سلام.واقعا وقتی با این انجمن آشنا شدم خیلی خوشحال شدم که ادمایی مثه شما ها هم هس که به این مسایل بپردازه.من یک پسرم که 24 سالمه.توی دانشگاه با یه دختری اشنا شدم .اوایل علاقه ای بهش نداشتم اما با گذار زمان بهش علاقه مند شدم.یک ماه از رابطه ما نگذشته بود که بهم گفت من یک مشکلی دارم که خودم تقصیر ندارم.بعد شناسنامش رو اورد و بهم نشون داد و دیدم که متولد افغانستان هست و در واقع خانوادتن افغانی هستن.وقتی 2 سالش بوده اومدن ایران.واقعا تکون خوردم.تو دلم گفتم همه چیز تمومه و اروم اروم رابطه رو قطع میکنم.اما موضوعی که پیش اومد این بود که با گذشت زمان من بیشتر شناختمش و کلا این موضوع از ذهنم رفت که اصالتا افغانه.چهره معمولی و دلنشینی داره.اینکه گفتم افعان هستن نباید باعث بشه که فکر کنید مثه عامه افغان های ایرانن.خانواده ثروتمند و با کلاسی هستن.اما موضوع اینه که از حرف مردم میترسم.خانوادم دیدن خود دختر و خانوادش رو.پدر و مادرش کاملا لهجه افغان دارن و این یعنی اینکه اگه فامیل من ببینن میفهمن که افغان هستن.واقعا هضمش واسه فامیلم سخته.خانوادم هم الان مردد هستن هرچند که خود دختر رو بی نهایت علاقه مند شدن بهش.لطفا کمکم کنید.نمیدونم درست چیه و اشتباه چیه!در ضمن من ساکن اصفهانم و دارم تهران درس میخونم.این دختر و خانوادشم ساکن تهران هستن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)