یه مقدار نگاه کردن بد نیست. به هر حال باید منطقی رفتار کرد. فکر نمی کنم اگه مثلا سر کار مراجع یا مشتری اقا داشته باشی هم مدام نگاهش کنی. یه مقدار نگاه ملایم واسه سلامه و یکی دوتا جمله اقای مشتری باهات حرف می زنه که کارشو بگه و نگاهش می کنی بعدم می ری دنبال کاری که باید براش انجام بدی دیگه. اینطوری نیست که خیلی هم اقاها رو نگاه کنی. با خانما هم همونطوری رفتار کن اما کمتر نگاهشون کن. همین. بالاخره خانم که میاد مراجعه یا مشتریه بهت می گه که اونجا اومده چی می خواد. طولانی هم نمی گه احتمالا. طی یکی دو جمله ای که حرف می زنه نگاه کن بعدم می ری دنبال کاری که ازت خواسته.
تمرین کن کم کم بهتر میشی.






علاقه مندی ها (Bookmarks)