به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 17 , از مجموع 17
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 مرداد 92 [ 19:44]
    تاریخ عضویت
    1392-5-24
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    25
    سطح
    1
    Points: 25, Level: 1
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sobhan13 نمایش پست ها
    به این سوال ها جواب بدین


    آیا رفتار و نوعی فانتزی در روابط زناشویی در ذهنتون هست که همسرتون اون رو نداره ؟
    در رابطه ی گذشتتون روابط جنسی داشته اید ؟

    مشکل جسمانی یا ظاهری در شما وجود داره که مانعه شما میشه ؟
    خیر در رابطه گذشته ام رابطه جنسی نداشتم و چیزی هم در ذهنم نساختم ولی نمی دونم چرا احساس می کنم همسرم باید یکم ضمخت تر باشه
    شاید منظورم رو درست نتونم بگم ولی همسر من خیلی حواسش به منه هی مواظب مثلا من مشکلی نداشته باشم و همچنین همسرم جثه ی خیلی ظریفی داره و اینا باعث شده اون حس مردونه ای که به من منتقل کنه ضعیف بشه
    من هیچ مشکل جسمانی و ظاهری ندارم خیلی هم به ظاهرم اهمیت می دم

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 29 اسفند 93 [ 18:29]
    تاریخ عضویت
    1392-4-03
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    1,917
    سطح
    26
    Points: 1,917, Level: 26
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    106

    تشکرشده 219 در 87 پست

    Rep Power
    25
    Array
    ممنون از پاسخ های دقیقتون .
    کشش جنسی شاید در قدمه اول مسائل ظاهری باشه اما در طول زمان کشش جنسی وابسته به مسائل ذهنی هست و آمادگیه عاطفی مخصوصا در خانم ها


    طبق گفته های خودتون این سردی :

    ربطی به روابطه گذشته ی شما نداره .
    ربطی به مشکلات جسمانی و ظاهریه شما نداره .
    انتخاب شما هم با نظره خودتون بوده و ایشون رو پسند کردید و بله گفتید .

    برای فعال شدن حس زنانگی قطعا وجوده مردانگی نیازه و بلعکس .

    ظاهرا شما مشکلتون در این قسمته .

    همسرتون خیلی مهربونه ، خیلی دلسوزه و شاید خیلی رمانتیک و احساسی در کناره جسته ای ظریف .

    تمامه این ها باعث شده برای شما مردانگی ایجاد نشه و در نتیجه حس زنانگیه شما فعال نشه که دقیقا همون آمادگیه ذهنی هست که شما این آمادگیه ذهنی رو پیدا نکردید .

    خیلی از خانم هستند نوعی خشن بودن یا به قوله شما ضمخت بودن رو دوست دارن و هیکلی مردانه و این تحریک کنندس واسشون و این کاملا عادیه .


    شما مشکلتون قابله حله .

    با همسرتون صحبت کنید ازش بخواین بره باشگاه و رو بدنش و هیکلش کار کنه و من قول میدم همین باشگاه رفتن خودش باعثه مردانه تر شدن و ضمخت تر شدن میشه و راجع به بعضی رفتار هاش باهاش حرف بزنید و بگید که قدر دان محبت هاش هستید اما در این حد لازم نیست .قطعا با مردانه تر شدن همسرتون شما شدیدا کششه جنسی پیدا خواهید کرد و البته خودتون هم از غذاهای گرم استفاده کنید .
    ویرایش توسط sobhan13 : پنجشنبه 24 مرداد 92 در ساعت 12:34

  3. 2 کاربر از پست مفید sobhan13 تشکرکرده اند .

    asemani (پنجشنبه 24 مرداد 92), del (پنجشنبه 24 مرداد 92)

  4. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 94 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    991
    امتیاز
    7,073
    سطح
    55
    Points: 7,073, Level: 55
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,771

    تشکرشده 1,881 در 749 پست

    Rep Power
    114
    Array
    این موضوع به دل ننشستن چرا داره انقدر واگیر میشه ؟؟؟؟


    تو این یه ماه فکر کنم این ششمین مورده که موضوعش به دل ننشستنه
    تازه اگه من همه تاپیکارو خونده باشم !
    این دو تا هم که همزمان ایجاد شدن
    این تاپیک و http://www.hamdardi.net/thread-29747.html

    جالبیش اینه که بیشتر از سمت خانماست
    و تقریبا همه خانما هم علت رو نداشتن رفتارای مردونه بیان می کنن. یعنی همگی یه جورایی از نبود "خشونت" (اصطلاح درست تری پیدا نکردم) ناله می کنن.

    ببخشید این حرفارو در تاپیک شما نقل کردم. خواستم اولا بدونین تنها نیستین
    دوما : دوستان میشه با هم از مدیر همدردی خواهش کنیم که کمکمون کنه که بدونیم از کجا بفهمیم فردی به دلمون می شینه یا نه ؟؟
    ضمنا خود من هم اگه یادتون باشه همچین مشکلی داشتم !

  5. 3 کاربر از پست مفید asemani تشکرکرده اند .

    paradise92 (شنبه 02 شهریور 92), roze sepid (جمعه 25 مرداد 92), saraamini (جمعه 25 مرداد 92)

  6. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 دی 93 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1391-5-23
    نوشته ها
    535
    امتیاز
    3,418
    سطح
    36
    Points: 3,418, Level: 36
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 82
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    573

    تشکرشده 935 در 360 پست

    Rep Power
    67
    Array
    دوست عزیز همچین مشکلی قبل ازعروسی برای اکثردخترخانمهاپیش میادوقبل عروسی دچارترس وواهمه میشوندکه نکنه احساسی بهش پیدانکنم ،نکنه نتونم باهاش راحت باشم و... همه اینهاطبیعیه من خودم ازدوستام که متاهل بودندپرسیدم یاوقتی توکلاس بحث پیش میمودوبحث میکردیم اکثراپاسخ میدادندکه قبل ازعروسی یه جورترس برماغالب بود اون هم ناشی ازاین بودکه به سراغ زندگی مشترک پیش میرفت ورفته رفته ترسمون بیشترمیشدولی بعدازعروسی دیدیم اونطوری که مافکرمیکردیم نبوده ونیست ماسخت گرفته بودیم پس میشه گفت طبیعیه مگراینکه مشکل سردمزاجی وجودداشته باشه واون هم براحتی بایکی دوجلسه درمان قابل حل شدنه
    عزیزم انشالله درزندگیتون به خوشبختی وارامش واقعی برسید

  7. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 شهریور 92 [ 21:44]
    تاریخ عضویت
    1392-5-26
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    61
    سطح
    1
    Points: 61, Level: 1
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    سلام یه مشکلی که خیلی مشخص به چشم می خوره جدای از جنبه ی عاطفی روابط جنسی جنبه ی کشش ذاتی و بحثه نیاز هست هر کسی جدای از اینکه به کسی علاقه داشته باشه باید نیاز جنسی رو در درونش احساس کنه که این امر در شما دیده نمیشه وعجیب هست اینکه می فرمایید کاشکی از زندگی حذف بشه چون روابط جنسی یکی از بزرگترین لذت هایی هست که خدا به ادما داده و به نظر من از دیدگاهه یک مرد 70 درصد مسائل عاطفیش به مسائل جنسیش بر میگرده
    م توصیه هم به شما مردها خیلی به مسائل جنسی اهمیت میدند و اکثرشون به دلیل فشارهای جنسی ازدواج می کنند پس باید کمک کنید خلعی احساس نشه
    شوهر شما واقعا آدمه کمیابی چون مردا متاسفانه اگر در این زمینه خلعی احساس کنن خیلی خیلی زود خیانت می کنند

  8. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 15 آذر 92 [ 23:08]
    تاریخ عضویت
    1392-6-22
    نوشته ها
    257
    امتیاز
    1,102
    سطح
    18
    Points: 1,102, Level: 18
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger First ClassOverdrive1000 Experience Points
    تشکرها
    136

    تشکرشده 293 در 136 پست

    Rep Power
    38
    Array
    اگر امکان‌اش برای‌تان هست با یک خانم "سکس تراپیست" مشورت کنید

    چه انتظاراتی باید از سکستراپیست خود داشت؟
    با مراجعه به سکستراپیست باید اطمینان حاصل کنید که نکات زیر متحقق شوند : توانسته اید آزادانه و بدور از هرگونه محدودیت راجع به موضوع مورد نظر خود با او صحبت کنبد ، اطلاعاتی که شما در اختیار او گذاشته اید محرمانه خواهد ماند ، رفتار سکستراپیست نسبت به شما غیر مغرضانه بوده بدون هیچ تعصب و پیش داوری شما را راهنمای خواهد کرد ، و بعد از نقد و بررسی پیرامون مشکل مطرح شده ، تغییر در دید سکستراپیست و نحوه قضاوت او راجع به شما دیده نخواهد شد . در جلسات سکس تراپیست هیچگونه ارتباط بدنی بین درمانگر و مراجعه کننده وجود نخواهد داشتو انجام عمل جنسی در حضور درمانگر به هیچ عنوان انتظار نمی رود.
    چه کسانی به سکس تراپی نیازمندند؟
    اگر چه تصور عموم بر این است که سکس تراپی صرفا بر افرادی که دچار مشکلات جنسی هستند محدود می گردند لیکن از آنجا که بخشی از کار سکس تراپیست ها آموزش جنسی ، آناتومی جنسی و آموزشهای بهداشت جنسی است لذا مراجعه به سکستراپیست تلاشی است برای لذت بیشتر از زندگی جنسی خود و عمیق تر کردن روابط بین فردی. علاوه بر این افرادی که به نوعی از مشکلات زیر در رنج اند و پاسخ آنها به موارد زیر بلی می باشد به سکس تراپیست باید مراجعه کنند، مواردی چون:
    - از میان رفته شدن صمیمیت در ارتباط زناشویی
    - تمایل اندک به ارتباط جنسی یا کمبود میل جنسی
    - مشکل در لذت بردن در ارتباط جنسی
    - مشکل کنترل انزال
    - مشکل رسیدن به ارگاسم
    - مقاربت دردناک
    - افکار وسواسگونه و غیر قابل گریز در مورد مسائل جنسی
    - احساس گناه در رابطه سکس
    - ارتباط ناخشنود با شریک جنسی و میل به ترک آن
    - مورد سو استفاده جنسی بودن
    - عدم اطمینان از هویت جنسی خود و انحرافات جنسی.

  9. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 بهمن 92 [ 15:44]
    تاریخ عضویت
    1390-1-17
    نوشته ها
    32
    امتیاز
    2,394
    سطح
    29
    Points: 2,394, Level: 29
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    36

    تشکرشده 14 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام برناجان
    میدونم چندماه از تاریخ ایجاد تاپیک گذشته، ولی میخواستم ازت بپرسم حالا که عروسی کردی اوضاع درست شده؟ اون کشش و جاذبه رو در خودت احساس میکنی؟ یا اوضاع مثل سابق هست و هنوز سرد هستی؟

  10. کاربر روبرو از پست مفید aida222 تشکرکرده است .

    golrirahatannom (شنبه 04 آبان 92)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.