به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 14 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 22:22]
    تاریخ عضویت
    1391-8-20
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    424
    سطح
    8
    Points: 424, Level: 8
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 31 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    افسردگی و احساس تنهایی

    سلام به همه دوستان عزیزم
    خیلی هاتون منو میشناسین، با مشکلات خیلی عجیبی اومدم اینجا، چندبار نام کاربری عوض کردم تا یکم توجه بهم بیشتر بشه، در اشتباه بودم، شما همیشه بهم لطف داشتین...

    آدم عجیبی شدم، احساس میکنم خودم نیستم، آرزویی واسه زندگی ندارم، وقتی با خودم حرف میزنم، همش این سوال توو ذهنمه " چرا زنده ای؟" میخای چی کار کنی؟ روحیه ام کاملا شکننده شده، وقتی پیشرفت و موفقیت کسانی که برای مدتی منو آزار دادن میبینم، گریم میگیره، میگم پس خدا اون بالا چی کار میکنه؟ آدمایی که منو اذیت میکردن و به قول خودشون کار درست رو میکردن و برای تبرئه وجدانشون چند تا حرف دیگه هم بارم میکردن
    همیشه توو زندگیم سعی کردم مهربون باشم، دروغ نگم، صادق باشم، آدم غمگینی شدم، دوستی محبوبی ندارم، هرکس واسه چندصباحی دوستم هست و بعد از ارضا نیاز هاش از پیشم میره، سعی کردم بعد از اتفاقات قبلی آدم درستکاری باشم...
    بگذریم، این احساس (( خودم نیستم)) از جایی شروع شد که چند وقت پیش یکی از دوستان 5 سال پیشم رو دیدم، بهم گفت خیلی عوض شدی، گفت چرا این قدر آدم ناراحتی بنظر میرسی، یادت نیست یه مدرسه رو برده بودی رو هوا، چقدر شیطونی میکردی؟...
    خلاصه اینارو بهم میگفت و من خیلی متعجب بودم که واقعا من اینطوری بودم؟ بی اختیار اومدم خونه گریم گرفت و از اینکه دارم خودمو میخورم و چقدر از خود واقعی ام دور موندم...
    احساس خوبی ندارم، همیشه وقتی میخوام به چیزای خوب فکر کنم، کلی بدبختی و فلاکت از آینده و گذشته میریزه سرم، من توو سن 15 سالگی افسرده شدم و از اون موقع تنها شدم، مثه همسن هام فکر نمیکنم، نسبت به مسائل جنسی جذابیتی برام ندارن، چیزایی که دوران نوجوونی همه ازش لذت میبرن، من دوری میکنم، اهل مهمونی و ... نیستم، اگر با دوستام حرف هم بزنم احساس میکنم اونا حرفامو نمیفهمن... خیلی تنها شدم، از طرفی حس خوبی از خودم ندارم، خودمو یه آدم گناهکار میدونم و هر روز دنبال اینم که فرد جدید بشم، هرکس رو میبینم میخام شبیه ش بشم، خودمو از یادم بردم و چون حدود 3 ساله که دوست نزدیکی با خودم ندارم به انواع بیماری های روان مبتلا شدم، از افسردگی گرفته تا وسواس های فکری- جبری، یه روزایی وصیت نامه مینویسم تا از زندگی خلاص بشم، نمیدونم به چه دردی میخورم، نمیدونم اصن علاقمندی هام چین، عصر ها باید حتما یه نیم ساعتی گریه کنم تا آروم شم، تنهایی برام دردآوره، سال سختی رو پیش رو دارم... ااگر مثلا کسی اذیتم کنه چیزی بهش نمیگم همیشه مشکلو از خودم میدونم و خودمو اذیت میکنم، همش دنبال کسی ام که منو نجات بده، توانایی هامو از دست دادم ...از دوستان کمک میخام، کسی میتونه راهنمایی کنه من باید چی کار کنم؟
    پیشاپیش از همه ممنون

    من تمام تلاشمو کردم، از کتابای روانشناسی گرفته تا رفتن پیش روانپزشک، از 15 سالگی سرترالین و آلپررولام میخورم، گاهی وقتا دکتر میگفت کافیه ولی دوباره بعد چند وقت شروع میکردم تا الان... حدودا 18 سالمه...

  2. 3 کاربر از پست مفید alireza_m تشکرکرده اند .

    alireza_m (یکشنبه 19 آذر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. برای گرفتم تصمیم نهایی برای جدایی دور شدن کوتاه مدت مفید است یا مضر؟
    توسط فرخ رو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 22:39
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.