به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 74
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 شهریور 93 [ 10:51]
    تاریخ عضویت
    1392-2-20
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    1,301
    سطح
    20
    Points: 1,301, Level: 20
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    118

    تشکرشده 160 در 70 پست

    Rep Power
    25
    Array
    نازنین دستپاچه نشو ، خودت بهتر از هر فرد دیگه ای الان می دونی باید چکار کنی

    به خدا من از روزی که اومدم تالاز همش پیرو تایپیک های تو هستم و از دیروز هم برنامه ای که آقای sci
    به شما داه بود در مورد بی کفایتی رو دارم اجرا می کنم
    و کم کم
    دارم از حالت افسردگی مطلق بیرون بیام ، همش پیش خودم میگم وقتی نازنین تونست زندگیشو بسازه منم می تونم
    من مطمئنم خیلی زود مشکلت حل میشه چون تو دختر بزرگی هستی
    من و آدمایی که مشکلاتمون تو زندگی ی جورایی داره از رو هم کپی میشه ، چشممون به عملکردته تا ما هم دنباله رو بتونیم اگر مشکلی پیش اومد درستش کنیم
    آفرین نازنین
    تو میتونی



  2. 5 کاربر از پست مفید دلنشین تشکرکرده اند .

    del (پنجشنبه 06 تیر 92), کامران (دوشنبه 20 خرداد 92), نازنین آریایی (دوشنبه 20 خرداد 92), بالهای صداقت (دوشنبه 20 خرداد 92), شوکا (سه شنبه 21 خرداد 92)

  3. #12
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط asemani نمایش پست ها
    ما چه بخوایم و چه نخوایم کلماتمون رو روان طرف مقابلمون اثر میذاره .
    چیزی که برای ما هیجان انگیز باشه حس دیگران رو هم نسبت به اون هیجانی می کنه و .....

    امیدوارم کمک کننده باشه .
    انشالله که کمک کننده هست
    من هم امیدوارم که نازنین دچار هیجانات کاذب ناشی از تاپیکش نشود و در کمال آرامش با آینده نگری درست و اصولی پیش برود و گل خنده بر لبانش بشکفد
    با تشکر از حضور شما و ممنون از اینکه تجربه ی شخصی تو رو در اختیار بقیه می گذارید

    نازنین همگی چشم به راه خبر خوش شما هستیم

  4. 4 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    asemani (سه شنبه 21 خرداد 92), roze sepid (دوشنبه 20 خرداد 92), کامران (دوشنبه 20 خرداد 92), نازنین آریایی (دوشنبه 20 خرداد 92)

  5. #13
    Banned
    آخرین بازدید
    شنبه 19 دی 94 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1390-10-12
    نوشته ها
    633
    امتیاز
    6,328
    سطح
    51
    Points: 6,328, Level: 51
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    2,084

    تشکرشده 1,278 در 497 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من فکر میکنم انقدر همه به این تاپیک سر زدن و اهمیت دادن نازنین جان تصور میکنند که خیلی کار بدی هم نکردن و همه دارن تلاش می کنند که بهش کمک کنند .( خود من هم اولش همچین نظری داشتم )
    ولی نازنین جان عزیزم همسر تو الان داره به این فکر میکنه که خانم من با کی بوده ؟ توی ماشینش هم نشسته ، ایمیل همدیگه رو هم که داشتن .... کی بوده ؟؟؟ زن من با کی بوده ؟ کجا رفته ؟؟؟؟
    یا شاید هزار تا فکر دیگه ای که به ذهن یک مرد برسه و حق هم داره .
    شما به عنوان یک زن متعهل حق نداشتی با نامزد قبلیتون که بهتون احساس داشته نه سلامی کنی و نه سوار ماشینش بشی و نه به هم ایمیل بزنید .
    همسرت الات شرایط خیلی بدی داره که با وجود تمام اشتباهاتی که انجام دادی نمیخوای درکش کنی . خیلی دلم براش سوخت .

  6. 4 کاربر از پست مفید tamanaye man تشکرکرده اند .

    reihane_b (سه شنبه 21 خرداد 92), فرشته مهربان (سه شنبه 21 خرداد 92), کامران (دوشنبه 20 خرداد 92), نازنین آریایی (دوشنبه 20 خرداد 92)

  7. #14
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array
    حرفهای اسمانی درست نیست به نظرتون!من واقعا مثل اسمانی فکر کردم
    فرشته عزیزم من همه حرفای شمارو گوش کردم خودم هم در این شرایط گذاشتم خوب وقتی حاضر نمیشه حرف بزنه من بهم برمی خوره
    من دختر بی خانواده بی بندباری نبودم که متاهل باشم با مرد دیگه ای ارتباطی داشته باشم اینجوری داره به خانواده منم توهین میکنه.
    بالهای صداقت عزیز من الان خونه مامانم هستم ولی الان میرم خونمون یعنی نگفتم چرا اومدم همین جوری اومدم هیچیم نگفتم الان میخوام برگردم خونه ولی میدونم که امیر نمیادش
    می دونه من تنهام نمیاد می دونه می ترسم ولی براش مهم نیست اصلا مردی که غیرت داره مثلا انقدر راحت زنشو ول میکنه میره.
    من که همیشه به حرفای شما کارشناسان عزیز ومدیر همدردی عزیز گوش میکنم چرا ی جوری می گید انگار من همیشه ندانم کار بودم؟و کارهارو خراب تر کردم؟!
    مرا دوست بدار
    اندکی،ولی طولانی

  8. 3 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    asemani (سه شنبه 21 خرداد 92), roze sepid (دوشنبه 20 خرداد 92), کامران (دوشنبه 20 خرداد 92)

  9. #15
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array


    عجول نباش

    زمان میبره


    صبر داشته باش و در این مدت راه درست را برو . کار درست را بکن

    قدرت تعمیم راهنمایی های مهم هست .

    اولش خوب پیش رفتی و به راهنماییها توجه کردی .... بعدش چی شد ؟ ....... استمرار را گذاشتی کنار تسلیم کم صبری و هیجان زدگی شدی .


    به این آنالیزی که بالهای صداقت کرده و پیامهایی که گفته شوهرت از اس ام اس اخیرت دریافت گرده توجه کن . ایشون که دیگه تجربه کرده

    نمیشه گفت ذهنیات خودش هست .




    ویرایش توسط فرشته مهربان : دوشنبه 27 خرداد 92 در ساعت 18:38

  10. 7 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    del (پنجشنبه 06 تیر 92), reihane_b (سه شنبه 21 خرداد 92), tamanaye man (دوشنبه 20 خرداد 92), کامران (دوشنبه 20 خرداد 92), نازنین آریایی (دوشنبه 20 خرداد 92), آویژه (دوشنبه 20 خرداد 92), بالهای صداقت (دوشنبه 20 خرداد 92)

  11. #16
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array
    اکی مرسی باشه پس من استمرار به خرج می دم واقعا راست می گم ولی اگر بازم نیومد چی؟اون وقت چیکار کنم؟
    مرا دوست بدار
    اندکی،ولی طولانی

  12. #17
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط نازنین آریایی نمایش پست ها
    حرفهای اسمانی درست نیست به نظرتون!من واقعا مثل اسمانی فکر کردم
    فرشته عزیزم من همه حرفای شمارو گوش کردم خودم هم در این شرایط گذاشتم خوب وقتی حاضر نمیشه حرف بزنه من بهم برمی خوره
    من دختر بی خانواده بی بندباری نبودم که متاهل باشم با مرد دیگه ای ارتباطی داشته باشم اینجوری داره به خانواده منم توهین میکنه.
    بالهای صداقت عزیز من الان خونه مامانم هستم ولی الان میرم خونمون یعنی نگفتم چرا اومدم همین جوری اومدم هیچیم نگفتم الان میخوام برگردم خونه ولی میدونم که امیر نمیادش
    می دونه من تنهام نمیاد می دونه می ترسم ولی براش مهم نیست اصلا مردی که غیرت داره مثلا انقدر راحت زنشو ول میکنه میره.
    من که همیشه به حرفای شما کارشناسان عزیز ومدیر همدردی عزیز گوش میکنم چرا ی جوری می گید انگار من همیشه ندانم کار بودم؟و کارهارو خراب تر کردم؟!

    نازنین جان

    اصلا نمی گویم شما ندانم کاری می کنید ، اصلا هم کارها رو خرابتر نمی کنید ، تمام کلماتی را که برایت می نویسم از روی نکاتی هست که خودم لحظه به لحظه لمس کرده ام

    عزیزم شما شاید حداکثر یکسال باشد که زندگی متاهلی را تجربه می کنی ، و با چندتا مشکل دست و پنجه نرم می کنی ، پس طبیعی هست که نسبت به خیلی چیزها آگاهی نداشته باشی و یا اصلا ندانی که چه برخوردی باید بکنی

    اعتماد به نفست رو از دست نده
    مگه شما قبلا تجربه برخورد با همسر را در این شرایط داشته ای؟ طبیعتا نه
    من ، ترانه، جوانه، کامروا، تمنا، دلنشین، بهارشادی، ... همه و همه که داریم برایت پست میزنیم ، مواردی را که به ذهنمان می رسد و ممکن هست شما غافل باشی را گوشزد می کنیم

    اگه من مثال دم شیر رو برایت زدم ، واسه خاطر این بود که درک کنی ، مساله حساسیت زا و تحریک کننده غیرت شوهر ، مثل پا گذاشتن روی دم شیر هست
    یا اگه مثال آتیش و گره کور رو می زنم صرفا به این خاطر هست که دچار اون غرور آسیب زا نشوی

    نازنین جان
    عمیقا می فهمم و حس می کنم چه حالی داری ، و خوب می دانم در این حال و هوا چقدر احساسات ضد و نقیض میاد سراغمون ، به همین خاطر این تلنگرها را لازم دیدم تا نگذارم شما از روی پشت بام بیفتی ، کم کم که خودت تجربه زندگی زناشویی ات بالاتر رود ....اونقدر توانا می شوی که دست دیگران را می گیری و از روی بوم ردشان می کنی


    پست های مدیر و فرشته رو هم می گذاریم کنار ، تخصصی ترین پست ها هستند ... پس با توجه به پست های این دو نفر باید پست های من و دیگران را آنالیز کنی تا دستت بیاد چه رفتاری را باید داشته باشی


    ببین خانومی ، الان لازم هست شما غرورت رو بشکنی ، حتی بسیار بسیار از خودت مایه بگذاری تا مقدمات برای حل مشکل فراهم شود

    مهم این هست که شوهرت بیاد خونه
    مهم این هست که بعدش ، به حرفهای شما به دور از احساسات گوش بدهد
    مهم این هست که بعدش رفتار منطقی رو در پیش بگیره
    مهم این هست که بعدش از اون سوءتفاهم رها بشه
    مهم این هست که بعدش عاشقانه بیاد تو رو بغل کنه و ببوسه ، بگه چقدر خاطرت رو می خواد و چقدر براش دردناک بود که یک لحظه فکر کرده ، نازنین مرد دیگری رو دوست داره

    حال برای شما
    مهم این هست که از فاز احساسی بیرون نیایی
    مهم این هست که از حالت پشیمانی خارج نشوی
    مهم این هست که تمام تلاشت رو بکنی و برای حفظ زندگی ات که خیلی دوسش داری به روش های درست چنگ بزنی
    مهم این هست که فعلا باب میل شوهرت رفتار کنی
    مهم این هست که این حس رو شوهرت ایجاد کنی که او مرد هست و تو تابع او هستی
    مهم این هست که این حس به شوهرت القا بشه که تنها او برای تو اهمیت دارد
    مهم این هست که به شوهرت بفهمانی اگر او نخواهد تو نیز خودت را بر او تحمیل نکنی
    مهم این هست که به غرورت اجازه ندهی مانع از انجام این رفتارها شود
    مهم این هست که وقتی محیط گفتگو مهیا شد ، از حس عاطفی شروع کنی ، به منطق ختم کنی ، جوری که شوهرت در فاز احساس مثبت به تو قرار بگیرد
    مهم این هست که وقتی گفتگو صورت گرفت یواش یواش از حال غمگینی خارج بشی
    مهم این هست که بعدا از آشتی کردنتون ، کم کم به شوهرت بگویی او نیز رفتارش عاری از خطا نبوده .... اینکه اصلا انتظار چنین برخوردی رو ازش نداشتی ... اینکه خیلی دلت شکست وقتی یک لحظه فکر کردی ، شوهرت فکر میکنه تو بهش دروغ گفته ای و اینکه اصلا فرصت توضیح به تو نداده ....اینکه واقعا از اینکه تنهات گذاشته دلگیر هستی.... اینکه خیلی برات سخت بود که مردت بود اما در کنارت نبود .....
    و مهم تر اینکه از این مشکل به وجود امده رفتار درست را هم تو بیاموزی و هم همسرت

  13. 6 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    del (پنجشنبه 06 تیر 92), reihane_b (سه شنبه 21 خرداد 92), فرشته مهربان (دوشنبه 20 خرداد 92), کامران (دوشنبه 20 خرداد 92), نازنین آریایی (سه شنبه 21 خرداد 92), شوکا (سه شنبه 21 خرداد 92)

  14. #18
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 شهریور 96 [ 22:02]
    تاریخ عضویت
    1389-9-06
    نوشته ها
    1,077
    امتیاز
    14,205
    سطح
    77
    Points: 14,205, Level: 77
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 245
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,300

    تشکرشده 3,560 در 934 پست

    Rep Power
    123
    Array
    ای بابا نازنین تو کارهایی رو که میگن انجام بده، لااقل کم کمش یه هفته انجام بده بعد اگر نیومد یه فکری می کنیم انقدر نگران نباش. فکر نکنم زیاد بتونه مقاومت کنه همسرت ، معلومه که خیلی نرم شده. تو اینجور موارد طرف طلبکار باشه به خدا بیشتر آدم حرصش می گیره، از من گفتن بود !!
    نازنین فرض کن داری رانندگی می کنی، سهوا زدی به جاده خاکی، الان باید چیکار کنی؟ دست و پاتو گم کنی و هیجانی برخورد کنی کارت ساخته هست، باید فرمون را محکم بگیری و با دقت دوباره بیای تو راه آسفالت
    جریان تو اینه
    حواست جمع باشه الکی الکی همه چیزو به باد ندی
    The Happiness of Your Life Depends on The Quality of Your Thoughts

    [SIGPIC][/SIGPIC]

  15. 7 کاربر از پست مفید نیلا تشکرکرده اند .

    del (پنجشنبه 06 تیر 92), reihane_b (سه شنبه 21 خرداد 92), فرشته مهربان (دوشنبه 20 خرداد 92), کامران (دوشنبه 20 خرداد 92), نازنین آریایی (سه شنبه 21 خرداد 92), بالهای صداقت (دوشنبه 20 خرداد 92), شوکا (سه شنبه 21 خرداد 92)

  16. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 دی 93 [ 09:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-06
    نوشته ها
    147
    امتیاز
    1,812
    سطح
    25
    Points: 1,812, Level: 25
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 88
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 353 در 123 پست

    Rep Power
    29
    Array
    سلام نازنین جان الان می دونیم واقعا شرایط بدی دارید و امیدوارم هر چه زودتر همسرتون با شناختی که از شما داره نرم تر بشه. هر کسی پیشنهادی داره ولی بهترین کار حرف زدن حضوریه اون احساسی اون نحوه انتقال مطالب اون قانع کردن طرف مقابل فقط وقتی امکانپذیره که آدما از نزدیک باهم حرف بزنند.. فقط قانعشون کنید که حضوری باهم حرف بزنید. اصلا نه ایشون و نه خودتون رو تو اس ام اس ها مقصر کنید نه انتقادی از ایشون بکنید نه چیزی. فقط اگه پیغامی می دید تاکیدتون فقط برای حضوری حرف زدن باشه. الان ایشون 100% خیلی پرسشها از شما دارند و براشون این مسدله گنگ هست پس حتما میان با شما حرف میزند این و مطمئن باشید و ناامید نشید

  17. 2 کاربر از پست مفید deniz90 تشکرکرده اند .

    کامران (دوشنبه 20 خرداد 92), نازنین آریایی (سه شنبه 21 خرداد 92)

  18. #20
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array
    نازنین زندگی پر از فراز و نشیبه. مهم اینه که وقتی به پشت سرت نگاه کنی جایی برای نزدیکترین کست کم نذاشته باشی. راستش به نظر من سعی کن از این به بعد شنونده بهتری باشی. ببین باید پیامهای همسرت رو به عنوان یک مرد بیشتر بگیری. (سنسورها تو فعالتر کن). منم مثل خودت اوایل زندگی سنسورهام ضعیف بود. ببین اینکه همسرت گفته تنها نمی ترسی می خواسته یک بهانه جور کنه برگرده خونه شما هم که اصلا توعالم خودت بودی و نگرفتی. خوب بود تاییدش می کردی تا حس مردونگیش تایید بشه و درصدد حمایت ازت بربیاد و برگرده خونه. حواست باشه همسرت به دنبال بهانه برای برگشته. این بهانه رو براش جور کن. اگر شنونده خوبی باشی بهتر می تونی صحبتهاتون رو هر چند در حد چند کلمه طوری هدایت کنی که همسرت رو از اون فضایی که هست خارج کنی و برگردونیش خونه. یادت باشه تجربه زندگی من میگه شنونده خوبی بودن شرط لازم و اولیه برای موفقیت در روابط زندگی مشترکه.
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  19. 5 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    del (پنجشنبه 06 تیر 92), tamanaye man (سه شنبه 21 خرداد 92), فرشته مهربان (سه شنبه 21 خرداد 92), نازنین آریایی (سه شنبه 21 خرداد 92), بالهای صداقت (سه شنبه 21 خرداد 92)


 
صفحه 2 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. لطفا راهنماییم کنید
    توسط bita2 در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 31 مرداد 92, 12:17
  2. راهنماییم کنید لطفاً
    توسط roze siah در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 10 مرداد 92, 10:02
  3. می خوام ارشد حتما حتما قبول شم البته با این شرایط.... لطفا راهنماییم کنید
    توسط sami92 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 تیر 92, 12:07
  4. راهنماییم کنید همسرم را برگردونم
    توسط نازنین آریایی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 73
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 خرداد 92, 00:46
  5. آیا درانتخابم اشتباه کردم یانه؟(لطفا راهنماییم کنین)
    توسط هیلان در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 09 فروردین 90, 14:04

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.