خیلی پاسخ زیبایی بود. داداش من به کسی که بهت میگه دوستت دارم اعتماد نکن به کسی که بهت نشون می ده دوستت دارم اعتماد کن. دوست من این مطلب رو راجع به lemirenceکه دوست عزیزی به نام k... در لینک زیر را بخونین :
http://www.hamdardi.net/thread-26261.html
تشکرشده 202 در 91 پست
خیلی پاسخ زیبایی بود. داداش من به کسی که بهت میگه دوستت دارم اعتماد نکن به کسی که بهت نشون می ده دوستت دارم اعتماد کن. دوست من این مطلب رو راجع به lemirenceکه دوست عزیزی به نام k... در لینک زیر را بخونین :
http://www.hamdardi.net/thread-26261.html
هر قدیسی گذشته ای و هر گنهکاری آینده ای دارد.....اسکار جووون
ویرایش توسط فرشته مهربان : سه شنبه 04 تیر 92 در ساعت 06:35 دلیل: حذف متن مقاله و قرار دادن لینک آن
mehdihn (سه شنبه 04 تیر 92), sobhan13 (سه شنبه 04 تیر 92), فرشته مهربان (سه شنبه 04 تیر 92)
تشکرشده 219 در 87 پست
ممنونم از تمام دوستانی که وقت گذاشتن و منو راهنمایی کردند .
امیدوارم فقط بلاهایی که در 2 سال گذشته واسه من پیش اومد واسه هیچ کسی اتفاق نیفته .
هنوزم باورم نمیشه که یک دختر چطور زندگی و احساسات منو به بازی گرفت .
نمیدونم میتونم به زندگی عادیم برگردم یا نه ، خیلی سخته فراموش کردنش :(
شاید بگین با وجود این همه نامردی که در حقم کرد چرا هنوز حتی فراموش کردنش واسم سخته ! :( اما دسته خودم نیست من با وجود اینکه اون اول اومد و ابراز علاقه کرد اما بعد از مدتی از خودم هم بیشتر دوستش داشتم ، چه کارا واسش کردم و همه جوره حمایتش میکردم :(
و بد تر از همه این که هنوز 2 سال دیگه با هم همکلاسیم و از نزدیک همو میبینیم :(
شاید باورتون نشه بعد از یک هفته که دیگه جوابشو ندادم امروز تو دانشگاه دیدم با یه پسری اومده دانشگاه که فکر کنم دوست دادشش بود و از قدیم میگفت اونم دورا دور به من یه نظری داره ! ولی دیگه امروز رسما با هم بودن :(
و چقدر قبیحانه اومد با همون پسر جلو من نشست انگار نه انگار :(
فقط خدا کمکم کرد که تونستم خودمو کنترل کنم :(
کاش اس ام اس های که تو همین هفته اخیر بهم داده رو میخوندین اون وقت میفهمیدین من چی میکشم :(
همش حرفای عاشقانه ، همش میگفت من جز تو با هیچ کس دیگه نمیتونم باشم و .... :(
گاهی لابه لای فکرام میگم اصلا میتونم عاشق کسی بشم :( میتونم کسی رو پیدا کنم که مثل خودم باشه :(
گاهی احساس میکنم به همه دخترا بد بین شدم و به همه شک دارم :(
الان فقط حس گریه دارم :(
بازم ممنون از همه که به درد و دلم گوش کردید .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)