به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 44
  1. #11
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط bird.1 نمایش پست ها
    سلام
    به اين فكر كردم كه كارداني گرافيك بخونم.كسي تجربشو داره؟
    ما چیز زیادی از سابقه تحصیلی، استعداد، علاقمندی و تواناییهای شما نمی دونیم.
    می تونی با بیان جزییات + انگیزه و دلایل شخصیت در این مورد صحبت کنی.

  2. کاربر روبرو از پست مفید شیدا. تشکرکرده است .

    roze sepid (یکشنبه 02 تیر 92)

  3. #12
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 دی 93 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    661
    امتیاز
    3,788
    سطح
    38
    Points: 3,788, Level: 38
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,635

    تشکرشده 911 در 430 پست

    Rep Power
    80
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    ما چیز زیادی از سابقه تحصیلی، استعداد، علاقمندی و تواناییهای شما نمی دونیم.
    می تونی با بیان جزییات + انگیزه و دلایل شخصیت در این مورد صحبت کنی.
    رشته من طوري بود كه كمي با گرافيك مرتبط بود ومن از پس كارهاي طراحي وكار با ابزار طراحي به خوبي برميومدم...اين رشته آرزوي من بود واول دبيرستان قصدم اين بود كه همينو انتخاب كنم كه فني قبول شدم واون زمان نميشد برم كارودانش.دليلم اينه كه هم رشته آسونتريه وهم تو دانشگاهش حق كشي كمتري ميشه.وهم بيشتر كاراش عمليه وبه اندازه كافي وقت منو پر ميكنه وكمتر ميتونم به فكر چيزاي ناراحت كننده باشم.اما الان ميخوام بدونم هزينه هاش تودوسال چقدره تا باز اذيت نشم وبدونم چطوربايد برنامه ريزي كنم.
    رشته انيميشن سازي هم مورد خوبيه چون به كامپيوتر ربط داره.اما بايد بيشتر تحقيق كنم.

  4. #13
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط bird.1 نمایش پست ها
    رشته من طوري بود كه كمي با گرافيك مرتبط بود ومن از پس كارهاي طراحي وكار با ابزار طراحي به خوبي برميومدم...اين رشته آرزوي من بود واول دبيرستان قصدم اين بود كه همينو انتخاب كنم كه فني قبول شدم واون زمان نميشد برم كارودانش.دليلم اينه كه هم رشته آسونتريه وهم تو دانشگاهش حق كشي كمتري ميشه.وهم بيشتر كاراش عمليه وبه اندازه كافي وقت منو پر ميكنه وكمتر ميتونم به فكر چيزاي ناراحت كننده باشم.اما الان ميخوام بدونم هزينه هاش تودوسال چقدره تا باز اذيت نشم وبدونم چطوربايد برنامه ريزي كنم.
    رشته انيميشن سازي هم مورد خوبيه چون به كامپيوتر ربط داره.اما بايد بيشتر تحقيق كنم.
    من از رشته شما و هزینه هاش اطلاعی ندارم. امیدوارم دوستان دیگه بتونن راهنماییت کنند.

    این جمله ای که پررنگ کردم یعنی چی؟
    عزیزم تو دائم در این فکری که داری مورد ظلم واقع می شی و دنبال راه فراری از ظلم پدر، مادر، برادر، فامیل، همدانشگاهی، استاد ....

    فکر نمی کنی باید این نگاه سخت گیرت را متعادل تر کنی؟

  5. #14
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 دی 93 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    661
    امتیاز
    3,788
    سطح
    38
    Points: 3,788, Level: 38
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,635

    تشکرشده 911 در 430 پست

    Rep Power
    80
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    من از رشته شما و هزینه هاش اطلاعی ندارم. امیدوارم دوستان دیگه بتونن راهنماییت کنند.

    این جمله ای که پررنگ کردم یعنی چی؟
    عزیزم تو دائم در این فکری که داری مورد ظلم واقع می شی و دنبال راه فراری از ظلم پدر، مادر، برادر، فامیل، همدانشگاهی، استاد ....

    فکر نمی کنی باید این نگاه سخت گیرت را متعادل تر کنی؟
    چرا دارم رو خودم كار ميكنم.دليل قانع كننده اي براي پا پس كشيدن نيست.
    از خدا ميخوام تو اين شب عزيز هم به بقيه وهم به من كمك كنه راه درست زندگيمو پيدا كنم.وكارهاي درستو انجام بدم.

  6. کاربر روبرو از پست مفید roze sepid تشکرکرده است .

    faghat-KHODA (دوشنبه 03 تیر 92)

  7. #15
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط bird.1 نمایش پست ها
    چرا دارم رو خودم كار ميكنم.دليل قانع كننده اي براي پا پس كشيدن نيست.
    از خدا ميخوام تو اين شب عزيز هم به بقيه وهم به من كمك كنه راه درست زندگيمو پيدا كنم.وكارهاي درستو انجام بدم.
    منظورم این نیست که دلیل خوبی برای پاپس کشیدن هست یا نیست.
    منظورم اینه که اینقدر خودت را در نقش قربانی و بدبخت نبین.
    چرا فکر می کنی همه دارن به تو ظلم می کنند؟
    یعنی چی که فکر می کنی حق کشی می شه؟
    اگر بخوای با این افکار زندگی کنی و دنبال مدینه فاضله باشی که زندگیت تباه می شه.

    این ها واقعیت های دنیایی هست که ما توش زندگی می کنیم.
    واقعیت های زندگی.

    تو فکر می کنی والدینت به تو ظلم کردند و حقت را نگرفتی
    فکر می کنی توی دانشگاه دارن بهت ظلم می کنند و حقت را نمی دن
    برادرت
    خواهرت
    همکارت ...
    آخه مگه همه دنیا بیکارند و زندگیشون را ول کردند که حق تو را بخورند؟
    ببین اشکال کار خودت کجاست؟
    آیا واقعا دارن حق تو را می خورند یا تو بدبین و سخت گیر شدی؟
    تویی که غر می زنی و انتظار بیش از حد از دیگران داری؟



    برد عزیز اگر لحن من یا نوشته هام اذیتت می کنه، بگو ادامه ندم.
    می دونم که ملایم نمی نویسم.
    دلم نمی خواد تاپیکت را نصفه بذاری.
    شاید دوستان دیگه بتونن بهتر کمکت کنند.

  8. 2 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    faghat-KHODA (دوشنبه 03 تیر 92), she (سه شنبه 04 تیر 92)

  9. #16
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 دی 93 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    661
    امتیاز
    3,788
    سطح
    38
    Points: 3,788, Level: 38
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,635

    تشکرشده 911 در 430 پست

    Rep Power
    80
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    منظورم این نیست که دلیل خوبی برای پاپس کشیدن هست یا نیست.
    منم منظورتو متوجه شدم اما عجله داشتم ودرست ننوشتم.

    منظورم اینه که اینقدر خودت را در نقش قربانی و بدبخت نبین.
    تو زندگي من غير از اين ميبيني؟البته من اينجا افكارمو مينويسم وهيچوقت به كسي حرفي نميزنم.من عصباني هستم و زود از كوره در ميرم.البته بيشتر وقتايي كه ......الانم اگر بگم ميگين خب خيلي حساسي.
    چرا فکر می کنی همه دارن به تو ظلم می کنند؟
    چون غير از اين نيست.دانشگاهو همه بچه ها ميگن وحتي دوستم كه خيلي مومنه وبه اين چيزا دقت داره ميگه پولشون حرومه چون خودشم گزارش به اينجا افتاده.

    یعنی چی که فکر می کنی حق کشی می شه؟
    بالا جوابشو گفتم.
    اگر بخوای با این افکار زندگی کنی و دنبال مدینه فاضله باشی که زندگیت تباه می شه.
    الان ديگه فهميدم.

    این ها واقعیت های دنیایی هست که ما توش زندگی می کنیم.
    واقعیت های زندگی.
    متاسفانه.

    تو فکر می کنی والدینت به تو ظلم کردند و حقت را نگرفتی
    فکر می کنی توی دانشگاه دارن بهت ظلم می کنند و حقت را نمی دن
    برادرت
    خواهرت
    همکارت ...
    آخه مگه همه دنیا بیکارند و زندگیشون را ول کردند که حق تو را بخورند؟
    نه اما يكي دوتا مشاور تمام زندگيمونو ميدونن وخودشون حرفامو تاييد كردن چون با اعضاي خانوادمم حرف زدن.

    ببین اشکال کار خودت کجاست؟
    اينكه آدم مسئوليت پذيري هستم وهمين باعث شده همه ازم زيادي توقع داشته باشن.
    آیا واقعا دارن حق تو را می خورند یا تو بدبین و سخت گیر شدی؟
    ميخورن اما منم سختگير شدم.
    تویی که غر می زنی و انتظار بیش از حد از دیگران داری؟
    من افكار پراكندمو مينويسم اما انتظار بيش از حدم چيه؟ميخوام بدونم.




    برد عزیز اگر لحن من یا نوشته هام اذیتت می کنه، بگو ادامه ندم.
    نه اينجا مجازيه وشما محبت ميكنيد پيگير تاپيكم هستين.
    می دونم که ملایم نمی نویسم.
    دلم نمی خواد تاپیکت را نصفه بذاری.
    چرا فكر كردين ميخوام نصفه بزارم؟

    شاید دوستان دیگه بتونن بهتر کمکت کنند.

    همه شماها محبت ميكنين كه كمك ميكنين.

    - - - Updated - - -

    خدانگهدار

  10. کاربر روبرو از پست مفید roze sepid تشکرکرده است .

    faghat-KHODA (دوشنبه 03 تیر 92)

  11. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 19 اردیبهشت 93 [ 20:18]
    تاریخ عضویت
    1392-2-24
    نوشته ها
    283
    امتیاز
    1,885
    سطح
    25
    Points: 1,885, Level: 25
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    686

    تشکرشده 569 در 244 پست

    Rep Power
    42
    Array
    به نظر من شما بایدبه مشاور حضوری بری.اینجاجوابی نمیگیری دوست گلم

  12. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 مرداد 96 [ 23:40]
    تاریخ عضویت
    1392-3-09
    محل سکونت
    گیلان
    نوشته ها
    294
    امتیاز
    4,808
    سطح
    44
    Points: 4,808, Level: 44
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 142
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,335

    تشکرشده 839 در 268 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    43
    Array
    سلام


    من هم قصد ادامه تحصیل دارم.اما قطعا با شرایط سنی من و اینکه مرد هستم،مدرک خیلی به دردم نمیخوره.پس تصمیم داشتم فقط روی رشته تمرکز کنم و البته همخوانیش با درامدم.

    ولی یک سری از حرفهای دوست گرامی شیدا منو به فکر فرو برد.من رشته ای که میخواستم بخونم کامپیوتر بود.ولی واقعا لازمه با سختی برم دانشگاه و چند ده واحد بی ربط و با ربط رو بگذرونم.الان کلاس هاسی ازاد بیرون هست.بهتره برم اونجا.زمان و هزینه کمتری هم ازم می گیره.


    در مورد شما هم همینطور.البته که گرافیک رشته جذابیه.کلاسهای ازاد هم داره.


    در مورد شخصیت مهر طلب من تازه فهمیدم چنین چیزی هم هست.تو اینترنت سرچ کردم و کلی مطلب هم دیدم.اما خوشم نمیاد کپی کنم وبچسبونم و بگم حالیمه.خودتون برید سرچ کنید خیلی بهتره.

    شما یه تمرینی رو از همینجا شروع کن.لزومی نداره شما همه نظرات رو لایک کنی.تشکر هم کفایت می کنه.خیلی هم از دیگزان ممنون و متشکر بودن به عزت نفس ادم لطمه میزنه.به نظرم شما در این زمینه افراط گرید.فقط پستهایی رو که چیزی بهتون یاد میده و مفیده لایک کنید.بعنوان مثال این پست بی خاصیت من رو لایک نکنید.

    منم ادم زود رنجی هستم.هیچی برام بدتر از ملامت شدن نیست.در واقع از ملامت شدن بیزارم.خیلی کارا رو نمی کنم چون میترسم ملامت بشم.فکر کنم یکی از دلایل کم پست گذاشتنتون تو تاپیک دوستان اینه که دوست ندارید به خاطر نظرتون ملامت بشید.(اگه اشتباه کردم ببخشید)


    فقط خدا

  13. کاربر روبرو از پست مفید faghat-KHODA تشکرکرده است .

    roze sepid (چهارشنبه 05 تیر 92)

  14. #19
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    قربونت چقدر زود بی خیال دوستات می شی! از تو بعیده!


    بدو بیا ببینم...من منتظرما... این یه دستوره...

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...



  15. 5 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    earth (دوشنبه 03 تیر 92), faghat-KHODA (دوشنبه 03 تیر 92), reihane_b (سه شنبه 04 تیر 92), roze sepid (چهارشنبه 05 تیر 92), shapoor (دوشنبه 03 تیر 92)

  16. #20
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 دی 93 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    661
    امتیاز
    3,788
    سطح
    38
    Points: 3,788, Level: 38
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,635

    تشکرشده 911 در 430 پست

    Rep Power
    80
    Array
    گفتم خدانگهدار چون ياد حديثي افتادم كه ميگن حضرت علي درد دلشو فقط با خدا ميگفت و هميشه توي يك چاه غصه هاشو ميگفت.
    حرفايي كه ميزنم اصلا گلايه نيست وفكر نكنين قصد شكايت دارم.خيلي خيلي خيلي از همتون متشكرم كه همراهم بودين.من كه هيچوقت خوبياتونو فراموش نميكنم.اصلا قصد جلب توجه ندارم.


    "من نميدونم گفتن دردو دل يعني بدبخت جلوه دادن خودم؟
    "من نميدونم حرف زدن درباره گذشته اي كه خواستم با كمك شماها به دست فراموشي بسپرم يعني بيچاره بودن من؟
    "من نميدونم همدردي يعني چي؟
    "من نميدونم چرا نبايد با جنس مخالف اينجا حرف زد؟
    "من نميدونم چرا گفتن احساسم يعني توجه به جنس مخالف؟
    "من نميدونم چرا اينهمه مشاور به من نگفتن مهر طلب اما كساني كه ميان اينجا دنبال برچسب زدنن؟
    "من نميدونم چرا من بايد قوي باشم اما خدا منو احساساتي وشكننده خلق كرده؟
    "من هيچي نميدونم براي همين براي كسي پستي نميزارم تا اگه مرحمش نبودم زخمش نباشم..............
    "من هيچي نميدونم براي همين اينجا اومدم تا بفهمم.تا بدونم.تا به كسي نگفته باشم وفكر كنه بدبختم.
    بابا اصلا چرا خودتون اينجايين؟چون مستاصل ميشيد.چون عصباني ميشيد.چون درمونده ميشيد.اما ميخواين بدبخت نشين.
    تا الان بزرگترين محرم رازم خدا بوده(ادعا نميكنم.اندازه خودگنهكارم بهش نزديك ودور شدم)
    از حالا هم بازم همونه..................................
    همتون گل وخوبيد.من تحمل نداشتم.

  17. کاربر روبرو از پست مفید roze sepid تشکرکرده است .

    faghat-KHODA (سه شنبه 04 تیر 92)


 
صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اوراکا ... اوراکا: من، اكنون و اينجا تغيير مي كنم.
    توسط بالهای صداقت در انجمن شخصیت
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 دی 89, 12:09
  2. چرا تغيير نمي كنيم؟
    توسط Niloo55 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: جمعه 23 بهمن 88, 16:24
  3. کمک درتغيير روش
    توسط نگين در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: جمعه 17 خرداد 87, 19:31
  4. +آيا نظرش تغيير مي كنه؟
    توسط no1 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: جمعه 10 اسفند 86, 20:52
  5. آيا نظرش تغيير مي كنه؟
    توسط no1 در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 07 اسفند 86, 08:44

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.