به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 36
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 بهمن 91 [ 04:24]
    تاریخ عضویت
    1391-10-12
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    168
    سطح
    3
    Points: 168, Level: 3
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 35 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: توبرزخ گيركردم

    مريم جون
    سلام
    داستانت خوندم خيلي ناراحت كنندس من كه خوندم اشكام دراومد
    تواول كاملابه پسره اعتمادكن وبعداونوبه خانوادت معرفي كن
    الان تودوران دوستي هستي سعي كن كاملااونوبشناسي ومعايبش كشف كني
    فعلاپسش نزن وبيشترباهاش آشناشوولي بهش وابسته نشووباش گرم نگيرولي اونووابسته خودت نكن...........عاقلانه تصميم بگير
    سركوچكترين مسائل به جزئيات توجه كن
    ولي ازمعيارهاي خودت براازدواج نگذرواحساساتي تصميم نگير........سرمسئله كارش تحقيق كن....من دخترم وزيادسررشته ندارم ولي ميتوني ازآقايون راهنمايي بگيري
    مشاوره هاهم ميان بهت راهنمايي ميدن
    دوستت دارم

  2. کاربر روبرو از پست مفید tina2013 تشکرکرده است .

    نیروانا (دوشنبه 02 بهمن 91)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 فروردین 93 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1391-11-01
    نوشته ها
    55
    امتیاز
    1,085
    سطح
    17
    Points: 1,085, Level: 17
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 56 در 29 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: توبرزخ گيركردم

    بچه هاكمكم كنيد من احتياج به كمك دارم
    كارشناسهاكجاهستيد؟به مشكل من اهميت بديد

  4. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 00:34]
    تاریخ عضویت
    1390-5-26
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    1,265
    سطح
    19
    Points: 1,265, Level: 19
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 19 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: توبرزخ گيركردم

    كارشناسهاكجاهستيد؟به مشكل من اهميت بديد
    یه ذره صبر کنی میان

    به نظر من اینکه یه پسر بدون شناخت کافی و کامل حرف از ازدواج بزنه نشون از ناپختگیش هست

    چرا چند جلسه مشاوره ازدواج نمی رین؟ خیلی بهتون کمک می کنه، فقط مشاورش باید کار بلد باشه

  5. کاربر روبرو از پست مفید AliSha تشکرکرده است .

    AliSha (دوشنبه 02 بهمن 91)

  6. #14
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: توبرزخ گيركردم

    وقتی که آدم از گذشته خودش درس عبرت نگیره و دوباره وارد همون راه بشه حقشه هر عذابی بکشه.تو که می دونستی

    از یه شهر دیگه ست قومیتش فرق می کنه و می دونستی نمی تونی با غریبه ازدواج کنی،پس چرا وارد رابطه شدی؟

    چرا از داستان اول عبرت نگرفتی؟تنها راهی که داری قطع ارتباطه و فکر ازدواج با این پسرو از سرت بیرون کن تمام حرفایی م

    که می زنه از روی احساسات و نگه داشتن شماست وگرنه ازدواجتون هیچ نتیجه مطلوبی نداره.

  7. 4 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (دوشنبه 02 بهمن 91)

  8. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 فروردین 93 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1391-11-01
    نوشته ها
    55
    امتیاز
    1,085
    سطح
    17
    Points: 1,085, Level: 17
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 56 در 29 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: توبرزخ گيركردم

    فرهنگ27شماميتونيد به من كمك كنيدكه چطوراون باكات كردن كناربيارم؟؟؟
    من چندبارخواستم باش كات كنم ولي ايشون سخت مانع اين كارميشن مثلا يه ماه خطم عوض كردم ازشهرشون اومد اهواز ورفته محل كاردسوتم كه تومغازه اي كارميكنه....وسراغ من ازاون گرفته.....دوستم باتندي باش رفتاركرده
    بعدازاين قضيه بازم كات كردم كه دوباره دلم سوخت
    راستش بگم...بااينكه بهش علاقه دارم ولي بهش وابسته نيستم......وخيلي دارم محتاطانه عمل ميكنم....ديروزبهش گفتم كه قول ازدواج100%بهت نميدم
    جلال الان توي وضعيتي كه نميتونم حرف كات كردن بهش بگم منتظرم كه موقعش برسه(مادربزرگش فوت كرده وايشون خيلي سراين قضيه ناراحته) اون وقت بهش بگم چون ممكنه بدموقع بگم واون قبول نكنه
    مرسي فرهنگ27

    عليش جان منم اين حس نسبت به اون دارم

  9. کاربر روبرو از پست مفید mahi_noghrei تشکرکرده است .

    masoudss72 (دوشنبه 02 بهمن 91)

  10. #16
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: توبرزخ گيركردم

    خططو عوض کن به دوستاتم بگو شماره جدیدتو بهش ندن بقیه شماره هاتم مسدود کن.اگر هدیه ازش داری

    نابودش کن تا زمانی راه ارتباطتون باز باشه این بازی قطع و وصل ادامه داره.

    گفتی بدون گواهینامه رانندگی می کنه،این ینی روحیه کار غیرقانونی داره فردا ممکنه خلاف سنگین تری انجام بده،اگر

    یه روزی خواستی باهش ازدواج کنی،اینو هم به عنوان نکته منفی در نظر داشته باش.

    امیدوارم بعد از این ماجرا با جلال دیگه ای دوست نشی.

  11. 3 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (دوشنبه 02 بهمن 91)

  12. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 فروردین 93 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1391-11-01
    نوشته ها
    55
    امتیاز
    1,085
    سطح
    17
    Points: 1,085, Level: 17
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 56 در 29 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: توبرزخ گيركردم

    ممتون ازشمادوست عزيزفرهنگ27

    راستي تازه باخونمون تماس گرفتن عصرقراربرام خواستگاربياداسترس گرفتم وكمي ترسيدم

    درضمن فرهنگ27جان
    من بعداينكه ارتباطم بامحمدقطع شد وفراموشش كردم يعني قبل اينكه باجلال آشنابشم......باواسطه چندتاازدوستام با3پسرآشناشدم....ولي فقط درحدماكلمه نه باقرار ونه چيزديگه اي هركدام هم دريه زمان بخصوصي وباهم دريك زمان نبودن
    باايكه عرب بودن وهمشهري وتمام شرايط من روداشتن وخيلي مناسب ازدواج بودن ولي متاسفانه دوتاشون درپي مكالماتي كه داشتيم فهميدم فقط ميخواستن مخ بزنن ومن به سمت رابطه جنسي بكشونن ونيتشون فقط دوستي بود حتي جاخوردم چون اصلا تاحالاباهمچين پسرايي برخوردنداشتم ونميدونستم رابطه جنسي براشون خيلي عادي باشه.........براهمين خيلي زودرابطم قطع كردم
    نفرسوم همه شرايطش خوب بودحتي اوايلش همش حرف ازازدواج ميزد ولي خيلي باهم تفاهم داشتيم ولي بعدگفت كه بخاطرمشكلات شخصي نميتونم فعلابه ازدواج فكركنم ومن نميتونم قول100%ازدواج بهت بدم كه من هم مجبورشدم رابطم باش قطع كردم..........ايناكه همشهري من هستن ومثل من عرب وخيلي شرايطشون اوكي بودن اينطورازآب دراومدن..........ازاين وراصلاخواستگارندارم......واز اين ورديدم كسي كه همشهري من نيست همش حرف اازدواج ميزنه همش به شانسم لعنت ميكنم.......تنهايي من اذيت ميكنه.....ودوست دارم زخم دلم التيام بخشه ويه اميدي مثل ازدواج توزندگيم رخ بده چون واقعابه ازدواج احتياج دارم........دوست دارم همدم داشته باشم تشكيل خانواده بدم...ولي نميشه دست وپام بسته است اين حرفها به جلال زدم بهش گفتم من ازدواج سنتي روبيشترترجيح ميدم......ولي............
    حالاببينم خواستگارامرورم چطورخواهدبود اگه خوب واوكي باشه ومن بپسنده به نظرتون چطور اين موضوع به جلال بگم كه شوكه نشه
    راستي آقاي فرهنگ27من ازجلال تاحالاهديه نداشتم فقط يه ماه پيش بهم پول قرض دادكه قراره اين ماه بهش پس بدم ......وواقعاهم ميخوام پس بدم چون دوست ندارم ديني گردنم باشه.....ميترسم وقتي باش كات كنم فكركنه كه من ازش سوءاستفاده كردم

    گواهينامه سواري داره ولي گواهينامه پايه1نداره

  13. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 91 [ 13:18]
    تاریخ عضویت
    1391-6-04
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    498
    سطح
    9
    Points: 498, Level: 9
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    89

    تشکرشده 90 در 44 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: توبرزخ گيركردم

    با سلام دوباره

    اولا بنده همش رو خونده بودم ولی بعضی از دوستان می گن محاله بشه همشو خوند . یعنی ما دروغ می گیم دیگه O.o نه ولی واقعا خوندم

    چیزی که من از حرفاتون فهمیدم اینه که روابط دوستی برای شما و خانواده تون عادیه و مشکلی با این مسائل ندارن . جایی که من بزرگ شدم اصلا از این خبرا نبوده و نیست ولی جاهایی که رفتم و میرم و دیدم و کار می کنم هست و خیلی هم عادیه ولی من درک نمی کنم واقعا . آدم بدونه خواهرش با غریبه ها روابط عاشقانه و شاید جنسی داره و ککش هم نگزه نمی فهمم ! شاید عده ای بگن دهاتی یا عقب افتاده و امل ولی خوب دست خودم نیست .
    چون عیب هاش خیلی بیشتر از فایده هاشه . فایده اصلی اش اینه که نیازهای جوونی آدم کم هزینه و سریع و راحت برطرف می شه ولی مضراتش همینایی که همه می دونیمو می بینیم

  14. کاربر روبرو از پست مفید hamdardi تشکرکرده است .

    hamdardi (دوشنبه 02 بهمن 91)

  15. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 دی 93 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1391-5-23
    نوشته ها
    535
    امتیاز
    3,418
    سطح
    36
    Points: 3,418, Level: 36
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 82
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    573

    تشکرشده 935 در 360 پست

    Rep Power
    67
    Array

    RE: توبرزخ گيركردم

    سلام

    امیدوارم ازحرفام دلخورنشید
    خواهرم بعضی ازپسرابرای اینکه بتوننددل دختری روبدست بیارندزیادحرف میزنندوعده ووعیدمیدند میگن باهم ازدواج میکنیم واست زندگی انچنانی میسازم و...فقط توپشتم باش، یارم باش ،تنهام نذار ،خانوادم بامن، راضیشون میکنم خانوادم بانظرمن مشکلی ندارند
    ولی وقتی پای عمل میرسه جامیزنند میگن چیکارکنم خانوادمه اوناهم راست میگن حالایه مدت دیگه بهم وقت بده تاراضیشون کنم بازوعده وعیدبازازاحساسات دخترخانم به نفع خودشون استفاده میکنند
    دراین میان هم مدام ازعشق وعلاقشون میگن
    فقط شمارودوست دارند
    اگه شما نبودیدعاشق بودن روتجربه نمیکردن
    بعدخداتورودارم
    واست میمیرم
    بیشترازخودشون دوست دارندوالی اخر
    ولی همه ایناحرفه پای عمل که میرسه فرارمیکنند بدون اینکه حرفی بزنند توضیحی بدند
    شمانوشتی بااینکه بهش علاقه دارم وابستش نیستم شمافکرمیکنید فقط علاقست ووابستگی وجودنداره همین که به فکرش هستید خطتون روعوض میکنیدولی نمیتونید طاقت بیاریدبازم روشنش میکنید دلیل تراشی هم میکنید که ازهمه کس وهمه جاسراغم رومیگرفت یامادربزرگش فوت کرده خیلی ناراحته شمامسئول برطرف کردن ناراحتی ایشون هستید؟ایشون خودشون میدونندچطورناراحتیشون رورفع کنند اگروابسته نباشید به هیچ وجه اهمیت نمیدید
    اشتباه شمادراین است مدام برای فرارازمشکلات ازیک رابطه به سراغ رابطه بعدی میرویدنمیخواهید مشکلات رودر خودتون حل کنید
    یکی روفراموش نکرده سراغ نفربعدی میروید که اینکاراشتباه محض است
    حالاهم برای فرارازرابطه به فکرازدواج هستید که خواستگارازمن خوشش بیاد ازدواج میکنم
    تازمانیکه فردویادوخاطراتش روفراموش نکرده ایدبه فکرازدواج نباشید
    بهتره هرچه زودتر رابطتون روقطع کنید که ادامه این رابطه به ضررخودشماخواهد بود
    کاری نکنید که فرداپشیمان شوید که ای کاش فلان کاررانمیکردم
    خواهرم چشمات روبازکن بااحساسات جلونرو کمی هم برپایه عقل تصمیم بگیر اجازه نده هرکی که ازراه رسیدبا احساساتت بازی کنه
    شماقبلا تجربه تلخ روداشتید درتعجبم چرابازسراغ چنین رابطه هایی میروید کمی به فکر خودوایندتون باشید
    بهتره یه سری هم به تالاربزنیدمتوجه میشید که چه لطمه هایی ازاین روابط خورده اندقرارنیست هرچیزی روخودمون تجربه کنیم گاهی لازمه ازتجربه های دیگران درس بگیریم

  16. 2 کاربر از پست مفید roseflower تشکرکرده اند .

    roseflower (دوشنبه 02 بهمن 91)

  17. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 فروردین 93 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1391-11-01
    نوشته ها
    55
    امتیاز
    1,085
    سطح
    17
    Points: 1,085, Level: 17
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 56 در 29 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: توبرزخ گيركردم

    سلام به دوستان خوبم
    آقاي فرهنگ27 صحبت ازدرس عبرت شد من تمام اشتباهات رابطه قبلم جلوچشممه ومن رهانكردن........وتاالان دارم تاوانش پس ميدم
    ولي خانوادم يه ذره سختگيرهستن.........پدرم قبلناميگفت كه اگه خواستگارفارس براتون بيادوخانوادش وخودش خوب باشه واصالت خانوادگي داشته باشن.....چرادخترندم..............ك ن خانوادم بادليل ومنطق قانع ميشن.....منم وقتي باجلال آشناشدم وبحث ازدواج پيش كشيد اين حرف بهش زدم ازم قول گرفت
    ولي بعداز3ماه كه ازرابطمون گذشت فهميديم پدرم به مادرم خيانت كرده خانوادم ازهم پاشيد مادرم قهركرد وتقاضاي طلاق داد ولي بعدباوساطت فاميل برگشت...........ولي الان قهره باپدرم وبخاطرمابرگشت خونه..........ولي خونمون ديگه اون آرامش سابق نداشت چون هرروز بحثون ميشه ودعواميكنن به طوري كه مابچه ها اززندگي بيزارشديم وانگيزمون ازدست داديم......من شدم سنگ صبورمادرم.........پدرم خيلي اخلاقش عوض شده مادرم همينطور كاري به ماندارن اصلا نميبينن مابه چي نياز داريم شديم توپ بسكتبال بين اونها مثلا چندوقت پيش برادرم حالش بدشد نه پدرم عين خيالش نبود مامانم گفت پدردارين بريد ازاون كمك بگيريد هروقت يه چيزتون ميشه يادتون ميفته كه مادردارين بعدمن مجبورشدم آژانس بگيرم وبرادرم درمانگاه بردم...عجيبه نه؟؟؟خلاصه بگم من وخواهروبرادرم خيلي مراعات والدينمون ميكنيم وسعي ميكنيم كمتربراشون دردسردرست كنيم.......بعداين ماجرا من به جلال گفتم من طاقت ندارم ونميتونم ازدواج باتوفكركنم تاالان هم همينجورهستم

    سلام خواهرخوبم روز فلور
    آره من باحرفات كاملاموافقم كه بعضي ازپسرهااين چنيني هستن
    اگه يقين داشتم نمي اومدم تواين سايت كه ازتون كمك وراهنمايي بخوام


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 خرداد 91, 22:27
  2. توجه توجه، سریعا صندوق پیامهای خصوصی خود را تخلیه فرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 تیر 90, 16:22
  3. توجه توجه :نكات بسیار مهم در رویكرد جدید تالار همدردی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 16 خرداد 88, 22:57
  4. تجربه نيست ولي نظريه است ( توجه ، توجه ، توجه )
    توسط honarmand در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 25 اسفند 86, 18:39

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.