به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 88
  1. #11
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    64
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    4

    تشکرشده 48 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خود کم بینی های خودم..
    نه اخلاق بدی ندارم...فقط بقیه از اخلاق م سو استفاده میکنن.
    انتظاراتمم بالا نیست..یکم خاص ــه

  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 شهریور 00 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    604
    امتیاز
    13,683
    سطح
    76
    Points: 13,683, Level: 76
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 367
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,960

    تشکرشده 2,293 در 573 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    خیلی سربسته صحبت می کنید،اگر واضح تر مشکلتون بگین شاید دوستان راحت تر بتونن کمکتون کنن.
    مثلا یعنی چی انتظاراتت خاصه؟

  3. 2 کاربر از پست مفید reihane_b تشکرکرده اند .

    باران بهاری11 (چهارشنبه 07 فروردین 92), راحیل خانوم (چهارشنبه 07 فروردین 92)

  4. #13
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    64
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    4

    تشکرشده 48 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط reihane_b نمایش پست ها
    سلام
    خیلی سربسته صحبت می کنید،اگر واضح تر مشکلتون بگین شاید دوستان راحت تر بتونن کمکتون کنن.
    مثلا یعنی چی انتظاراتت خاصه؟
    سلام..
    مشکلمو واضح بگم!:شما یه جورایی همجسنگرایی فرض کن........
    البته مشکلات رو بره ما ساختنو تراشیدن....

  5. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 دی 94 [ 14:29]
    تاریخ عضویت
    1391-12-18
    محل سکونت
    زیر آسمان
    نوشته ها
    171
    امتیاز
    2,829
    سطح
    32
    Points: 2,829, Level: 32
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    43

    تشکرشده 433 در 151 پست

    Rep Power
    31
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط 400kg نمایش پست ها
    سلام..
    مشکلمو واضح بگم!:شما یه جورایی همجسنگرایی فرض کن........
    البته مشکلات رو بره ما ساختنو تراشیدن....
    همجنسگرایی خودش چندین نوع داره و دلایلشون هم می تونه متفاوت باشه. لطفا بیشتر توضیح بدید. آیا شما مشکل فیزیکی دارید یا مشکلتون روانی است؟ آیا فکر می کنید در بدن اشتباه هستید (یعنی دوست داشتید در بدن یک دختر باشید) یا نه؟

    نامه دکتر شما هم کمی گنگ هست، ایشون تشخیص افسردگی دادند و قسمت بعدی هم بسیار کلی است. تشخیص اختلال شخصیتی هم دادند که نگفتند چه اختلالی. تا وقتی شما اطلاعات ندید کسی نمی تونه بهتون کمک کنه.

  6. 4 کاربر از پست مفید Sinéad تشکرکرده اند .

    reihane_b (جمعه 18 اسفند 91), فرهنگ 27 (پنجشنبه 08 فروردین 92), باران بهاری11 (چهارشنبه 07 فروردین 92), راحیل خانوم (چهارشنبه 07 فروردین 92)

  7. #15
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    64
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    4

    تشکرشده 48 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود..
    . آیا شما مشکل فیزیکی دارید یا مشکلتون روانی است؟
    خیر..مشکل م روانی هست....(فکر و خیال همجنسگرایی و همجنسبازی و...)
    آیا فکر می کنید در بدن اشتباه هستید (یعنی دوست داشتید در بدن یک دختر باشید) یا نه؟
    خیر..ترَنس نیستم..
    نگفتند چه اختلالی. تا وقتی شما اطلاعات ندید کسی نمی تونه بهتون کمک کنه
    .
    ازاین بیشتر توضیح بدم!..
    1سالو نیمه از وسواس فکری شدید هم رنج میبرم..

    فقط آخر سرنگید برید پیش فلان روانشناس چون 3بار رفتم...فایده ای نداشت.....!..........همش حرف خودشونو میزنن و میخوان اعتماد ب نفس کاذب تزریق کنن

  8. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 دی 94 [ 14:29]
    تاریخ عضویت
    1391-12-18
    محل سکونت
    زیر آسمان
    نوشته ها
    171
    امتیاز
    2,829
    سطح
    32
    Points: 2,829, Level: 32
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    43

    تشکرشده 433 در 151 پست

    Rep Power
    31
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط 400kg نمایش پست ها
    درود..

    خیر..مشکل م روانی هست....(فکر و خیال همجنسگرایی و همجنسبازی و...)

    خیر..ترَنس نیستم..
    .
    همه افراد می تونند مقداری تفکرات و فکر و خیال و فانتزی های همجنس گرایی داشته باشند بودن اینکه همجنس گرا باشند. چیزی که شما گفتید کافی نیست که براتون تشخیص همجنس گرایی بدیم ولی قبلا گفتید علاقه داشتید یک دوست پسر داشته باشید، این کمی تمایلات قوی تر همنجنس گرایانه است.



    رابطه شما با دخترها چطور است؟ آیا علاقه اصلا دارید؟ بی علاقه هستید یا به کل بدتون میاد؟

    ازاین بیشتر توضیح بدم!..
    1سالو نیمه از وسواس فکری شدید هم رنج میبرم..


    اگه مشکل وسواس دارید (ocd)، این مشکل کاملا قابل کنترل است و اگه صحبت با روانشناس براتون پاسخگو نبوده نیاز به دارودرمانی و مراجعه به روانپزشک دارید. فقط من شک دارم شما این مشکل رو داشته باشید، لطفا مثال بزنید، اگه میگید "وسواس شدید فکری" دارید یعنی چی، مثلا چطور می شید؟

    فقط آخر سرنگید برید پیش فلان روانشناس چون 3بار رفتم...فایده ای نداشت.....!..........همش حرف خودشونو میزنن و میخوان اعتماد ب نفس کاذب تزریق کنن
    اینکه شما نتیجه نامناسب با روانشناس داشتید معنیش این نیست که علم نمی تونه کمکی به شما بکنه. 70 درصد مرگ و میر در اروپا و آمریکا در بیمارستان ها رخ می ده ولی همین بیمارستان ها در صد سال اخیر باعث شدند میانگین عمر انسان ها بیشتر از 2 برابر بشه.

    مهمترین چیز اینه که برای شما تشخیص دقیقی داده بشه، به شما آگاهی کامل درباره مشکلاتتون داده بشه و از طریق راه های علمی مشکلات شما درمان یا مدیریت بشه.
    ویرایش توسط فرشته مهربان : چهارشنبه 14 فروردین 92 در ساعت 05:17

  9. 4 کاربر از پست مفید Sinéad تشکرکرده اند .

    samanis (شنبه 19 اسفند 91), فرهنگ 27 (پنجشنبه 08 فروردین 92), باران بهاری11 (چهارشنبه 07 فروردین 92), راحیل خانوم (چهارشنبه 07 فروردین 92)

  10. #17
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    64
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    4

    تشکرشده 48 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود..

    از لحاظ ژنتیکی وهورمونی همجنسگرا نیستم...کم کم محیط و اتفاقاتی که تو دوران کودکی م و نوجوانی م افتاد روم تاثیر گذاشت..

    رابطه شما با دخترها چطور است؟ آیا علاقه اصلا دارید؟ بی علاقه هستید یا به کل بدتون میاد؟
    عرضم به حضورتون..تا 1سال پیش هیچ رابطه ای با دختر نداشتم و کلا با کسی رابطه ای نداشتم...اتفاقاتی رخ داد.که دختر خانمی به من علاقه مند شد.!...هرکاری میکردم ب من نزدیک نشه و متنفر بشه ازم جواب نمیداد..از دست من و خود کم بینی های من به شدت عذاب میکشه..
    من ازهیچ آدمی بدم نمییاد(با هر جنسیتی) و به همه احترام میذارم...
    اگه میگید "وسواس شدید فکری" دارید یعنی چی، مثلا چطور می شید؟
    وسواس فکریم تقریبا از 1سال یا 1سال و نیم پیش شروع شد.زمونی که 18سالو رد کرده بودم.کم کم مو رشد کرد تو بدنم..و منم از این موضوع رنج میبردم..و روز ب روز هم دارم بد تر میشم..
    OVERPIC.net

    وسواس فکری م فقط این 1مورد نیست..کوچیک ترین رفتار بده(بد از نظر خودم) منو آژار میده..و چند تا مورد دیگه..
    ویرایش توسط فرشته مهربان : چهارشنبه 14 فروردین 92 در ساعت 05:18

  11. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 دی 94 [ 14:29]
    تاریخ عضویت
    1391-12-18
    محل سکونت
    زیر آسمان
    نوشته ها
    171
    امتیاز
    2,829
    سطح
    32
    Points: 2,829, Level: 32
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    43

    تشکرشده 433 در 151 پست

    Rep Power
    31
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط 400kg نمایش پست ها
    درود..
    ،
    از لحاظ ژنتیکی وهورمونی همجنسگرا نیستم...کم کم محیط و اتفاقاتی که تو دوران کودکی م و نوجوانی م افتاد روم تاثیر گذاشت..
    نمیشه اینطور گفت چون آزمایش دقیقی برای تست این قضیه وجود نداره ولی اصلا مهم هم نیست. مهم فقط اینه که الان این تمایلات در شما وجود داره.

    نقل قول نوشته اصلی توسط 400kg نمایش پست ها
    عرضم به حضورتون..تا 1سال پیش هیچ رابطه ای با دختر نداشتم و کلا با کسی رابطه ای نداشتم...اتفاقاتی رخ داد.که دختر خانمی به من علاقه مند شد.!...هرکاری میکردم ب من نزدیک نشه و متنفر بشه ازم جواب نمیداد..از دست من و خود کم بینی های من به شدت عذاب میکشه..
    من ازهیچ آدمی بدم نمییاد(با هر جنسیتی) و به همه احترام میذارم...
    بیشتر منظور من علاقه و تمایلات جنسی بود. آیا براتون جذابیت دارند؟ البته طوری که شما توضیح دادید به نظر میاد علاقه جنسی اصلا به جنس مخالف نداشته باشید ولی اگر غیر از اینه توضیح بدید.

    نقل قول نوشته اصلی توسط 400kg نمایش پست ها
    وسواس فکریم تقریبا از 1سال یا 1سال و نیم پیش شروع شد.زمونی که 18سالو رد کرده بودم.کم کم مو رشد کرد تو بدنم..و منم از این موضوع رنج میبردم..و روز ب روز هم دارم بد تر میشم..
    OVERPIC.net

    وسواس فکری م فقط این 1مورد نیست..کوچیک ترین رفتار بده(بد از نظر خودم) منو آژار میده..و چند تا مورد دیگه..
    بله شما به نظر میاد OCD داشته باشید البته شما قطعا مشکل حرمت نفس (Self-esteem) پایین هم دارید که باید این مشکلات حل بشه تا شما بهتر بشید. معمولا برای OCD روش های روان درمانی و صحبت با روانشناس توصیه میشه (CBT) ولی اگه جواب نده یا مشکل شما شدید باشه معمولا داروهای SSRI توصیه میشه که البته عوارض جانبی زیادی دارند ولی البته برای شخصی با شرایط شما در جامعه ایران ممکنه این عوارض خیلی هم بد نباشند (کم شدن میل و علاقه جنسی). البته همه اینها تحت نظر پزشک و در صورت صلاحدید روانپزشک باید صورت بگیره.

    متاسفانه این مشکلات شما جدی هستند و بدون کمک حرفه ای و توسط خودتون یا دوست و آشنا درمان نمیشن.

  12. 3 کاربر از پست مفید Sinéad تشکرکرده اند .

    samanis (شنبه 19 اسفند 91), باران بهاری11 (چهارشنبه 07 فروردین 92), راحیل خانوم (چهارشنبه 07 فروردین 92)

  13. #19
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    64
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    4

    تشکرشده 48 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بیشتر منظور من علاقه و تمایلات جنسی بود. آیا براتون جذابیت دارند؟
    چرا باید جذاب باشن!!!؟
    به نظر میاد علاقه جنسی اصلا به جنس مخالف نداشته باشید ولی اگر غیر از اینه توضیح بدید.
    در سنین 15-16سالگی علاقه داشتم ولی در حد خیال و فانتزی کم کم سرکوب کردم این علایق رو....و از این که اون موقع راجب جنس مخالفم همچین فکرایی میکردم بره خودم متاسفم...
    معمولا برای OCD روش های روان درمانی و صحبت با روانشناس توصیه میشه (CBT) ولی اگه جواب نده یا مشکل شما شدید باشه
    جواب نمیده...هیپنوتیزم درمان هم مییومد خونه مون کاره اونم جواب نداد.......
    (کم شدن میل و علاقه جنسی). البته همه اینها تحت نظر پزشک و در صورت صلاحدید روانپزشک باید صورت بگیره.
    میل جنسی م و علاقه م همش به هم جنس م هست و اون دوست پسری که تو خواب بره خودم درست کردم..ک آخرش ختم میشه ب خود ارضایی..
    بره این که خودارضایی م کم بشه و این فکر و خیال ها...ازقرص دوکسپین 25استفاده میکنم حدود1سالو نیمه..وقتی مصرف میکنم..(4تا باهم)..کم کم ب شدت خوابم میبره و احساس سبکی میکنم..دوکسپین هم طوریه که قدرت تفکرو میگره.نمیذاره اصلا تو خواب ب چیزی فک کنی..!..اینگار در خلاقرار میگیره آدم...خوابمم خواب شب تاصبح حدود 15ساعتی میشه.
    با این روش من در آوردی خودم 1سالو نیمه که میخوام خود ارضایی مو کاهش بدم اما بازم نمیشه...........وقتی هم قرص مصرف نمیکنم.خودارضایی م میشه هفته ای 4یا5بار.....بره اینکه خودارضایی نکنم مجبوراستفاده کنم از دوکسپین 25..(خواهشا نگید با ورزش و مطالعه و اینا فکر و خیالو از سرت دور کن ک خودارضایی نکنی...)..فقط اون قرص میتونه بهم کمک کنه که خودارضایی نکنم.!

  14. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 دی 94 [ 14:29]
    تاریخ عضویت
    1391-12-18
    محل سکونت
    زیر آسمان
    نوشته ها
    171
    امتیاز
    2,829
    سطح
    32
    Points: 2,829, Level: 32
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    43

    تشکرشده 433 در 151 پست

    Rep Power
    31
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط 400kg نمایش پست ها
    چرا باید جذاب باشن!!!؟

    در سنین 15-16سالگی علاقه داشتم ولی در حد خیال و فانتزی کم کم سرکوب کردم این علایق رو....و از این که اون موقع راجب جنس مخالفم همچین فکرایی میکردم بره خودم متاسفم...
    لازم نیست برای خودتون متاسف باشید. شما اینطوری هستید و تقصیر خودتون هم نبوده، به خودتون به چشم یک مقصر نگاه نکنید.

    جواب نمیده...هیپنوتیزم درمان هم مییومد خونه مون کاره اونم جواب نداد.......
    هیبنوتیزم بیشتر از اینکه راه درمان باشه یک راه برای تشخیص ریشه مشکلات شماست. هیبنوتیزم رو میشه به بیهوشی تشبیه کرد، شما وقتی وارد اتاق عمل میشید بیهوشتون می کنند ولی بیهوشی برای شما کاری انجام نمی ده، اون جراحه که شما رو جراحی می کنه. هیبنوتیزم رو میشه در دو ساعت یاد گرفت ولی کاری که اون روانشناس بعد از هیبنوتیزم انجام می ده نیازمند سال ها تحصیل و مطالعه است.

    متاسفانه به نظر میاد افرادی که شما باهاشون کار کردید واقعا آدم های کم سوادی بودند چون نه به شما توضیح دقیقی دادند که دارند چکار می کنند و نه کارشون رو درست انجام دادند.
    میل جنسی م و علاقه م همش به هم جنس م هست و اون دوست پسری که تو خواب بره خودم درست کردم..ک آخرش ختم میشه ب خود ارضایی..
    بره این که خودارضایی م کم بشه و این فکر و خیال ها...ازقرص دوکسپین 25استفاده میکنم حدود1سالو نیمه..وقتی مصرف میکنم..(4تا باهم)..کم کم ب شدت خوابم میبره و احساس سبکی میکنم..دوکسپین هم طوریه که قدرت تفکرو میگره.نمیذاره اصلا تو خواب ب چیزی فک کنی..!..اینگار در خلاقرار میگیره آدم...خوابمم خواب شب تاصبح حدود 15ساعتی میشه.
    دوکسپین راه حلی برای شما نیست و حالت مسکن داره و برای طولانی مدت فکر نمی کنم کمکی کنه البته اینها صلاحدید پزشک شما بوده و ایشون قطعا شما رو بهتر می شناخته. 4 تا با هم هم مقدار دز بالایی است و قطعا شما عوارضش رو خواهید دید.

    با این روش من در آوردی خودم 1سالو نیمه که میخوام خود ارضایی مو کاهش بدم اما بازم نمیشه...........وقتی هم قرص مصرف نمیکنم.خودارضایی م میشه هفته ای 4یا5بار.....بره اینکه خودارضایی نکنم مجبوراستفاده کنم از دوکسپین 25..(خواهشا نگید با ورزش و مطالعه و اینا فکر و خیالو از سرت دور کن ک خودارضایی نکنی...)..فقط اون قرص میتونه بهم کمک کنه که خودارضایی نکنم.!

    راه حل مشکل خود ارضایی شما ، شناخت دقیق وضعیت جنسی شما، حل اختلالات هورمونی (اگه وجود داشته باشه)، حل مشکل وسواس و افسردگی شماست و بعد از اون احتمالا به یه آرامش فکری خوب می رسید و نیاز به خود ارضایی هم در شما کمتر میشه. این روش من درآوردی شما مثل اینه که شخصی که دندانش عفونت کرده با آمپول مسکن سعی در آروم کردن دردش داشته باشه.
    ویرایش توسط فرشته مهربان : چهارشنبه 14 فروردین 92 در ساعت 05:24

  15. 3 کاربر از پست مفید Sinéad تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (پنجشنبه 08 فروردین 92), باران بهاری11 (چهارشنبه 07 فروردین 92), راحیل خانوم (چهارشنبه 07 فروردین 92)


 
صفحه 2 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.