به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 آذر 94 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1392-3-07
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    312
    امتیاز
    3,323
    سطح
    35
    Points: 3,323, Level: 35
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,117

    تشکرشده 633 در 254 پست

    Rep Power
    45
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط nothing نمایش پست ها
    باشه عزیز. این کارو میکنم
    آره میخونمش عزیزم.میخونم...

    دلم میخاد تنها زندگی کنم
    دلم میخاد برم ،اما کار گیرم نمیاد ،بدون پول اما!
    کاش یه راه بود به جز ازدواج برای مستقل شدن
    میدونی چی خیلی جالبه؟؟؟؟همه از دور به زندگی من بدبخت حسودی میکنن! هیشکی از درون قضیه خبر نداره! من هیچوقت نذاشتم صمیمی ترین رفیقامم بفهمن چ به چیه! حتی راهشون ندادم خونمون! هیچوقت روم نشد. یادمه یه دفعه به اجبار دو تا از دوستام با بابام روبرو شدن. یه هفته کابوس داشتم یعنی فهمیدم معتاده!
    راستی من نویسنده هم هستم. کتابای تخصصی! همه میگن به به! چه دختر موفقی! کاش هیچکدوم اینا نبود. یه دل خوش بود. یه پدر و مادر روستایی با دلای ساده و پاک. کاش یه کلبه داشتیم که دو تا اتاق بیشتر نداشت. اونوقت پابه پای بابام کار میکردم توی زمیناش. اما دلامون با هم بود. عاشق هم بودیم. برا هم میمردیم
    کاش هیچی نداشتیم جز پشتوانه محبت هم. جز دلای پاکمون. جز غیرت و تعصبمون برای هم.
    کاش زندگی روی خوش نشون بده

    چند وقته تو فکر گرفتن بورس تحصیلی ام برای دکتری از ایران برم. شاید این تنها راه فرارم باشه! اینطوری ماهیانه پول میدن بهم از طرف دانشگاه، اما فک کنم اونم بدون سرمایه اولیه نشه! کسی نمیتونه راهنماییم کنه؟
    منم وقتی این پستو خوندم گفتم چه دختر موفقی

    عزیزجان اگه دوستات بفهمن شما با چه شرایطی به این جا رسیدی بیشتر از اینا هم میگن. شما فکر می کنی کسی برای دکترا داره میره خارج از کشور و به خاطر تلاشش نه تنها پولی برای تحصیل نمیده بلکه از دانشگاه حقوقم میگیره تو زندگیش می تونه شکست بخوره؟

    به نظرم اگه کسی گذشتتونو بفهمه نظرش راجع به شما بهترم میشه.
    پدرم روضه رضوان به دو گندم بفروخت
    من چرا ملک جهان را به جوی نفروشم

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 17 بهمن 93 [ 13:32]
    تاریخ عضویت
    1392-3-11
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    1,786
    سطح
    24
    Points: 1,786, Level: 24
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    20

    تشکرشده 14 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    واقعا باهات همدردی میکنم حرفاتو با تمام وجودم می فهمم پدر من معتاد نبود اما یه عمر درد کشیدم یه عمر دعوا یه عمر بی پولی بدبختی تحقیر ، همیشه خجالت کشیدم از همه کس، پدرم آدم بی عرضه ای بود، همیشه حسرت زندگی این و اونو داشتیم، همش از اینکه دوستام خونمون رو ببینن خجالت میکشیدم مدرسه که تعطیل میشد دیرتر از همه بیرون می یومدم تا کسی نبینه من از کدوم در می رم تو، پدر و مادرم مدام دعوا داشتند اما دلم خوش بود که بلاخره یه خانواده دارم که حمایتم میکنند،تا اینکه ... مشکلم تو همین سایت هست. خیلی داغونم، ازدواج خوبی کردم خانواده شوهرم خیلیییییییییی خوبن، از وقتی عروسی کردم اصلا دعوتشون نکردیم خونمون، آخه یه خونه داغوون مستاجری ، هر بار می بینمشون از خجالت می میرم، خانواده شوهرم تحصیل کرده اند و پدر ومادر من هیچ حرفی برای گفتن باهاشون ندارن وقتی همدیگرو می بینند تن و بدنم می لرزه که الان دوباره خانواده ام میخوان حرفای چرت و پرت بزنن و آبروم بره، هرشبم کابوسه، تمومی نداره، دلم برای خواهرم خونه،اینا رو گفتم که بدونی تنها نیستی

  3. #13
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام.هیچکس منکر تاثیرمنفی یک فرد معتاد براعضا خانوادش نیست یعنی درحقیقت اوناروهم بیمارمیکنه تاجایی که درخارج وداخل کشور انجمن هایی متشکل از افرادخانواده معتاد تشکیل میشه تا مهارتهای رفتار با افراد معتاد وکاهش اثرات منفی اون برسایراعضا خانواده آموزش داده بشه و یک همدلی والتیامی بین اعضا این خانواده هاباشد.اماخواهرعزیز فراموش نکن یک فرد معتاد،بیمارهست وکینه ونفرت داشتن ازش دردی رو دوا نمیکنه.او خودش در گذشته قربانی شرایطی بوده والان کارش به جایی رسیده که اعتیاد"محور رفتارهاش "قرارگرفته...این خیلی خوبه که یک تصویرسالم از زندگی برمبنای محبت چندطرفه در ذهنت هست این یک نشانه قابل تحسین برای شماست همچنین داشتن تحصیلات دانشگاهی.من ازپستت اینطوربرداشت کردم که پدرت به تریاک اعتیاد داردوبازم جای شکر داره که به مواد سنتی اعتیاد داره...محکوم کردن با تائید نکردن یک تفاوت اساسی داره در محکوم کردن عنصری اراحساس وتنفر وعدم درک نهفته است ومحکومگربه روح خودش آسیب میزنه ولی درتائیدنکردن عنصری ازعقلانیت نهفته است وفرد دیدگاهی حل المسائلی درحد شرایط موجود وتوان خود دارد.بدون اینکه اشتباهات دیگران راتاییدکند آنها رادرک میکند...من اهل شعاروتلقین نیستم درمورداعتیادمطالعات آکادمیک داشته ام وبامعتادین مصاحبه حضوری...توبه هیچ وجه محکوم شرایط زندگیت نیستی ونیازبه ایمان قوی داری تاشرایط برتو غلبه نکند بسیار اتفاق افتاده کسانی درشرایط بدترازتو مدارج قوی راطی کرده اند چاقو میبردولی اگه خدا نخواهد لزوما نمیبرد مانند چاقویی که سه باربرگلوی حضرت اسماعیل (ع)کشیده شد...به نظرم درجستجوی مهارتهای خانواده افرادمعتاد باش درتغییرمسیر آیندت موثراست اگه مایل بودی دراین زمینه دریک پست راهنمایت میکنم ولی اگه بهم اعلام کردی یه مقدار طول میکشه تا اون پست رو برات بذارم.موفق باشی

  4. کاربر روبرو از پست مفید ammin تشکرکرده است .

    shapoor (شنبه 09 شهریور 92)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اعتیاد برادر
    توسط negin_winter در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 اسفند 96, 02:48
  2. با اعتیاد همسرم به قلیان چگونه برخورد کنم؟
    توسط سینان در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 11 آذر 91, 13:14
  3. اعتیاد شوهر خاله ام
    توسط الف-ح در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 10 آذر 91, 15:52
  4. مشکل با اعتیاد پدر دختر مورد علاقه ام(کمکم کنین)
    توسط pesare_baran در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 07 آذر 91, 12:38

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.