به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 88
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 اسفند 91 [ 17:16]
    تاریخ عضویت
    1391-12-21
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    28
    سطح
    1
    Points: 28, Level: 1
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    17

    تشکرشده 9 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    شما الان با یه گوشه نشستن و مشکل دارم مشکل دارم گفتن دردی ازتون دوا نمیشه. خانواده شما باید از مشکلتون با خبر بشه در اولین قدم چون شرایطتون بحرانیه

  2. 3 کاربر از پست مفید homaya تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (پنجشنبه 08 فروردین 92), باران بهاری11 (چهارشنبه 07 فروردین 92), راحیل خانوم (چهارشنبه 07 فروردین 92)

  3. #32
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    64
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    4

    تشکرشده 48 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array
    وقتی میدونم خانواده کمکی از دستشون بر نمییاد بره چی بگم خودمو کوچیک کنم!

  4. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 دی 94 [ 14:29]
    تاریخ عضویت
    1391-12-18
    محل سکونت
    زیر آسمان
    نوشته ها
    171
    امتیاز
    2,829
    سطح
    32
    Points: 2,829, Level: 32
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    43

    تشکرشده 433 در 151 پست

    Rep Power
    31
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط 400kg نمایش پست ها
    وقتی میدونم خانواده کمکی از دستشون بر نمییاد بره چی بگم خودمو کوچیک کنم!
    به نظر شما نه خانواده کمکی می تونن بکنن، نه پزشک ها. شما دوست پسر پولدار می خواید مثل اینکه. خب برید پیدا کنید. ما فقط راه صحیح و علمی حل مشکلات شما رو می تونیم به شما نشون بدیم که دادیم، بقیه اش به عهده شماست.

  5. 4 کاربر از پست مفید Sinéad تشکرکرده اند .

    roze sepid (دوشنبه 21 اسفند 91), فرهنگ 27 (پنجشنبه 08 فروردین 92), باران بهاری11 (چهارشنبه 07 فروردین 92), راحیل خانوم (چهارشنبه 07 فروردین 92)

  6. #34
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    64
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    4

    تشکرشده 48 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array
    به نظر شما نه خانواده کمکی می تونن بکنن، نه پزشک ها. شما دوست پسر پولدار می خواید مثل اینکه. خب برید پیدا کنید. ما فقط راه صحیح و علمی حل مشکلات شما رو می تونیم به شما نشون بدیم که دادیم، بقیه اش به عهده شماست.
    نگفتم که دوست پسرم پول دار باشه! گفتم دوست پسر داشته باشم با پول........
    خواسته زیادیه مگه دوست پسر!؟
    چجوری پیدا کنم! هم سنامو مگه نمیبینی تو جامعه؟..من که خجالت میکشم از خودم وقتی هم سنامو میبینم.

  7. #35
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 دی 93 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    661
    امتیاز
    3,788
    سطح
    38
    Points: 3,788, Level: 38
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,635

    تشکرشده 911 در 430 پست

    Rep Power
    80
    Array
    مگه همسناتون چطورن؟ميخواين چطور زندگي كنيد؟چي داشته باشين كه الان ندارين؟

  8. کاربر روبرو از پست مفید roze sepid تشکرکرده است .

    باران بهاری11 (چهارشنبه 07 فروردین 92)

  9. #36
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 دی 93 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    661
    امتیاز
    3,788
    سطح
    38
    Points: 3,788, Level: 38
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,635

    تشکرشده 911 در 430 پست

    Rep Power
    80
    Array
    تا جايي كه من ميدونم پسرا تو شرايطي كه واسشون پيش مياد مثلا مدرسه يا دانشگاه يا محيط كار باكسي دوست ميشن.كه ادامه دوستي بستگي به شرايط ورفتار هر دوطرف داره.اما بعضيا ميتونن دوستيهاي عاقلانه وطولاني داشته باشن.وبعضيا عادت دارن فقط در جهت منافع خودشون دوستي كنن كه اين دوستي پايدار نيست.

  10. کاربر روبرو از پست مفید roze sepid تشکرکرده است .

    باران بهاری11 (چهارشنبه 07 فروردین 92)

  11. #37
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    64
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    4

    تشکرشده 48 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مگه همسناتون چطورن؟ميخواين چطور زندگي كنيد؟چي داشته باشين كه الان ندارين؟
    همسنای منو همونان که دست ب دست هم دادن آمار تجاوز ب دختران و سقط جنین بالا بره.......
    منظورم از تجاوز(نه زوری با استفاده از رگ خواب دختر ها متاسافانه دختران ما noobیی بیش نیستن)
    البته این میراث پدران ماست+فقر.رکود.و خیلی چیزای دیگه..
    ميخواين چطور زندگي كنيد؟
    میخوام همه مراعات حال هم دیگه رو بکنن....به عنوان مثال:دختر خانم ــه یهو تو تاکسی گوشیشو در نیاره زنگ بزنه ب دوست پسرش خودشو براش لوس کنه..یا تو مترو با موبایل صحبت نکنن....یا جنس مخالف ها هی بروبر هم دیگه رو نیگاه نکنن....و خیلی چیزای دیگه که گفتنی نیست..
    (مثال ک نه همش حقیقته و خودم دیدم ک دارم میگم)..
    چي داشته باشين كه الان ندارين؟
    چی میتونم داشته باشم تو اینجا؟..همین اینترنت مون 20برابر گرون تره نسبیت به اینترنت جهانی..یعنی پول هنگفت میدیم بابت هیچ.....یعنی اینکه یکی از یکی دزد تریم به روی هم دیگه هم نیمیاریم......دروغگویی رو ب ارث بردیم..

  12. #38
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    64
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    4

    تشکرشده 48 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ثلا مدرسه يا دانشگاه يا محيط كار باكسي دوست ميشن
    از محیط مدرسه که متنفرم!تو همون دوران ترک تحصیل کردم خدارو شکر ب دانشگاه نرسیدم...و نخواهم رسید..دانشجو دوور ورم زیاد هست.همه از کمبود شعور رنج میبرن...

  13. #39
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    64
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    4

    تشکرشده 48 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مگه همسناتون چطورن؟ميخواين چطور زندگي كنيد؟چي داشته باشين كه الان ندارين؟
    همسنای منو همونان که دست ب دست هم دادن آمار تجاوز ب دختران و سقط جنین بالا بره.......
    منظورم از تجاوز(نه زوری با استفاده از رگ خواب دختر ها متاسافانه دختران ما noobیی بیش نیستن)تجاوز هم هست
    البته این میراث پدران ماست+فقر.رکود.و خیلی چیزای دیگه..
    ميخواين چطور زندگي كنيد؟


    میخوام همه مراعات حال هم دیگه رو بکنن....به عنوان مثال:دختر خانم ــه یهو تو تاکسی گوشیشو در نیاره زنگ بزنه ب دوست پسرش خودشو براش لوس کنه..یا تو مترو با موبایل صحبت نکنن....یا جنس مخالف ها هی بروبر هم دیگه رو نیگاه نکنن....و خیلی چیزای دیگه که گفتنی نیست..
    (مثال ک نه همش حقیقته و خودم دیدم ک دارم میگم)..
    چي داشته باشين كه الان ندارين؟


    چی میتونم داشته باشم تو اینجا؟..همین اینترنت مون 20برابر گرون تره نسبیت به اینترنت جهانی..یعنی پول هنگفت میدیم بابت هیچ.....یعنی اینکه یکی از یکی دزد تریم به روی هم دیگه هم نیمیاریم......دروغگویی رو ب ارث بردیم..
    از این آمارهای 10تا 20 برابر قیمت واقعی زیاد داریم.

  14. کاربر روبرو از پست مفید 400kg تشکرکرده است .

    roze sepid (چهارشنبه 23 اسفند 91)

  15. #40
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 دی 93 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    661
    امتیاز
    3,788
    سطح
    38
    Points: 3,788, Level: 38
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,635

    تشکرشده 911 در 430 پست

    Rep Power
    80
    Array
    نميدونم تا چه حد حرفاتون درسته اما منظور من با جواب شما فرق داشت.منظور من فقط دوستي پسر با پسر بود.من دانشجوديدم وخودم تودانشگاه اينقد كه شما ميگيد بد نديدم.البته شنيدم اما اينو با اطمينان ميگم هر كس چه دختر وچه پسراگه براي خودش ارزش قائل بشه دنبال هيچ احدالناسي براي رابطه نميره.شما كه نبايد به جامعه وبقيه كار داشته باشيد.خودتون راه درستو انساني رو انتخاب كنيد تا بقيه ازتون ياد بگيرن.

  16. 3 کاربر از پست مفید roze sepid تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (پنجشنبه 08 فروردین 92), باران بهاری11 (چهارشنبه 07 فروردین 92), راحیل خانوم (چهارشنبه 07 فروردین 92)


 
صفحه 4 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:01 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.