سلام دوستان حس كردم جاي اين تايپيك خاليه حالا دوستاني كه در اين زمينه تجربه دارند بيايد و بگيد چكار كرديد و به چه نتيجه اي رسيديد؟
تشکرشده 2,768 در 697 پست
سلام دوستان حس كردم جاي اين تايپيك خاليه حالا دوستاني كه در اين زمينه تجربه دارند بيايد و بگيد چكار كرديد و به چه نتيجه اي رسيديد؟
abi.bikaran (سه شنبه 23 مهر 92), niyaysh (سه شنبه 23 مهر 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)