به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 20 اردیبهشت 92 [ 16:28]
    تاریخ عضویت
    1392-2-15
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    42
    سطح
    1
    Points: 42, Level: 1
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    5

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    طوری خانواده با من رفتار می کنن که انگار من بچه سرراهیم

    سلام همینطور که میدونین مادرم عمرشونو دادن به شماوتنها امیدم بعد از خدا بابام بود واز اول هم ما جدا از بابام اینا زندگی میکردیم ضمنا هیچگونه دروغی بهش نگفتم از سال 80 هم سرکار میرفتم بصورت پاره وقت که وقتی بابام نیاز داشتن بهشون پس اندازمو میدادم تا اینکه به دلایلی سال 88 و89 بیکار بودم ولی بابام حتی یه ریال که ندادن هیچی هرجاهم نشسته بودن از من بد گفته بودن نمیدونم چرا طوری که الان به خاطر رفتار ایشون حتی شوهر خواهرم بهم توهین میکنن

    چند ماه پیش هم نامادریم با بچه هاش جایی رفته بودن صبح تا شب وبه بابام چیزی نگفته بودن منم از سرکار اومدم خسته وکوفته دیدم با اونا بحث میکنه منم رفتم توحیاط ببینم چه خبره بعد منو دید داغ دلش تازه شد گفت همه دردام یه طرف زهره هم یه طرف مسئله اینه که متاسفانه دخترمه ومن نمیتونم از خونه بیرونش کنم چون مردم برام حرف در میارن
    بابام خیلی به پول علاقه داره به من گفت بیا برو وام بگیر بده لازم دارم نرفتم ناراحت شد چون میدونن من میام کار اقساط وام هم ماهی 100 تومن بود میگفتن بیا برو بگیر بده به ما قبول نکردم خواهر بزرگمو فرستاد که من وام مشاغل بگیرم بدم به خواهرم گفتم اگه در ازای وام دوبرابر سفته میگیرم ازتون شوهرت هم باید امضا کنه یه قسطش عقب افتاد اجرا میزارم سفته هاتونو کلی تهمت ناموسی زدن که دوس پسر داری و...

    گاهی پیش میاد چند روز خرجی برای خونه بهم نمیده موقعی که بیکار بودم یادمه یه شب ماه رمضون حتی یه قطره روغن نداشتیم سحری درست کنم که مجبور شدم گوجه خوردم که اونشب یکی از آشناها فهمیده بود کلی تعجب کرده بود وبه بهانه ای یه مقدار پول داد که چیزی برای چند ماه بعد براش بخرم که رفتم همونو روغن خریدم طوری هم تو اجتماع هستم که کسی باورش نمیشه من چطور زندگی میکنم یا بابام برای خونه خودش همه چی میاره ولی ما گاهی پول نون نداریم

    اتاقی هم که من توش زندگی میکنم خیلی دغونه یعنی ممکنه با این بارون خراب شه رو سرم ولی بابام اصلا انگار نه انگار وقتی بارون میاد دائم ترس ولرز دارم که نکنه خراب شه راشتش من از مرگ نمیترسم از این میترسم خونه یه معمار که ماهیانه چند میلیون در آمدشه روسردخترش خراب شه چند وقت پیش خواهرم اومد گفت خونه راب شه روسرت بمیری اشکال نداره فوقش غصه اش 40روزه میترسم فلج شی یه عمر وبال گردنمون شی منم گفقتم خواهرمن آسایشگاه رو برای امثال من گذاشتن اینطوری شد منو ببرین اونجا که کلی هم بهش برخورد طوری خانواده با من رفتار می کنن که انگار من بچه سرراهیم خواهرم متاهله اگه بگه بابا ده میلیون میخوام فی الفور میده ولی اگه من بگم دوتومن بده کلی ناراحت میشه که چرا دوهزار ازش خواستم من حتی 50گرم طلا فروختم که بابام برای ماشینش کم داشت حالا میگن چکار کردی توقع داری گفتم طلاهام وپس اندازم چندسالمو دادم میگن اونا که حلبی کهنه بوده
    از ترس به تمام خاسگارام جواب منفی دادم حتی اجازه ندادم بیان خونه جدیدا یه نفر پیدا شده که همه جوره خوبه ومن مطمئنم خوشبختم میکنه ولی ازترس توهینای خانواده بهش رد دادم که هنوزکه هنوزه دست بردار نیست واقعا نمیدونم چه کنم

    سلام دیروز پرسیدین نظرم راجع به خاسگارم چیه

    راستش من بخاطر فرار از شرایط بالا میخوام ازدواج کنم چون دیگه نمیتونم عاشق بشم اونی که دوستش داشتم وعاشقش بودم دوسال پیش قبل ازدواج عمرشو داد به شما الان هم مهم نیست دیگه چی میشه
    ویرایش توسط فرشته مهربان : دوشنبه 23 اردیبهشت 92 در ساعت 01:54 دلیل: عنوان ونام پست


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.