به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 29
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 دی 97 [ 23:07]
    تاریخ عضویت
    1392-4-06
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    4,770
    سطح
    44
    Points: 4,770, Level: 44
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 180
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    315

    تشکرشده 78 در 33 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مرسی فقط خدای عزیز و شیدا جان
    واقعا من زن باباشو بزرگ نکردم واسش بزرگ هست چون میبینه تحصیل کردست فقط حرفای اونو قبول میکنه حتی اگه یه زمانی خلوتی باهم داشتیم یا حرفی بینمون ردوبدل شده حتما به زن باباش میگه نمیدونم این واقعا طبیعیه؟؟؟؟؟:confused:


    بهم فرصت نمیده که جبران کنم امشب بهش اس دادم که بریم بیرون قدم بزنیم اما جوابمو نداد:( فقط دارم خودمو کوچیک میکنم!!!!

  2. #12
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    پانیذ،
    همسرت چند سالشه؟ تحصیلاتش؟
    زن باباش چند سالشه؟ تحصیلاتش؟
    پدر شوهرت چند سالشه؟ تحصیلاتش؟

    تحصیلات خودت؟

  3. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 دی 97 [ 23:07]
    تاریخ عضویت
    1392-4-06
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    4,770
    سطح
    44
    Points: 4,770, Level: 44
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 180
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    315

    تشکرشده 78 در 33 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    پانیذ،
    همسرت چند سالشه؟ تحصیلاتش؟
    زن باباش چند سالشه؟ تحصیلاتش؟
    پدر شوهرت چند سالشه؟ تحصیلاتش؟

    تحصیلات خودت؟
    همسرم 23 سالشه و دیپلم داره
    30 و لیسانس
    48 و سیکل
    منم دانشجوی کارشناسیم تو یه دانشگاه تاپ

  4. کاربر روبرو از پست مفید paniz93 تشکرکرده است .

    شیدا. (جمعه 07 تیر 92)

  5. #14
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    پانیذ عزیز،

    اون خانم جوان هست و اختلاف تحصیلی و سنی زیادی با همسرش داره،

    همسر شما هم مرد جوانی هست که نیاز به محبت و توجه داره،

    این محبت را از شما نگرفته و جذب "همسرپدرش" شده.

    باید با آرامش و توجه همسرت را به سمت خودت برگردونی.

  6. کاربر روبرو از پست مفید شیدا. تشکرکرده است .

    paniz93 (شنبه 08 تیر 92)

  7. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 دی 97 [ 23:07]
    تاریخ عضویت
    1392-4-06
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    4,770
    سطح
    44
    Points: 4,770, Level: 44
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 180
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    315

    تشکرشده 78 در 33 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Unhappy درخواست راهنمایی

    سلام خدمت همه دوستای گلم نماز روزه هاتون قبول باشه شرمسارم از اینکه دارم دوباره از شما درخواست کمک میکنم ولی چون مطمئنم کمکتون زندگیمو میسازه خوشحال میشم کمکم کنین
    مشکل قبلیه من همچنان ادامه داره با این تفاوت که نامزدم یه بار دیگه پیشقدم شد و من این بار به گرمی ازش استقبال کردم واسه خودم رفتارام رضایت بخش بود ولی حس میکنم نامزدم هنوز راضی نیست اگه یه موقع تنها بشیم ترس تمام وجودمو میگیره و نامزدم اینو از عکس العملام متوجه میشه هنوز باهاش احساس راحتی نمیکنم شاید به خاطر احساسیه که هنوز وجود نداره نمیدونم چه جوری باید احساسو ایجاد کنم در حالی که دیگه نامزدم مثه اول دوسم نداره از رفتاراش مشخصه یه وقتایی ترجیح میدم رفتارمون به سردی بگذره تا جدا بشیم هم اون راحت شه هم من
    سوالم اینه که چه جوری میتونم با این تناقضات درونیم مقابله کنم و هم خودم عاشقش بشم هم احساس اونو برگردونم؟؟

  8. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 آذر 92 [ 23:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-08
    نوشته ها
    127
    امتیاز
    791
    سطح
    14
    Points: 791, Level: 14
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    47

    تشکرشده 202 در 83 پست

    Rep Power
    26
    Array
    تا وقتی این اقا عاشقتونه شما نسبت بهش سرد هستید
    بلافاصله که از شما دور میشه شما دنبالش میرین و مظطرب میشین
    بازی موش و گربه راه افتاده
    یک بار با خودتون و احساساتتون تنها باشید فکر کنید تصمیم بگیرید
    فکر انتقام از خانواده و زن بابا و بقیه رو بذارید کنار و تنها به خودتون فکر کنید
    حالا که این اقا اومده سمت شما بهش عشق بدید و گرنه دوباره میره و همون ماجرای قبلی اتفاق می افته
    دوست داشتن چیزی نیست که در یک نگاه بوجود بیاد دوست داشتن یک تکنیکه که ما بوجودش میاریم
    با محبت کردن با پذیرفتن با صبوری کردن دوست داشتن بوجود میاد

  9. کاربر روبرو از پست مفید hamrahi تشکرکرده است .

    paniz93 (سه شنبه 01 مرداد 92)

  10. #17
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط paniz93 نمایش پست ها
    نامزدم یه بار دیگه پیشقدم شد و من این بار به گرمی ازش استقبال کردم واسه خودم رفتارام رضایت بخش بود ولی حس میکنم نامزدم هنوز راضی نیست
    منظورت چیه؟
    یه بار دیگه پیشقدم شد؟
    مگه محبت کردن و نزدیک شدن عاطفی را می شه با اعداد شمرد؟


    نقل قول نوشته اصلی توسط paniz93 نمایش پست ها
    اگه یه موقع تنها بشیم ترس تمام وجودمو میگیره و نامزدم اینو از عکس العملام متوجه میشه
    از چی می ترسی؟
    ویرایش توسط شیدا. : دوشنبه 31 تیر 92 در ساعت 12:23 دلیل: آقای مدیر محترم، یک فکری به حال این تکرارها بکنید.

  11. 2 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    paniz93 (سه شنبه 01 مرداد 92), rozaneh (دوشنبه 31 تیر 92)

  12. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 دی 97 [ 23:07]
    تاریخ عضویت
    1392-4-06
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    4,770
    سطح
    44
    Points: 4,770, Level: 44
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 180
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    315

    تشکرشده 78 در 33 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط hamrahi نمایش پست ها
    تا وقتی این اقا عاشقتونه شما نسبت بهش سرد هستید
    بلافاصله که از شما دور میشه شما دنبالش میرین و مظطرب میشین
    بازی موش و گربه راه افتاده
    یک بار با خودتون و احساساتتون تنها باشید فکر کنید تصمیم بگیرید
    فکر انتقام از خانواده و زن بابا و بقیه رو بذارید کنار و تنها به خودتون فکر کنید
    حالا که این اقا اومده سمت شما بهش عشق بدید و گرنه دوباره میره و همون ماجرای قبلی اتفاق می افته
    دوست داشتن چیزی نیست که در یک نگاه بوجود بیاد دوست داشتن یک تکنیکه که ما بوجودش میاریم
    با محبت کردن با پذیرفتن با صبوری کردن دوست داشتن بوجود میاد
    خیلی شده که با خودم تنها بشم و در این مورد فک کنم به خیلی دلایل دوست دارم ادامه بدم دوست دارم که زندگیه خوبی داشته باشم ولی با این شرایط حس میکنم فقط یه رویاست این چند وقته کسی که ازش خبر میگرفته من بودم کسی که هواشو داشته من بودم ولی اون هنوزم همونجوریه دیگه توان ادامه دادن ندارم

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    منظورت چیه؟
    یه بار دیگه پیشقدم شد؟
    مگه محبت کردن و نزدیک شدن عاطفی را می شه با اعداد شمرد؟
    آره شیدا جون یبار دیگه اون اومد جلو من تمام سعیمو کردم که باهاش خوب باشم ولی سطح انتظارش بالاست مثلا توقع داره از خونه که بیرون میرم بهش خبر بدم کجا میرم منی که کل روز تو خونه نیستم همچین درخواستی واسم سخته اون در شرایطی که هیچ وقت من همچین توقعی ازش نداشتم و نخواهم داشت
    نه نمیشه شمرد ولی با قلبش که آدم میتونه درک کنه




    از چی می ترسی؟
    از وجودش از خودش از این ازدواج از این زندگی

  13. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 دی 97 [ 23:07]
    تاریخ عضویت
    1392-4-06
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    4,770
    سطح
    44
    Points: 4,770, Level: 44
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 180
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    315

    تشکرشده 78 در 33 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اینم واسه دومین بار که باید خواهش کنم راهنمایم کنید مرسی از کمکایی که تا حالا بهم کردین یه فکری به حال زندگی گند خودم میکنم

  14. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 تیر 93 [ 19:33]
    تاریخ عضویت
    1391-6-28
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    1,358
    سطح
    20
    Points: 1,358, Level: 20
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 30 در 16 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوست عزیز
    به نظر من مشکلاتی در ارتباط بین شما وجود داره بخاطر رفتار گذشتتون رابطه شما به سردی گراییده و حالا او دیگه ابراز علاقه نمیکنه
    اون تمام ناراحتی هاش رو توی دلش نگه داشته و بروز نمیده بلکه توی رفتارش با بی محلی هاش نشون میده
    پس شما باید کاری بکنید که هر چی توی دلش هست رو بریزه بیرون تا تخلیه و سبک بشه و شما با صبر و تحمل حرفاش رو بشنوین
    راهش اینه که ارتباط کلامی تون رو باهاش زیاد کنین و اون رو به حرف بگیرین البته حضوری
    در صورتی که با سکوتش مواجه شدین ازش بپرسین که آیا دلخوری ازتون داره ( به هر قیمت شده کاری کنین حرف بزنه و ناراحتیش رو بیرون بریزه ) اینکار باعث میشه حداقل سکوت بینتون شکسته بشه البته ممکنه رفتار و لحنش کمی تند باشه ولی شما خودتون رو از قبل آماده کنین
    تا حالا شما به حرفاش گوش بدین اما حالا سعی کنین با آرامش براش توضیح بدین
    بگین که اگه در گذشته اون رفتار رو داشتین الان پشیمونین و میخواین زندگیتون درست بشه و تمام تلاشتون رو میکنین
    بهش بگین که دوستش دارین و زندگیتون رو دوست دارین و میخواین بهش تکیه کنین
    لحن کلامتون زمانی که باهاش صحبت میکنین خیلی موثره
    سعی کنین رابطه تون رو با خانوادش بهتر کنین مخصوصا با زن باباش چون طبق گفته خودتون از زن باباش تاثیر پذیریه بالایی داره
    هم برا خودش و هم زن باباش کادو بگیرین
    ابراز محبت روشهای زیادی داره. باید اعتمادشون رو جلب کنین
    بازهم تاکید میکنم که لحن بیان خیلی مهم هست
    در ضمن لازم نیست همه ی این کارها رو یکدفه انجام بدین بلکه به مرور زمان
    این کارها با توجه به اینکه آدم درونگرایی هستین ممکن براتون سخت باشه ولی باید برای زندگیتون تلاش کنین
    خوش به حالتون که شوهرتون اهل ابراز احساسات هست
    به خدا من هم در خانواده ای شبیه خانواده تو بزرگ شدم نمیدونی چقد دلم میخواد به مادرم بگم دوسش دارم ولی بخاطر همین جو خانواده و بعضی دلایل دیگه نمیتونم، امیدوارم در مقابل همسرم جبران کنم
    شما الان باید از این فرصت استفاده کنین وگرنه ممکنه پشیمونیش همیشه شما رو رنج بده
    توکل به خدا رو فراموش نکن که همه ی دلها در تصرف اوست

  15. کاربر روبرو از پست مفید mohsen66 تشکرکرده است .

    paniz93 (پنجشنبه 03 مرداد 92)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. من برگشتم و یه کار خلاف قوانین تالار کردم.چیکار کنم؟؟
    توسط Somebody20 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: جمعه 16 خرداد 93, 18:23
  2. نمی دونم دوسش دارم یانه!؟؟ و البته اونم منو دوست داره!؟؟
    توسط ramin_ad در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 بهمن 92, 00:16
  3. رفتارهاي كلي من در برابر خانواده ي شوهرم چه جوري باشه؟؟
    توسط مريم.م در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 مهر 90, 00:51
  4. آیا به یه خاین حق میدین؟؟
    توسط sogand در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 شهریور 90, 23:01
  5. چکار کنم شوهرم یار و همراهم بشه؟؟
    توسط مهسان-م در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: شنبه 10 مهر 89, 21:22

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.