صبا_2009 (پنجشنبه 30 آبان 92)

  5. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 دی 92 [ 20:44]
    تاریخ عضویت
    1392-8-23
    نوشته ها
    102
    امتیاز
    353
    سطح
    7
    Points: 353, Level: 7
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdrive31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    814

    تشکرشده 146 در 71 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    اگر خانم تان به اینترنت دسترسی دارند اگر بیایند اینجا شاید کمی سرشان گرم بشود. فکر می کنم به طرز مجازی می شود این جا نوعی روابط اجتماعی داشت و این روی روحیه آدم اثر می گذارد.
    اگر وبلاگ بنویسند هم خوب است. خانم ها در وبلاگ های فارسی خیلی فعالند . آن جا فضای صمیمانه و صادقانه ای دارد.

    - - - Updated - - -

    بیشتر وبلاگ نویس های خانم از زندگی و احساسات و افکار خودشان می نویسند. شاید خانم تان آن جا بتواند با چندتا خانم دیگر درد دل کند و دلش باز بشود...

  6. کاربر روبرو از پست مفید جاثیه تشکرکرده است .

    raha2007 (پنجشنبه 30 آبان 92)

  7. #24
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 28 آذر 99 [ 01:10]
    تاریخ عضویت
    1387-2-31
    نوشته ها
    1,208
    امتیاز
    22,636
    سطح
    93
    Points: 22,636, Level: 93
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 714
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteranSocial10000 Experience Points
    تشکرها
    6,336

    تشکرشده 3,618 در 912 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    144
    Array
    فقط میتونم به همسرتون تبریک بگم بابت انتخاب مرد مدیر و مدبری مثل شما که اولویت اول اهدافش، خانواده اش و نشاط و شادابی زندگیش و همسر و فرزندش هست!
    آقای رها؛ من مطمئن هستم با هوش و ذکاوتی که دارید یه راهی برای این مساله تون پیدا میکنید.
    آرزوهایم مشخص است و دست یافتنی و
    من
    برای رسیدن به آنها نهایت تلاش خود را خواهم داشت!
    و امروز
    من شاکرم! شاکرم که خداوندی دارم که
    آرزوهایم رو به من هدیه دادند و
    منه انسان
    چیزی رو نخواهم ساخت، حتی دیگر لیستی نخواهم نوشت، من!!
    من سر طاعت در برابر لیستی که به من هدیه میدهد برمیآورم.


  8. 2 کاربر از پست مفید del تشکرکرده اند .

    raha2007 (پنجشنبه 30 آبان 92), جاثیه (پنجشنبه 30 آبان 92)

  9. #25
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array
    سلام مجدد

    امکانش هست که همسرتون برای پذیرش یه دانشگاه اقدام کنند و بعد از کسب پذیرش ویزاشون رو از همراه به ویزای دانشجویی برای خودشون تغییر بدن؟

    - - - Updated - - -

    سلام مجدد

    امکانش هست که همسرتون برای پذیرش یه دانشگاه اقدام کنند و بعد از کسب پذیرش ویزاشون رو از همراه به ویزای دانشجویی برای خودشون تغییر بدن؟

  10. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 دی 92 [ 19:23]
    تاریخ عضویت
    1392-7-26
    نوشته ها
    71
    امتیاز
    398
    سطح
    7
    Points: 398, Level: 7
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    92

    تشکرشده 77 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام.
    با همسرتون درباره ادامه تحصیل صحبت کردید؟ ایشون کلا قصد ادامه تحصیل را دارند یا خیر؟ حالا چه خارج از کشور و چه در اینده در کشور خودمون.

  11. #27
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 17 خرداد 93 [ 14:40]
    تاریخ عضویت
    1392-8-28
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    485
    سطح
    9
    Points: 485, Level: 9
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 38 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط صبا_2009 نمایش پست ها
    سلام مجدد
    امکانش هست که همسرتون برای پذیرش یه دانشگاه اقدام کنند و بعد از کسب پذیرش ویزاشون رو از همراه به ویزای دانشجویی برای خودشون تغییر بدن؟
    با سلام و تشکر از همراهی شما
    امکانش هست ولی دوتا مشکل وجود داره، اول اینکه این کار فایده ای نداره. ایشان ویزای دانشجویی بجای ویزای همراه داشته باشه فرقی در وضعیت موجود ما نمی کنه چون با ویزای دانشجویی هم اجازه کار بیش از 300 یورو در ماه نیست ولی مشکل عمده اینه که کار نیست! و مسئله دوم اینکه ایشان الان هر رشته ای رو بخواد شروع کنه نمی تونه 2 ساله تموم کنه! ما فقط دو سال دیگه اینجا هستیم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط N.I.K.I نمایش پست ها
    سلام.
    با همسرتون درباره ادامه تحصیل صحبت کردید؟ ایشون کلا قصد ادامه تحصیل را دارند یا خیر؟ حالا چه خارج از کشور و چه در اینده در کشور خودمون.
    سلام و تشکر از پیگیری شما
    متاسفانه ایشان نه تنها تصمیمش رو برای درس نخوندن گرفته بلکه استخاره هم کرده و خیلی بد اومده
    امروز هم هر دوتاییمون داغون هستیم، مطمئنم تحمل اون از این وضعیت هر چه زودتر تموم میشه و اونوقت دیگه کم می آره و با کوچکترین مسئله ای از کوره در میره.
    فکر می کنم باید هر طور شده یک مشغله ای براش ایجاد بشه.

    دیشب مجدد باهم در مورد چیزهای دیگه صحبت کردیم، مثلا حضور در مدرسه (به پیشنهاد یکی از دوستان در همین تاپیک) چیزی نگفت ولی معلوم بود استقبال نکرد. میگه که چی بشه!
    یکی از دوستان جمله درستی رو بکار برد: خانمم الان، زندگیشو داره، بچه شو داره، اینجا هم از دوستان و فامیل دوره و هم مشکل مالی اجازه نمیده خیلی بتونیم مانور داشته باشیم به همین علت دچار افسردگی و روزمرگی شده!

    فکر کنم خانم ها باید همچنان پیشنهادهایی برای گفتن داشته باشن

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط del نمایش پست ها
    فقط میتونم به همسرتون تبریک بگم بابت انتخاب مرد مدیر و مدبری مثل شما که اولویت اول اهدافش، خانواده اش و نشاط و شادابی زندگیش و همسر و فرزندش هست!
    آقای رها؛ من مطمئن هستم با هوش و ذکاوتی که دارید یه راهی برای این مساله تون پیدا میکنید.
    سلام و تشکر
    ایشان هم خانم بسیار خوبی هستند من برای رسیدن به ایشان 2 سال دربه در آویزونشون بودم. اون موقع من یک دانشجوی لیسانس ساده بدبخت بودم (البته الان هم چندان فرق نکرده و فقط عضویتم در هیات علمی دانشگاه قطعی شده) با این حال من همیشه خدا روشکر می کنم از این ازدواج و داشتن همسر مهربانی مثل ایشان.

    متشکرم

  12. کاربر روبرو از پست مفید raha2007 تشکرکرده است .

    del (شنبه 02 آذر 92)


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.