به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 19 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 31 تیر 92 [ 18:54]
    تاریخ عضویت
    1391-12-09
    نوشته ها
    160
    امتیاز
    1,385
    سطح
    20
    Points: 1,385, Level: 20
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    214

    تشکرشده 192 در 82 پست

    Rep Power
    30
    Array

    Posticon (4) دارم فراموشش میکنم...

    سلام... دوستان عزیزم تاپیک قبلیhttp://www.hamdardi.net/thread-27494.html به خاطر حجم زیاد پاسخها قفل شد. من اینو به فال نیک گرفتم و مرسی از شما که تو شرایط بحرانی اینقدر به فکرم بودید و کمکم کردید.
    منتها به این دلیل که دوست ندارم در شرایط فعلی کمک شما دوستان رو از دست بدم تاپیک جدید باز کردم با این هدف که سارای شاد و قوی رو دوباره احیا کنم..
    من در حال حاضر تصمیم دارم که روز به روز نسبت به روز قبل پیشرفت کنم و به خودم احترام بذارم چون شایسته احترامم...به آینده اعتماد کامل دارم و نسبت به اون خوشبین هستم. از زمانی که تونستم نسبت به (ح) به عنوان یک شخص ثالث فکر کنم تونستم از پسش بر بیام؛ من در گذشته حس میکردم که (ح) قسمتی از وجود منه و بدون اون زندگی برای من مقدور نیست. ولی حالا که اونو به عنوان یک شخص ثالث نگاه میکنم حس میکنم که دیگه با عواطف و احساسات من سرو کار نداره.
    تصمیم دارم که در حال زندگی کنم. نه در آینده و نه در گذشته...
    الان هم در شرایط غم و اندوه؛ سه تا چیز به من کمک میکنه:
    خنده خواب امید
    من دختر خیلی خیلی با استعدادی هستم... به زبان انگلیسی و فرانسه تقریبا تسلط دارم. نوازنده و مدرس پیانو هستم...ویولنسل و گیتار میزنم... توی رشته شنا تونستم خودمو به یه جاهایی برسونم. گاهی اوقات شعر میگم و مینویسم... اینهارو نوشتم برای این که بگم موجود کمی نیستم.... اهداف خیلی خیلی بزرگی دارم... اگر دوباره بچسبم به کار و برای موسیقی و زبانم وقت بذارم میتونم به درجه اهمیتی برای خودم برسم....
    نمیدونم چرا توی اون برحه از زندگی اصلا پیشرفتی نمیکردم و حس میکردم وجودم وابسته به (ح) هست... در مورد بیماری بایپولار که روانپزشک برای من تشخیص داد، خدارو شکر من از هیچ دارویی استفاده نکردم که بگم خوب شدنم وابسته به دارو بود... من باید زولفت، لیتیم کربنات، و کلونازپام مصرف میکردم...ولی همه داروها روانه سطل زباله شد و من با تغییر نوع تغذیه و چند داروی گیاهی و ورزش زیر نظر یه متخصص تونستم به اعصابم مسلط بشم. اگر مایل بودید بعدا بیشتر در این مورد مینویسم...چون عوارض داروهای روانی به حدی زیاده که اگه به یه آدم سالم هم این داروهارو بدن بایپولار میگیره....
    خدارو شکر به لطف شما حالم بهتره...
    باز هم برای من بنویسید چون با دیدن کامنتهای شما حس رضایت از زندگی در من چند برابر میشه...دوستتون دارم و ممنون

  2. 15 کاربر از پست مفید sara.s تشکرکرده اند .

    ahuman (پنجشنبه 24 اسفند 91), asemani (شنبه 26 اسفند 91), ashegheallah (چهارشنبه 14 فروردین 92), masom (پنجشنبه 24 اسفند 91), mohamad 71 (سه شنبه 29 اسفند 91), roze sepid (پنجشنبه 24 اسفند 91), shabe niloofari (پنجشنبه 24 اسفند 91), Sinéad (پنجشنبه 24 اسفند 91), کامران (جمعه 25 اسفند 91), باران بهاری11 (چهارشنبه 30 اسفند 91), دختر مهربون (پنجشنبه 24 اسفند 91), راحیل خانوم (شنبه 26 اسفند 91), زهرا ۲ (پنجشنبه 24 اسفند 91), سنجاب بازیگوش (پنجشنبه 24 اسفند 91), صبا_2009 (پنجشنبه 24 اسفند 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.