به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 05 دی 95 [ 12:25]
    تاریخ عضویت
    1392-2-30
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    2,455
    سطح
    30
    Points: 2,455, Level: 30
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 145
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    16

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Question چی کنم دوستان

    سلام دوستان عزیزم،

    من پسری هستم 25 ساله حدود 2 ماه پیش با دختری هم سن خودم از طریق همین نت آشنا شدم، همه چیز خیلی خوب بود و پیش میرفت، تا اینکه برام تعریف کرد که در گذشته با کسی بوده که دوسش داشته ولی اون یهو یه روزی بدون اینکه چیزی بهش بگه میذاره میره و دیگه جوابی بهش نمیده،الان 8-9 ماهی ازون قضیه گذشته، و این موضوع این دختر رو خیلی داغون کرده، و بعضی اوقات فکر میکنه شاید روزی عشق قدیمیش برگرده و هنوز یه جورایی دلش با اونه و نمیتونه به کسی دل ببنده و دوستم نداره کسی دوستش داشته باشه.

    با اینکه از همون روزای اول میگفت که نمیتونه رابطه جدی داشته باشه و فقط دوست نتی بمونیم، ولی گذشت زمان بعد 1 ماه به سمتی رفت که قبول کرد همو ببینیم، ولی وقتی اومد خیلی استرس داشت و اصلا راحت نبود،‌اصلا حال خوبی نداشت.

    و بعد 3 روز از دیدارمون گفت که دیگه نمیتونه ادامه بده، و کم آورده، و نمیتونه جواب محبتهام رو بده وازین حرفا. من هرچی میتونستم که منصرفش کنم گفتم، ولی فاید نداشت!

    بعد اون روز دیگه مثل روزای قبل نبود خیلی باهام سرد شده بود، به زور جواب اس ام اس هامو میداد، 2 هفته ای به همین شکل عذاب آور گذشت، تا اینکه امشب بهش گفتم چرا اینقدر باهام سردی، و گفت مجبورم، چون نمیخوام بهم عادت کنی و ازین حرفها.

    بعد من گفتم بیا مثل 2تا دوست عادی که همون اول خودت میگفتی باشیم، ولی اینجوری سرد باهام نباش، گفت باشه 1 شرطی داره،‌اینکه 1 هفته باید از هم بی خبر بمونیم، میتونی؟ منم گفتم باشه.

    دوستان من خیلی دوسش دارم، و نمیتونم به همین سادگی بیخیالش بشم و میدونم خلاصه یه روزی حالش خوب میشه.

    ولی سوالم اینه انشاالله بعد این 1 هفته چه جوری باشم؟ چیکارا کنم؟ از چی بگم؟ از چی نگم؟ تا چه حد بهش توجه و محبت کنم؟ کلا چی کنم که به مرور زمان حالش خوب بشه و بتونه گذشتش رو قبول کنه و به من دل ببنده؟

    پیشاپیش سپاسگزارم (:
    ویرایش توسط hamishegi9 : سه شنبه 31 اردیبهشت 92 در ساعت 00:12


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 07 بهمن 96, 00:37
  2. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 فروردین 94, 19:00
  3. چرا همه دوستام باهام قهر میکنند؟
    توسط کیت کت در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: شنبه 16 اسفند 93, 19:33
  4. دوستان کمک یه مشاور میخوام برا دوستام معتاد به استمناء (جلق) شدن
    توسط infodltube در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: سه شنبه 10 اردیبهشت 92, 00:07
  5. من و دوستام
    توسط بالهای صداقت در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 06 آبان 89, 12:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.